52

156 10 0
                                    

Ik liep met Eline naar onze en ging op het bed zitten. Eline deed de deur dicht en kwam toen naast me zitten. "Wat is er babe? Je hebt de hele weg naar huis niks gezegd en toen ik ik vroeg of iedereen okey, reageerde je niet en kreeg je tranen in je ogen. Heeft ie iets bij je gedaan?", vroeg ik zacht en pakte haar hand weer. Eline knikte voorzichtig. "Wat heeft ie bij je gedaan.", vroeg ik.

Ik stond voor Jake's deur en bonkte op de deur. Ik was woedend. "Doe open Jake!", riep ik. Jake deed de deur open. Hij grijnsde. "Kom je toch terug?", vroeg hij. "Nooit in me leven! Ik kwam je alleen even vermelden dat je met je poten van mijn meisje moet blijven. Ze is al zwanger ja! Ik ga je aanklagen, dus pak je spullen maar vast bij elkaar. Jij gaat de bak weer in enne ik zou als ik jou was de kleine lettertjes van je contract lezen, eikel!", riep ik uit een adem. "Pas op jij ventje! Ik doe wat ik wil en laat me niet bedreigen!", zei Jake dreigend. "Je blijft met je poten van mijn meisje af!", riep ik en duwde tegen zijn schouder. "Zoek je mot?!", vroeg Jake. "Ik wil gewoon dat je godverdomme van meisje af blijft!", riep ik en deed een paar stappen achteruit. "En ik wil dat jij van mijn terrein af gaat!", riep Jake. "Goed, ik ga al.", zei ik en mompelde er achteraan: "Vieze eikel!" Het moment lag ik op de grond, omdat Jake me van achteren neer had geslagen. Ik sprong snel weer op. "Lafaard! Vanaf achter aanvallen!", riep ik.

Ik strompelde naar huis. Ik was flink afgemat, maar had wel gewonnen. Ik kwam binnen en liet me op de lege bank vallen. De anderen waren in de tuin aan het voetballen. Ik kreunde luid van vermoeidheid. "Volgens mij is Tommo thuis,", hoorde ik Eline gniffelen vanuit de tuin. "Ik zal wel even naar hem toe gaan." Niet veel later hoorde ik voetstappen in de keuken en verscheen Eline. "Louis, wat is er gebeurd?! Gaat het, ben je okey?!", vroeg ze bezorgd en knielde naast me op de grond. Ik legde mijn hand in haar haar. "Het gaat wel lieverd. Ik heb die eikel alleen laten zien dat hij met zijn poten van mijn meisje af moet blijven.", zei ik en veegde met een duim de tranen van haar wangen weg. Ik boog naar haar toe en gaf haar een kusje op haar hoofd. "Zullen we buiten gaan voetballen?", vroeg ik en wou op staan. "Nee, jij blijft hier liggen.", zei Eline. Ik schudde mijn hoofd en rende richting de tuin. "Hey jongens.", zei ik en deed pakte snel de bal af van Liam en rende op het andere doel. "Bij wie zit ik nu?", riep ik. "Bij mij pappie.", riep Davy, dus passte ik de bal naar hem. Eline pakte mijn arm en trok me mee. "Sorry jongens, maar deze jongen moet rusten.", zei Eline en bracht me naar boven en legde me in bed. Ze kuste mijn voorhoofd. "Slaap lekker.", zei ze zacht en verliet de kamer. Toen ze beneden was, hoorde ik haar tegen de kids zeggen dat ze even tv mochten kijken en vertelde ze aan de lads wat er was gebeurd. Alsof ze niet konden zien dat ik afgemat was.

~♥~

Hey, laatste hoofdstukje voorlopig denk ik </3 maar zie jullie over een weekje weer♥ Lots of love

ImNobodyToo

Adopted by One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu