Capitolul 59 - Am fost prieteni

399 25 5
                                    

      — Ești bine? o întreb pe Harlyn care a fost destul de tăcută în ultimele zile

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

      — Ești bine? o întreb pe Harlyn care a fost destul de tăcută în ultimele zile. 

      E îndreptățită să nutrească orice fel de sentiment negativ față de Nevin și nu o voi judeca, fiindcă nici eu nu sunt de acord cu acțiunile și cu modul în care a încercat să-și repare greșelile, sau mai bine zis, în care a ales să le evite. Totuși, reticența lui nu mă vă opri din a-i explica cu ce a greșit și a-i fi alături pe parcursul procesului de corectare a erorilor. 

      — Nu, recunoaște ea, dar fără să elaboreze. 

      Îmi imaginez că îi trec mii de gânduri prin cap și că îi e dificil să le țină în frâu. Pare că ea e mult mai afectată decât Nevin. Mă întreb dacă Harlyn se învinovățește pe ea pentru cele întâmplate.

      — Eu cred că ai făcut bine că i-ai dat un imbold, încep eu. Și știu ce persoană ești și n-ai fi fost de acord dacă n-ai fi crezut cu adevărat că e singur. 

      Speranța că susținerea mea o va încuraja și relaxa moare rapid, fiindcă ochii ei devin mai întunecați și gura i se fixează într-o linie dreaptă. 

      — Asta e problema, Aloy! aproape că țipă, dar pot distinge faptul că ura ei nu mă are pe mine drept țintă. 

      Palmele îi sunt strânse în pumni, cu o forță atât de mare că încheieturile i-au devenit albe. 

      — Am presupus și nu m-am asigurat! Ar fi trebuit să-l întreb dacă mai e cu Lexi și să nu cred că nu s-ar da la mine dacă încă ar fi într-o relație. 

      Îi înțeleg perfect punctul de vedere și motivul pentru care ar fi măcinată de acțiunile ei, dar nu o pot învinui, mai ales că Nevin îi e prieten și te gândești că după ce cunoști o persoană de mai bine de opt luni, ai fi conștient de principiile ei. Aici ne-am înșelat amândouă, necrezându-l în stare de a fi lipsit de coloană vertebrală. 

      — Am crezut că în sfârșit vom fi împreună, spune și am impresia că ochii îi sunt plini de lacrimi nevărsate. Nici nu știu dacă voi mai putea să am încredere în el după toate astea. Dacă a înșelat-o pe Lexi, mi-ar putea face același lucru, continuă ea cu o voce care se sparge la fiecare câteva cuvinte. 

      Inima mi se sfâșie și nu numai pentru că mă aflu la mijlocul lor. Poate nu e la fel de dureros ca atunci când tu ești cel înșelat, dar nu înseamnă că Harlyn nu e justificată să fie mânioasă și îndurerată. Nu toată lumea se bucură să știe că a contribuit la despărțirea a două persoane, indiferent cât de defectuoasă era relația lor. De asemenea, după atât timp în care sentimentele ei pentru el erau în umbră, nu mă așteptam ca ea să le recunoască acum față de mine, ci să încuie orice gând despre el într-un colț îndepărtat al minții ei și să pretindă că ele nu există. Dacă persoana iubită comite o greșeală, indiferent de gravitatea ei, sentimentele tale pentru ea nu dispar instantaneu. Creierul și inima nu sunt întotdeauna în balanță. Iar faptul că ea a ales să-mi facă cunoscută dorința ei anterioară de a fi împreună cu el, îmi dă de înțeles că sentimentele ei erau mai puternice și că se află într-un impas mai mare decât îmi imaginam. 

Sunt cine vreau să fiuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum