Capitolul 53 - Îmi e greu să mă abțin

439 28 3
                                    

      M-am săturat să mă ascund, dar nu e o decizie care-mi aparține doar mie și nu cred că e momentul să avem discuția asta

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

      M-am săturat să mă ascund, dar nu e o decizie care-mi aparține doar mie și nu cred că e momentul să avem discuția asta. Până acum am lăsat relația noastră să evolueze de la sine și deși sunt incremental mai sigură pe mine și savurez fiecare moment, grijile mi s-au multiplicat. Nu știu dacă ar trebui să mă sperie faptul că n-am avut niciodată o ceartă cu Zayden, dar el nu s-a plâns de nimic, iar eu am evitat orice tematică problematică, păstrând notițe mentale să le abordez într-un viitor apropiat. 

      Harlyn e ocupată să livreze în persoană câteva haine prin oraș, ceea ce-i va lua toată ziua pentru că locurile de întâlnire sunt la distanțe mari unele e altele. Am ajutat-o de dimineață să-și planifice ruta și ne-am chinuit ceva timp fiindcă nu știam în ce ordine să le așezăm să fie cât mai eficient. Oricum ar fi, ea nu are nevoie de cumpărături pentru bal, are destule rochii nepurtate pe care e dornică să le înnoiască. Raine și Ava deja și-au cumpărat rochii weekend-ul trecut, eu am preferat să aștept să fie data fixată, dar s-a dovedit a fi o decizie extrem de proastă, căci acum sunt în pană de timp, îndreptându-mă singură către mall, la o săptămână distanță de ziua cea mare. Nu pot renunța fiindcă biletele sunt nerambursabile și aș supăra întregul meu grup de prieteni. 

      Îmi dau ochii peste cap la mesajul lui Nevin în care îmi amintește să-i trimit poze cu toate rochiile pe care le încerc ca să-și dea cu părerea. Ar trebui să-și petreacă timpul cu Lexi, că doar sunt la întâlnire, dar el ca de obicei nu uită să-mi facă capul calendar cu orice ocazie. Cel puțin frica mea că el se va îndepărta de mine odată ce își va canaliza mare parte din energie și atenție într-o iubită, s-a risipit. 

      Nu-mi face plăcere să fac cumpărături de una singură, iar singura persoană posibil disponibilă acum este Zayden. Din experiență știu că el, cât timp nu are nimic planificat cu alte persoane pe care le-ar dezamăgi, ar lăsa orice face ca să mă însoțească. Mall-ul este o zonă extra populată, unde există șansă gigantice să ne întâlnim cu un cunoscut de-al nostru, dar o să îmi asum acest risc și îi scriu lui Zayden, iar el va decide pentru el. Nu mă voi supăra dacăm-ar refuza. 

      Urc scările rulante până la etajul doi unde sunt toate magazinele de haine. Contemplez cu care să încep, dar nu apuc să mă hotărăsc că telefonul vibrează cu un răspuns afirmativ din partea lui Zayden, care mă anunță că va ajunge în douăzeci de minute. Intru în magazinele pe care le frecventez cu fetele, dar nu zăresc multe articole pe care le-aș purta, în principal din pricina lungimii. Comoditatea este un factor foarte important pentru mine

      — N-ai găsit nimic? vocea lui Zayden se aude foarte aproape de urechea mea dreaptă.

      — Nu, nu știu nici măcar ce culoare vreau. 

      Zayden dă din cap, întinzându-se după ghiozdănelul meu. Mă abțin să nu mai replic că pot să-l car singură și îl las pe el să-l poarte, amuzându-mă de diferența dintre rucsăcel și spatele lui. 

Sunt cine vreau să fiuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum