Capitolul 52 - Primul client

414 27 0
                                    

      — Vii la bal? 

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

      — Vii la bal? 

      Mă întorc ca arsă, tresărind surprinsă. N-am auzit-o pe Harlyn intrând în cameră, ceea ce e neașteptat având în vedere că am fost în alertă ultimele zile. 

      — Bal? întreb neîncrezătoare, fiindcă n-am auzit de nimic de un bal și nu văd de ce s-ar ține unul dacă nu e vorba de cel de absolvire, la care noi cei care nici n-am parcurs un an de liceu nu avem ce căuta.

      Nu m-ar mira totuși să mă fi ocolit veștile, cum am pățit cu excursia. Mai mult de atât, nu sunt într-o fază foarte bună a psihicului meu. 

      — Balul bobocilor.

      Am uitat de existența acestui concept, mai ales fiindcă m-aș fi așteptat să se fi petrecut în semestrul unu, nu la jumătatea celui de-al doilea. E cam târziu, dar cine sunt eu să judec? Dacă acum câteva luni aș fi avut măcar o șansă să fiu entuziasmată de participarea la un bal, acum s-a risipit orice urmă de exaltare. Presimt că voi fi târâtă de prietenii mei, împotriva voinței mele. Îmi e foarte dificil să mă las dusă de val, mai ales fără influența lor sau vorbele încurajatoare ale lui Zayden.

      — Deci? insistă ea, dând din picioare și împreunându-și pumnii în poziție de rugăciune. 

      Din fericire nu trebuie să găsesc un răspuns că suntem acompaniate și de Raine. Ușa rămâne deschisă și mă pregătesc să o chestionez, dar la scurt timp colega mea de cameră e urmată de Ava și Maxine. Nu sunt dese momentele când suntem toate în același loc și de regulă ne dispersăm rapid în direcții opuse, din cauza intereselor diferite. 

      — Ați venit la fix. Tocmai ce o convingeam pe Aloy să mergem toate la bal.

      O ameninț pe Harlyn cu privirea.

      — S-a hotărât atunci! exclamă Ava extaziată. 

      — Când e? întreb eu, oftând și dându-mă bătută. 

      N-am nicio șansă să rezist în fața hoardei de fete. Ar aduce atâtea argumente că m-ar ameți suficient cât să accept doar să scap de gura lor. 

      Maxine mă pune la curent că balul are loc la unul dintre cluburile de lux mai dinspre centrul orașului, ceea ce presupune un drum lung la ore târzii, iar că data nu este stabilită încă, dar se gravitează în jurul unei zile de sâmbătă seara în următoarele patru săptămâni. Anul acesta organizarea a fost predată comitetului, în comparație cu anii precedenți în care decizia era luată de către conducerea școlii, iar cum comitetul a fost aglomerat cu excursia și evenimentul de Ziua Îndrăgostiților, nu s-au putut apuca de planificarea balului mai devreme. 

      Aparent a fost o coincidență prezența tuturor aici, Maxine a fost chemată de Harlyn și Ava se îndrepta către camera noastră împreună cu Raine, iar acum că ne-am strâns toate ne vom juca niște jocuri de masă. Cel puțin aceasta era intenția inițială, înainte ca Ava să pornească subiectul "băieți" și să acapareze atenția întregii camere și să uităm că Raine scosese cutia de Monopoly de pe dulap. 

Sunt cine vreau să fiuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum