— Cum adică să-mi împachetez bagajul? țipă Harlyn panicată de parcă ar fi sfârșitul lumii.
Am planificat ca grupul nostru de prieteni să doarmă în casa închiriată după ce toți invitații ne vor părăsi dimineața. Am vaga impresie că dacă Harlyn ar ști exact unde ar merge, și-ar lua cel puțin trei ținute în care să se schimbe pe parcursul serii, la care s-ar adăuga măcar două costume de baie. Nici nu știu cum să-i zic ce fel de haine să ia fără ca ea să bănuiască care ne e destinația.
— Nici nu știu ce fel de haine să iau! exclamă ea, punându-și mâinile în cap. Trebuie să mă aștept la ceva înăuntru sau afară? O să fie cald sau rece?
Înghit în sec, neștiind cum să gestionez situația. Ce-i drept, nu am anticipat această problemă majoră, mai ales că Harlyn vrea să fie surprinsă. Dacă i-am dat indicii există o mare posibilitate să se prindă și nu ne dorim asta.
— Ce-ai zice dacă ți-am alege noi hainele? propune Raine o cale de mijloc.
E rândul lui Harlyn să înghită în sec. Dacă ar ști ce presupune ziua ei, bag mâna în foc că ar fugi la magazin și ar cumpăra haine noi.
— Ai încredere în noi? presează Raine, care e la fel de investită în petrecerea ei surpriză ca mine.
Desigur, eu m-am ocupat mai mult, dar toate trei ne dorim să iasă bine și ca toată lumea să fie mulțumită, iar factorul cheie este ca Harlyn să nu aibă absolut nicio idee unde urmează să mergem.
Se pare că Raine a fost destul de convingătoare sau că Harlyn pur și simplu nu-și dorea să se ivească o ceartă la doar câteva ore distanță de plecare. Cât timp ea face o plimbare prin oraș cu Luke, eu și bruneta analizăm toate costumele de baie pe care le are blonda și încercăm să ne decidem în care i-ar sta cel mai bine.
— Eu votez pentru cel roz.
Raine își ridică o sprânceană către mine.
— În detrimentul ăstuia? întreabă, scoțând din dulap două piese superbe, de o culoare gri metalică, ce reflectă lumina, având câteva șnururi care s-ar înfășura în jurul corpului ei.
O aprob, dând din cap entuziasmată. Nu aș fi crezut vreodată că o să număr zilele până la o petrecere, dar aparent îmi face plăcere să organizez surprize, iar fericirea sărbătoritei va fi răsplată mea. Un sentiment de tristețe mă copleșește la amintirea faptului că nu am fost acceptată în comitetul de organizare, dar susținerea continuă a lui Zayden m-a determinat să fiu hotărâtă să mă înscriu anul următor, cu prima ocazie.
Mai împachetăm o pijama de designer, niște haine confortabile, două perechi de ochelari de soare, câteva accesorii, aproape tot machiajul, o rochie roșie vaporoasă și una neagră de seară, presimțind că se va schimba și nu că va alege între ele. Partea cea mai grea este alegerea pantofilor, din cauza standardelor ei înalte la potrivirea ținutei cu încălțămintea, dar eu consider că rezultatul este unul reușit.
CITEȘTI
Sunt cine vreau să fiu
Teen Fiction"Suntem cu toții puțin ciudați. Şi viața este puțin ciudată. Iar când întâlnim pe cineva a cărui ciudățenie este compatibilă cu a noastră, creem cu el o conexiune şi o ciudăţenie mutual satisfăcătoare pe care o numim dragoste. Dragoste adevărată." (...