*Než vůbec začnete číst mám pro vás jednu zprávu. Chtěla bych zanedlouho napsat ASK ohledně tohohle příběhu, kde se budete ptát jak mě tak i na postavy v příběhu, které vám vlastně mohou sami "odpovídat". Byla bych teda ráda kdyby jste psali otázky do komentářů. Děkuju! :-)*
27.12 - čtyřy dny do odletu.
Už podle hlasu jsem ho poznala. Otočila jsem se a uviděla ho v "plné kráse".
,,Jaydnee" řekla jsem trochu ironicky.
,,Jak se máš? Dlouho jsme se nebavili"
,,Ále znáš to!! Žiju" usmála jsem se.
,,Nojo"
Jen jsem tichounce stála a dívala se na Jaydna s pohledem jako už mě necháš jít nebo ješt něco chceš?
,,No tak se měj?"
,,Počkej Beth, myslel jsem že si popovídáme!"
,,O čem?"
,,O nás"
,,Jaydne, už není o čem mluvit" zasmála jsem se.
,,Jeno uklouznutí a odsoudíš mě?"
,,Ne odsoudím možnost toho že by nám vyšel vztah"
,,Musíš být optimista"
,,To jsi ty já jsem realistka, jediný o čem se semnou můžeš teď bavit je asi fakt že se společně stěhujeme do jiného státu" protočila jsem očima.
Otočila jsem se a vydala se směr les. Nasadila jsem si sluchátka a spustila můj oblíbený playlist.
-
Když jsem došla do lesa, lehla jsem si na poslední lavičku při cestě a koukala na nebe.
Nevím co teď, mám Lucasovi zavolat a vyřešit to po telefonu? To by bylo asi docela neosobní když jsme spolu spali! Nejspíš si s ním budu muset sjednat sraz a vyřešit to jako "dospělí". Jenže jak začít? Mám na to jít pomalu nebo mu to říct narovinu? Musím si to pořásně promyslet, tohle pro mě není zrovna snadné.
Doma
,,Mami!! Jsem doma" zakřičela jsem na celý dům.
,,Mamii? Jste tady někdo? Halooo?" řvala jsem z plných plic.
,,Beth! Jsi doma brzy" řekla mamka když vyšla z ložnice a dozavazovala si župan.
,,Nojo, vyrušila jsem vás" řekla jsm s kapkou smíchu.
,,No... trochu"
,,Tak já si jdu zalézt do pokoje, mimochodem než odejdu, bude něco k obědu?"
,,Budou palačinku"
,,Miluji tě!!" zapištěla jsem a vyběhla schody do pokoje.
Skočila jsem na postela vzala si počíteč z nočního stolku, který jsem si poté dala na klín.
Fajn teď nebo nikdy, musím se s Lucasem domluvit na schůzce. Co mu mám napsat? Asi jen jednoduše Ahoj, mohli by jsme se někdy sejít? Je to důležité, řekla bych že z obou poledů :-) Odeslala jsem zprávu a čekala na odpověď. Mezitím jsem si projela sociální stránky a pustila si k tomu Scream Queens abych se, alespoň trochu pobavila. Asi v polovině seriálu mi Lucas odepsal Ahoj, no asi by to tak bylo nejlepší, tak zítra ve tři?
Dobře :-)
Fajn teď se na to musím psychicky připravit. ,,Beth? Oběd" zakřičela mamka z podschodů.
Tak až potom ,,Už běžím" odpověděla jsem jí a šla do kuchyně ze které už voněli palačinky.
,,Mmm tady to voní" rozplívala jsem se vůní.
,,George vařil"
,,Georgi? Ty vaříš?"
,,Začal jsem"
,,Mami? Jseš si jistá že to mohu sníst?"
,,Beth! Nemel kraviny"
,,Mami? Nepřibrala si, máš nějaké větší břicho!" zasmála jsem se.
George a mamka se na sebe zamyšleně podívali a potom se na mě zpátky otočili.
,,Ty jsi táák milá Beth a teď už jez" zasmála se mamka a všichni jsme se pustili do jídla.
-
Když jsme dojedli šla jsme zpárky do pokoje a zapla skype. Zavolala jsem Amy a doufala jsem že to zvedne. Asi po deseti pipnutích to zvedla.
,,Ahoj" řekla udýchaně.
,,Ahoj Amy, nemohli by jsme uspořádat nějakou přezpávačku? Aby jsme se pořádně tozloučili?"
,,To je super nápad"
,,Budeme u vás?"
,,Pod jednou podmínkou"
,,Jakou?"
,,Bude tady i Jayden, vím že je to blbec, ale taky je to dobrý kamarád a taky odjíždí takže se s ním chci rozloučit, takže by jsme mohli mít přezpávačku já, ty, Jayden a Cameron. Co ty na to?"
,,No budeš tam ty tak proč ne.Beru!"
,,Super tak na jak dlouho?"
,,Na dva dny?"
,,Já myslela do Silvestra!!"
,,To už přece odlétám"
,,Nojo vlastně" řekla sklesle ,,Tak na dva dny, ahoj" pousmála se a hovor ukončila.
Tohle bude těžké!!!
_______________________________
AHOJ
Doufám že se nová kapitola líbila, omlouvám se že byla o ničem, ale potřebuju se nějak dostat ke dnu odletu. Komu se část líbila může dát samozřejmě vote, komentář nebo follow. Děkuju za vše. PS: omlouvám se za chyby. :3
ČTEŠ
Live. |book 1| DOKONČENO
FanfictionJá, že nevím co je to láska? Hm, ano nevím, nevím co je to pravá láska. Vlastně, do teď jsem to nevěděla.. Beth, Jayden, Amy a Cameron. Parta středoškoláků a skupinka kamarádů, kteří prochází životem jako po másle. Jenže cesta může být trnitá. Láska...