7

461 23 0
                                    

Liam liep naar de gang. Ik wou hem volgen uit nieuwsgierigheid, maar Davy hield me tegen. Ik keek hem vragend aan. "Zullen we een potje gamen op mijn kamer?", verzon hij snel. Ik knikte, waarna hij mijn hand pakte en we samen naar boven liepen. Wist Davy wie of wat er was? Of had Louis misschien iets geseind? Achja, het gamen was gezellig en ik was vergeten wat er beneden aan de hand was.

*Harry's p.o.v.*

Ik liep naar de deur om hem open te doen. Daar stond de vriendin van Louis. Stacy had haar nog niet gezien en dat was eigenlijk voorlopig niet de bedoeling. Het zou zo beter voor haar zijn, had Louis verteld. Geen idee waarom, want elke keer als we dat vroegen, begon hij ergens anders over of gaf hij een of ander vaag antwoord. "Hey Danielle.", zei ik. "Is Louis daar?", vroeg ze en wou naar binnen lopen. Ik hield haar tegen, omdat ik wist dat Stacy nog in de huiskamer was. "Hij is best wel druk bezig, met dingen.", zei ik. Zo hield ik haar een kwartier tegen, gewoon puur omdat ik niet wist dat ik moest doen. Na een kwartier kwam dan eindelijk hulp. Liam kwam de gang in. "Owhh hey Danielle. Kom binnen.", zei hij. Ik keek hem vragend aan, waarna Liam seinde dat het oke was. "Eindelijk.", zei Danielle en liep naar binnen. Ik liep ook de huiskamer weer in en zag geen Stacy en ook geen Davy. Blijkbaar waren die boven aan het gamen. Louis gaf Danielle een kus en we zaten met zijn allen samen op de bank wat te chillen toen Davy en Stacy weer naar beneden kwamen. "Hey.", zei Davy vrolijk en stelde zich voor, terwijl Stacy er een beetje verlegen en verward achteraan liep.

*Stacy's p.o.v.* 

Ik kwam beneden en zag Louis hand-in-hand zitten met een vrouw die ik nog nooit had gezien. Davy groette haar vrolijk, maar ik hield me stil. "Zeg je niks tegen deze dame, lieverd?". vroeg Louis verward en ongemakkelijk. "Eum, hey,", zei ik zacht. "Wie is zij papie?" De vrouw keek vragend naar Louis. "Je hebt een dochter?", vroeg ze. "Nee ik ben een alien, nou goed.", zei ik. "En een zoon.", vulde Louis aan, wijzend op Davy. "Dat had je wel even mogen zeggen. Waarom heb ik ze nog nooit gezien?", vroeg de vrouw en liep naar mij en Davy toe. "Ik ben Danielle, Louis vriendin.", zei ze. Ik keek boos naar Louis en daarna terug naar de vrouw. "Ik ben Stacy.", zei ik, waarna ook Davy zich voorstelde. Ik liep weer naar me kamer. Dit geloof je toch niet! Dat is al het tweede wat Louis voor me verborgen heeft gehouden. Dat van de adoptie snap ik, maar dit?! Waarom doet hij mij dit aan? Mij, zijn dochtertje van 10? Na een paar minuten hoorde ik mijn kamer deur open gaan. Ik drukte mijn gezicht nog steviger in het kussen en deed verder of ik er niet was. Ik voelde iemand op mijn bed komen zitten en over mijn rug aaien. Ik keek op en zag dat het Louis was. "Waarom heb je ook dit nog niet aan mij verteld?", vroeg ik met tranen in mijn ogen. "Vertrouw je me niet? Ik ben je dochter he." Louis lachte klein. "Tuurlijk vertrouw ik je, het is alleen dat ik niet wist hoelang de relatie stand zou houden en ik wou het je niet nog moeilijker maken.", zei hij. Ik ging naast hem zitten. "Okey ik vergeef je, maar geen geheimen meer pap.", zei ik klein lachend. "Deal.", zei Louis lachend. "Pinkyswear.", zei ik en hield mijn pink omhoog. Louis deed de pinkyswear en ik knikte tevreden. Ik hoorde gerommel in de tuin en keek door mijn raam naar buiten. Davy, Liam en Niall zaten in het zwembad. "Pap mag ik ook in het zwambad?", vroeg ik. Louis knikte. Ik rende naar de badkamer kleedde me om en toen ik Louis zonder zwembroek naar beneden zag lopen vroeg ik: "Ga jij niet mee zwemmen?" Louis zuchtte, lachte en zei dat hij zich om ging kleden. Ik rende naar beneden om te in het zwembad te gaan duiken, toen...

~♥~

hey, twee hoofdstukken op een dag. Het is niet veel, maar in ieder geval heb ik geüpdated :) misschien dat ik morgen weer wat meer hoofdstukken kan uploaden. nou see ya

xx ImNobodyToo

Adopted by One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu