Jeden den stačí - Kapitola 59

8.2K 430 21
                                    

,,Takže já a tvoje maminka..

,,Takže já a tvoje maminka, tedy hlavně tvoje maminka čeká miminko" usmál se mamka přikývla.

Chvíli jsem na ně jen koukala a přemýšlela jsem jestli si ze mě jen nedělají legraci. ,,Beth" zaluskal mi prsty před očima George. ,,Ehm takže vy dva mi tvrdíte že budu mít sourozence?!" řekla jsem vážně.

,,Eh jo" řekla nervózně mamka a George ji chytil za ruku.

,,To je super, přeju si sourozence snad od narození" zaječela jsem a oba je objala. ,,I když už jsem ani nedoufala že nějakého budu mít" zasmála jsem se.

,,Jsem ráda, že se ti to líbí, ale jedna špatná zpráva" zasmál se George.

,,Jaká?" 

,,Nefunguje internet" zasmál se.

,,Děláš si srandu? Chtěla jsem volat Amy a Cameronovi" řekla jsem smutně.

,,Budeš muset až zítra" usmála se mamka.

,,Tak já si ještě zajdu ven"

,,Dyť je 11 večer Beth, zítra máš školu"

,,Tojo, ale já se někomu musím pochlubit" zasmála jsem se a už jsem byla venku. ,,Vážně se divím sama sobě že to dělám" zasmála jsem se potichu a vytočila jsem číslo. Chvíli to zvonilo, ale potom se v mobile ozval sametoví hlas ,,Jaydne?" snažila jsem se říct co nejvíc klidně. ,,Beth?" řekl unaveně.

,,Můžu zajít?" řekla jsem nedočkavě. 

,,No jo, ale pojď balkónem, mamka by tě v tolik hodin asi dovnitř neputila" zasmál se 

,,Máš pokoj přece ve druhém patře, jak se tam asi mám dostat" řekla jsem ironicky.

,,Mám tady žebřík" zasmál se 

,,Oh aha, tak mě tam do deseti minut čekej" usmála jsem se i když to nemohl vidět a típla jsem hovor.

Vytočila jsem ještě Amber číslo. ,,Beth blázníš? Zrovna jsem chtěla jít spát" zasmála se do telefonu.

,,Potřebuju Jamber a klidne i Caspara když bude chtít" zasmála jsem se.

,,Něco žhavýho?" zasmála se.

,,Jo, vím že je zítra škola, ale potřebuju oslavit to že se mi narodí sourozenec"

,,To je to tak velká věc?" zamručela.

,,Jo, když žiješ 17 let jako jedináček a konečně se ti tvoří celková rodina a hlavně poznáš mího vlastně ještě pořád nejlepšího kamaráda Jaydna" 

,,To je ten novej ve škole?" řekla natěšeně.

,,Joo Amber to je ten novej ve škole" zasmála jsem se.

,,Tak jo už volám klukům a jsem u tebe do půl hodiny autem, aby jsme si mohli někam zajet"

,,Tak jo, byee" zakřičela jsem a hovor ukončila.

Rychlím krokem jsem došla pod balkón k Jaydnovi a vyšplhala po žebříku rovnou na jeho balkón. Zaťukala jsem na okno a když mě Jay uviděl, hned otevřel. ,,Rád tě vidím, Beth" usmál se a objal mě. ,,To já tebe taky, po dlouhé době"

,,Tak co je tak důležitého, že si zamnou šla po jedenácté večer?" zasmál se a opřel se o zeď.

,,Nooooooo" napínala jsem ho ,,Končněěě......Budu......Mít......Sourozenceeeee" řekla jsem šťastně a objala ho ,,Jsem tak hrozně šťastná" řekla jsem a zabořila jsem se obličejem do jeho mikiny.

Live. |book 1| DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat