Ze stapten in de auto. Ik zat naast mijn nieuwe grote broer in de auto. "Ik ben Stacy.", begin ik verlegen. "Dus jij bent mijn kleine zusje? Cool, ik ben Davy.", lacht hij. Hij leek me leuk en een goede grote broer. We reden terug naar huis. "Vandaag gaan we jou kamer inrichten Davy, we wouden daarmee wachten tot je er zelf bij bent, zodat we zeker weten dat het naar jou smaak zou zijn.", zei Harry. Davy lachte en bedankte ze. Louis zette Niall, Liam en mij thuis en ging samen met Davy en Harry inkopen doen voor Davy's nieuwe kamer. Terwijl hun weg waren, speelde ik een bordspel met Niall en Liam. "Gewonnen!", riep Niall naderhand. "Niall, je bent de slechtste oom ooit,", zei ik plagend "Liam daarin tegen is de beste oom." Ik stak mijn tong uit naar Niall en knuffelde Liam. Niall keek me beledigd aan. Ik lachte en sleepte hem ook mee in de knuffel. Een paar uur later, kwamen de andere drie terug. Louis kwam de kamer en zag ons gamen. "Kom op boys, jullie moeten helpen de auto uitladen.", zei hij. Niall en Liam volgden hem en Davy kwam naast me op de bank zitten. Hij pakte een controller en keek me aan. "Zullen we een potje?", vroeg hij. Ik knikte en pakte mijn controller. "Ik speel niet minder goed tegen een meisje hoor.", zei hij lachend. "Hoeft niet, ik ga toch wel winnen.", zei ik plagend. Na een tijdje kwamen de jongens erbij staan. "Kijk jullie nou, aan het gamen als een echte broer en zus.", zei Louis. "Pap, hij is toch ook mijn broer.", zei ik. Ik sprong op. "Yes gewonnen!", riep ik. "Valsspeler.", lachtte Davy. "Zullen we je kamer in gaan inrichten?", vroeg Niall. Davy knikte en stond op. Samen met Niall en Liam liep hij naar boven. Louis kwam naast me zitten. Ik knuffelde hem en fluisterde: "Dankje pap." Hij keek me vragend aan en aaide over mijn haar. "Ik heb altijd een grote broer gewild.", vulde ik aan. Louis gaf me een kus op me voorhoofd en knuffelde me.
Na een paar uur film kijken, kwameb Niall, Liam en Davy naar beneden. "Komen jullie naar mijn kamer kijken?", vroeg Davy. Ik sprong op en volgde hem met Louis en Harry achter me. Davy opende trots zijn deur en ik liep naar binnen. "Wow gave kamer!", riep ik en plofte neer op een van zijn zitzakken. Toen zag ik de playstation. "Pap, waarom heeft hij wel een playstation op zijn kamer?", vroeg ik. "Lieverd, omdat Davy ouder is.", zei Louis over mijn hoofd aaiend. "Maar je mag zo vaak komen gamen als je wilt en als ik tijd heb.", zei Davy. Ik lachtte en bedankte hem. Ik kreeg een melding dat iemand me wou skypen. De naam was onbekend. Ik zei dat ik naar mijn kamer ging en nam de skypecall op. Iets wat ik beter niet had kunnen doen...Hey, ik ben terug! Hoop dat jullie het leuk blijven vinden. Geef tips over wat je in mijn verhaal wilt zien terug komen. See ya
Xx ImNobodyToo (me nieuwe naam)
JE LEEST
Adopted by One Direction
Fanfictionhoe perfect zou het zijn als 1D je ouders zijn? Nou of het perfect is, is nog maar te betwijfelen. In dit boek lees je het verhaal van Stacy, die daadwerkelijk door hun geadopteerd is. Het maakt haar leven niet helemaal makkelijk en leuk zoals de me...