Čtvrtek
Ráno jsem se vzbudila, ale Jay už u mě neležel. Chvíli jsem se vzpamatovávala z nepříjemného světla, které se rozléhalo po celém pokoji.
Kdy už jsem začala víceméně vidět, vstala jsme z postele a šla do koupelny. Dala jsem si si sprchu abych se pořádně probrala a vyčistila si zuby. Dneska jdu s Amy kupovat věci na vánoce, takže se musím připravit. Ještě se s ní, ale musím domůuvit na čase. Hned jsem popadla telefon a vytočila Amyno číslo.
,,Ahoj Amy tak kdy vyrázíme?"
,,Ahoj Be, no tak jestli ti to vyhovuje tak klidně za hoďku u obchoďáku"
,,Budu tam" odpověděla jsem a hned zavěsila.
Šla jsem se upravit. Nanesla jsem si trohu makeupu a pudru, řasenky a udělala si linky. Ještě jsem si nakulmovala konečky vlasů a už stačilo vybrat si oblečení.
Otevřela jsem si skříň a očima projela každý kus oblečení. Vybrala jsem si na -média-, do kapsy si dala mobil, přez rameno přehodila kabelku a vyrazila jsem na cestu.
Ještě mi zbývala necelá půl hodina, tak jsem se rozhodla jít pěšky. Do centra jsem to měla kilometr, takže na Amy budu u obchoďáku nejspíš čekat.
Nasadila jsem si sluchátka a pustila i na mobile spotify. Cesta uběhla rychle.
Když jsem došla k obchoďáku Amy tam překvapivě ještě nebyla, sedla jsem si tedy na lavičku a koukala do blba. Vyndala jsem si mobil z kapsy a dokola jsem přez něj přejížděla prstem
Najednou mě někdo chytl za rameno. Věděla jsem že ten někdo je Amy, protože jsem jí viděla v odraze mobilu. Usmála jsem se a otočila jsem se na ní.
,,Dlouho jsme se neviděli kočko" spustila načež jsem se musela zasmát nad jejím oslovením.
,,To já přece vím, proto si o všem co se stalo musíme pěkně popovídat.
,,Tak to ti asi vykecám mozek z hlavy, protože se toho událo hodně"
,,Jo to u mě taky"
,,Super alespoň nebude trapné ticho"
,,Tak kam půjdem první?"
,,Nejdřív do kavárny, ještě jsem nesnídala"
,,Jéj já taky ne" usmála jsem se a gestem ruky jsem naznačovala ať jde zamnou. Vešli jsme do obchoďáku kde bylo snad stovky obchodů.
,,Kavárna by měla být o patro víš ne?" zeptala jsem se tázavě, protože už jsem tady dlouho nebyla.
,,Jo někdy u toho vodopádu"
,,Amy vodopád je uprostřed, všechny obchody jsou u vodopádu"
,,Nějaká chytrá ne?" jen jsem na ní mrkla, při čemž ona zahrála uraženou.
,,No tak jdeme" popohnala jsem ji a vydala se k jezdícím schodům.
Vyšli jsme jeszdící schody, aby jsme nahoře byli o něco dřív a namířili si to do kavárny, která byla nakonec přímo naproti schodům.
,,Co si dáte dámy?" zeptal se nás blonďatý číšník v modrém tričku a v černých roztrhaných džínech, které měl zakryté černou zástěrou, obmotanou kolem pasu.
,,Já bych si dala Latté a k tomu čokoládový zázrak" odpověděla Amy a já si uvědomila že jsem jen tupě zírala na číšníka, no co mít kluka neznamená že se nemůžu dívat, i kluci se dívají na jiné holky.
,,Emm já bych si dala vanilkové Latté a k tomu malinový závin, díky"
,,Hned to bude" řekl číšník a odkráčel k baru.
ČTEŠ
Live. |book 1| DOKONČENO
FanfictionJá, že nevím co je to láska? Hm, ano nevím, nevím co je to pravá láska. Vlastně, do teď jsem to nevěděla.. Beth, Jayden, Amy a Cameron. Parta středoškoláků a skupinka kamarádů, kteří prochází životem jako po másle. Jenže cesta může být trnitá. Láska...