Urând situația în care m-am băgat de bună voie, mă duc la bar, sperând ca Nevin să nu fi făcut vreo prostie și ca Lance să-l fi supravegheat, dar spre surprinderea mea, nu e niciunul acolo. Ceea ce poate fi ori foarte bine, în sensul că nu au mai băut, ori foarte rău, fiindcă e posibil să fie la toaletă și să vomite ce au băut, sau să-și fi dus băuturile în altă parte. Momentan balanța înclină spre negativ.
Se pare că exista și o a treia variantă defavorabilă, anume ca după acest timp, Nevin să fie în continuare pe ringul de dans cu Harlyn. Poate n-ar trebui să presupun că au dansat neîncetat de când eu și Lance l-am părăsit pentru separeul lui Hale, dar instinctul îmi spune că am dreptate. Creierul meu nu poate percepe imaginile pe care ochii mei le captează. Nevin e clar destul de beat încât să n-aibă nicio inhibiție, dar ei nu-i găsesc nicio scuză. Și ar face bine să aibă una plauzibilă și bine argumentată dacă va fi cauza unei noi crize existențiale ale lui Nevin, poate și mai dificilă decât cea precedentă. Nici nu vreau să-mi imaginez.
Într-un colț o văd pe Raine stând singură și bând dintr-un pahar înalt cu picior, arătând piedută. Rămân în picioare lângă ea, fiindcă starea ei îmi șoptește că ar trebui să îi cer permisiunea înainte de mă așeza. Raine își ridică ochii înspre mine și îmi face semn cu mâna liberă, stânga, după care se lasă pe spătar și își pune un picior peste celălalt.
— Foarte ciudat grupul de invitați, comentează ea.
Îi dau dreptate. Știu că e normal ca la o zi de naștere să nu ne cunoaștem toți între noi, fiindcă o persoană poate face parte din mai multe grupuri de prieteni sau poate cunoaște persoane din medii sau chiar orașe diferite și nu a avut timp să le facă cunoștință sau pur și simplu nu păreau compatibili. Înțeleg asta. Dar totuși, selecția e bizară. De asemenea, e ciudat că pe lista de invitați se numărau și colegele mele de cameră, fiindcă el, Harlyn și Raine nu au absolut nimic de împărțit, abia de i-am văzut schimbând două vorbe. Poate avea nevoie de persoane și rămăsese în pană de idei. Oricum ar fi, mă bucur că sunt acompaniată de ele, fiindcă altfel nu m-aș fi distrat atât de tare.
Până acum m-am simțit mult mai bine decât anticipasem, cu excepția decepției în legătură cu Zayden sau a grijii constante față de Nevin. Momentan m-am plictisit, dar este aproape miezul nopții, ceea ce înseamnă că ne vom strânge toți și îi vom cânta "la mulți ani" lui Hale. Nu am idee ce activitate avem plănuită pentru mai târziu, dar probabil că ne vom petrece timpul ca până acum, fiecare întreprinzând ce activitate dorește.
Am făcut puțină conversație cu Raine despre posibila existență a unui tort și ne-am imaginat împreună ce aromă i-ar putea plăcea lui Hale. Între timp, lumea a început să se disperseze de pe ringul de dans, iar Harlyn a venit țintă înspre noi, cu un zâmbet radiant, dar Nevin se îndreaptă într-o cu totul altă direcție, la o parte din colegii lui de cameră.
CITEȘTI
Sunt cine vreau să fiu
Teen Fiction"Suntem cu toții puțin ciudați. Şi viața este puțin ciudată. Iar când întâlnim pe cineva a cărui ciudățenie este compatibilă cu a noastră, creem cu el o conexiune şi o ciudăţenie mutual satisfăcătoare pe care o numim dragoste. Dragoste adevărată." (...