Fac o grimasă de toată frumusețea la vederea acelor care îi pătrund pielea lui Zayden. Încerc să fiu cât de curajoasă pot, dar sângele îmi provoacă greață, iar adăugarea acelor în ecuație nu ajută, pentru că le evit pe cât posibil. Eu și cu analizele anuale de sânge nu suntem în relații bune. Ultima dată a fost acum câțiva ani și am avut un atac de panică în timpul extragerii, așa că de atunci sunt în neștire legat de sănătatea mea.
Zayden nu are nicio expresie de durere vizibilă, ci e teribil de liniștit, ceea ce îi e foarte în caracter, dar mă așteptam totuși ca având un singur alt tatuaj care oricum este format doar din câteva linii drepte și ocupă un spațiu foarte mic între omoplații lui, să arate mai multă emoție. Deși nu mi-ar displăcea ideea de a mă tatua, sunt convinsă că aș fi slabă de înger și ori aș lăcrima pe scaun ori aș anula în ultimul moment.
Am fost bulversată când am aflat că Zayden și Hale își vor face împreună tatuaj, dar după câteva secunde am realizat că el a mai făcut un gest asemănător și cu Lance când și-au găurit urechile împreună. De asemenea, ce m-a surprins și mai tare a fost faptul că persoana care mi-a dat vestea a fost fratele meu și că tot el m-a invitat să îi acompaniez, iar eu voi folosi această experiență ca să mă decid dacă aș vrea cu adevărat să fac vreodată acest pas sau dacă prefer să îmi lipesc pe piele acele tatuaje care se aplică cu apă și rezistă câteva zile.
Hale se mișcă agitat pe scaunul de lângă mine. I-aș atrage atenția legat de starea lui de tulburare, dar așa i-aș da motive să nu mă mai cheme vreodată în ipostaze în care e vulnerabil. Deși tenția să mă amuz pe seama lui e mare, mă abțin, căci aș fi la fel de neliniștită în locul lui și probabil mi-aș regândi toate deciziile pe care le-am luat de-a lungul vieții mele ca să ajung în acest moment. Faptul că Zayden nu schițează nimic îl dezarmează și mai tare, pentru că dacă Hale nu își va putea controla nervii și expresiile la fel de bine, nu am niciun dubiu că se va simți inferior. Deși urăște să recunoască, Hale suferă de sindromul masculinității toxice, care vine la pachet cu un orgoliu gigantic.
Zayden îmi aruncă un mic zâmbet cât timp Hale e concentrat asupra desenului care prinde contur pe partea dreaptă a stomacului lui. Nu suntem de foarte mult timp aici, dar tatuajul ales de el este mult mai complex față de primul, iar dimensiunile mici îl determină pe artist să fie foarte grijuliu și să nu se grăbească. Partea de care l-a scutit Zayden este aceea de proiectare, fiindcă avea deja pregătite schițe pentru ambele tatuaje.
Hale întoarce foaia pe o parte și alta, nesigur. Cred că abia acum a realizat cât timp și durere va necesita un astfel de tatuaj, mai ales că vrea să îi acopere jumătate din braț, pornind de unde se termină umărul.
— Pot să văd? îl întreb întinzând mâna.
Nu am putut să analizez prea bine desenul pentru că îl tot mișcă din raza mea vizuală și mai devreme eram oricum prea ocupată să nu mă holbez la abdomenul dezgolit al lui Zayden. Mă mir că Hale m-a chemat cu ei, știind că prietenul lui va fi pe jumătate gol pentru mare parte din timp, dar bănuiesc că nu s-ar gândi că avem vreo relație, nici măcar de prietenie, deci în mintea lui n-ar constitui o problemă să fim în aceeași încăpere în aceste condiții.
CITEȘTI
Sunt cine vreau să fiu
Teen Fiction"Suntem cu toții puțin ciudați. Şi viața este puțin ciudată. Iar când întâlnim pe cineva a cărui ciudățenie este compatibilă cu a noastră, creem cu el o conexiune şi o ciudăţenie mutual satisfăcătoare pe care o numim dragoste. Dragoste adevărată." (...