L-am evitat cu succes pe Hale timp de două ore, iar acum se apropie momentul când va trebui să scoatem tortul din fundul frigiderului unde l-am ascuns. Mai mulți au încercat să fure o bucată din el pe parcursul serii, dar eu, Nevin, Zayden și Raine am patrulat prin rotație zona ca să ne asigurăm că nimeni nu duce la bun sfârșit acest plan malefic.
Va trebui să-mi confrunt fratele cu privire la atitudinea lui neresponsabilă și la dorința neîntemeiată de a-și lua revanșa pentru o farsă stupidă, doar că voi păstra această discuție pentru când vom fi din nou la internat. Nu-mi doresc sub nicio formă să-i stric ziua lui Harlyn, deși o scuză din partea lui ar fi bine meritată.
Harlyn a profitat de situație și s-a schimbat în rochia de seară cu ajutorul meu și al lui Raine, care i-am refăcut machiajul doar că într-un stil mai potrivit pentru lăsarea nopții și toate luminile din casă. Multitudinea de lumini led care împânzesc casa mă duc cu gândul la faptul că scopul ei este fix acela de a găzdui petreceri.
Străbat holurile și încăperile în căutarea prietenului meu blond pe care nu l-am văzut cu mult timp în urmă. Îi era puțin rău și cu toate că nu a băut suficient cât să vomite, există șanse mari să facă lucruri prostești, ceea ce e exact ce doresc să evit, așa că trebuie să-l am lipit de mine tot timpul. Îi lăsasem instrucțiuni clare să mă aștepte lângă baia de la etaj, dar mi-a trecut peste cuvânt și a ales să se aventureze. Nevin ar trebui să aibă un locator instalat în corp ca să știu exact unde e tot timpul.
Scot capul pe ușa care dă înspre plajă, dar Nevin nu se vede nicăieri, singurele persoane în zare sunt Lance și încă un băiat râzând zgomotos împroșcându-se cu apa care pun pariu că este extrem de rece.
— De când sunt Nevin și Harlyn împreună?
Mă întorc, dar corpul îmi e blocat de al lui Zayden, care se află în dreptul ușii. Îl privesc confuză și luată prin surprindere, încercând să-mi dau seama dacă am auzit bine.
— Când s-au despărțit el și Lexi? continuă el cu o altă întrebare, la fel de confuz ca și mine.
— Nu s-au despărțit, răspund încet, neînțelegând în ce direcție se îndreaptă această conversație.
Deși ar fi trebuit să o facă.
Maxilarul lui Zayden se încleștează, semn că e nervos și imediat realizez că ceva s-a întâmplat și am o teorie, bazat pe întrebările lui, dar sper cu tot sufletul meu că nu se adeverește.
— El și Harlyn se sărutau la piscină mai devreme.
O undă de dezamăgire îmi străbate coloana, urmată de un val puternic de furie, chiar dacă exact asta îmi imaginam din momentul în care m-a abordat Zayden.
CITEȘTI
Sunt cine vreau să fiu
Teen Fiction"Suntem cu toții puțin ciudați. Şi viața este puțin ciudată. Iar când întâlnim pe cineva a cărui ciudățenie este compatibilă cu a noastră, creem cu el o conexiune şi o ciudăţenie mutual satisfăcătoare pe care o numim dragoste. Dragoste adevărată." (...