51

153 10 2
                                    

Ik opende voorzichtig de deur naar de woonkamer. De jongens zaten met zijn allen voor de computer naar het beeldscherm te staren. "En?", vroeg ik zacht. Ik kreeg geen antwoord en zuchtte. "En?", vroeg ik nogmaals en iets harder dit keer. "Het is gelukt! We hebben je hele contacten lijst rond gebeld en we hebben het geld bij elkaar. Je hebt echt een stel toffe vrienden en familie.", zei Liam. "Als het goed is komt het zo allemaal binnen op de rekening.", zei Harry aanvullend. "En dan moet ik het nog ophalen bij de bank.", zuchtte ik. "Waarschijnlijk krijg je dan een cheque.", zei Niall. Ik knikte. "Waarschijnlijk wel.", zei ik. Toen al het geld op de rekening stond, liep ik met Niall naar de bank en vroeg de cheque van £17.000.000,-.

Ik stond voor het huis van Jake en belde met trillende handen aan. In mijn hand had ik een tas met de cheque en het contract. Niet veel later nadat ik had aangebeld ging de deur open. Een sterke wietgeur kwam me tegemoet en ik zag Jake langzaam verschijnen. "Ah Louis. Heb je het geld en het contract?", vroeg hij. Ik knikte en klopte op de tas in mijn hand. "Goed kom binnen.", zei Jake en leidde me naar de huiskamer. Ik bleef naast de grote tafel staan. "Okey, teken dat contract, neem die verdraaide chequeaan en geef me mijn vriendin en kinderen!", riep ik. "Hey Louis.", zeiden wat van mijn oude vrienden. Ik groette ze zachtjes. Ik was helemaal niet blij om ze te zien. "Rustig aan Louis alles op zijn tijd. Hier neem er een.", zei Jake en gaf me een joint. Ik schudde mijn hoofd. "Ik ben ermee gestopt.", zei ik. "Ik zag je laatst anders nog roken.", zei Jake grijnzend. "Dat was een gewone sigaret.", zei ik geërgerd. "Probeer nou man, je weet dat je het wilt. Je mist echt iets hoor.", probeerde Jake nog eens. Ik schudde vastberaden mijn hoofd en overhandigde hem de pen. Jake stak de joint in mijn broekzak. "Voor later.", zei hij en nam de pen. Hij ondertekende het contract zonder het echt te lezen. Ik stond daar te grijnzen, terwijl Jake mijn kinderen en mijn vriendin liet halen door een van mijn oude vrienden. "Laat me gaan!", hoorde ik Eline roepen. "En je blijft al helemaal van de kinderen af!"De mannen kwamen met een worstelende Eline en twee rustige, bange kinderen aangelopen. "Louis!", riep Eline vrolijk en begon nog erger te worstelen om los te komen. "Okey, hier is je cheque, laat ze nu los.", zei ik. "Mannen, laat ze los.", zei Jake en nam de cheque aan. "En nu weg wezen jullie.", zei Jake en stuurde Eline, Stacy, Davy en mij weg. "Je hebt ons gered papa!", zei Stacy en knuffelde me. Ik tilde haar op. "Wat dacht jij dan.", zei ik en gaf haar een kus op haar voorhoofd. Ze giechelde zacht en haalde haar schouders op. "Zijn jullie allemaal okey? Heeft hij niks gedaan deze keer?", vroeg ik, terwijl ik naar huis begon te lopen. "Ik ben okey.", zei Davy. "Ik ook.", zei Stacy. Ik keek naar Eline, die nog steeds niks had gezegd. Ik pakte haar hand vast. "En jij schat?", vroeg ik. Eline haalde haar schouders op en ik zag dat tranen haar ogen vulden. Ik was bezorgd, wat hadden ze bij haar gedaan?! Wat heeft die eikel gedaan dat zo'n impact heeft gehad op mijn meisje. We waren thuis. "Gaan jullie maar film kijken,", zei ik tegen Stacy, Davy en de lads. "Ik moet Eline boven nog even spreken." Eline zuchtte zacht, toen ik mijn hand naar haar uit stak. "Kom je babe?", vroeg ik zacht. Eline knikte en pakte mijn hand. Samen liepen we naar boven. Zou ze willen zeggen wat Jake heeft gedaan nu de kinderen er niet bij zijn?

~♥~

hey nou ik denk dat dit het laatste of op een na laatste is, want ik wil ook nog een hoofdstuk van better than words uploaden vandaag en weet niet of ik dan hier nog tijd voor heb. Anders tot volgende week zaterdag :) Lots of love

ImNobodyToo

Adopted by One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu