34

230 11 0
                                    

Ik kon nu niet zeggen 'Kom we gaan naar de mac!' Nee ik moest en zou er een speciale avond van maken, dat had ik Davy beloofd. We waren allebei ook nog eens opgedoft, dus dat zou zonde zijn. Gelukkig wist ik nog een chique restaurant waar ik altijd een streepje voor kreeg. Ik belde hem op en vroeg of mijn vaste tafel nog vrij was en dat was zou, dus gingen we daar heen. Waarom ik daar niet gelijk in eerste instantie heen wou? Een keer iets anders is ook een keer leuk toch? Het was hier om de hoek dus liepen we. Ik pakte Eline's had vast en deed mijn andere in mijn zak. Ik voelde mijn pakje sigaretten. Moest ik het terug geven aan Eline? Moest ik er dan toch maar weer mee stoppen? Ik keek twijfelend naar Eline en stak zonder dat ik er erge in had een sigaret op. "Rook je toch nog?", vroeg Eline verbaasd. Ik keek naar haar en in haar ogen zag ik teleurstelling. "Ik ben weer begonnen, maar na dit pakje van jou stop ik weer hoor.", zei ik. "Het komt dus door mij en mijn stomme pakje sigaretten.", mompelde Eline zacht en keek naar de grond. Ik kneep in haar hand. Ze keek op. "Ik heb er toch zelf voor gekozen de eerste weer te pakken.", zei ik. Eline knikte. "Ja, maar je was er niet mee begonnen als ik je het pakje niet gaf.", zei ze en beet op haar lip. "Ik ben al eens voor jou gestopt en ik doe het zo weer, lieverd.", zei ik, haalde mijn hand los uit haar greep en legde hem om haar middel. "Echt waar?", vroeg ze zacht. "Ik doe alles als ik, maar bij jou kan zijn.", zei ik met een glimlach. Eline keek gefocust naar mijn peuk. "Mag ik een trekje?", vroeg Eline zacht. Ik keek haar geschrokken aan. "Ik dacht dat je roken haatte.", zei ik. "Klopt, maar ik ben nieuwsgierig waarom mensen er zo'n neiging naar hebben.", zei ze. "Door het verslavende stofje erin.", zei ik. "Ja duh, maar geef nou eens een trekje!", zei Eline en pakte mijn sigaret af. Ze nam een trekje en begon meteen te hoesten. "Je hebt te diep ingeademd.", zei ik zachtjes kloppend op haar rug. "Lief dat je dat op tijd zei.", zei Eline sarcastisch door haar gehoest heen. "Sorry lieverd.", zei ik lachend. Eline gaf me mijn peuk terug en zei: "Hier hou dat rot ding maar, het is niet eens lekker." Ik lachte en nam nog een trekje. We waren er dus doofde ik hem weer op de grond. We liepen naar binnen meteen werd ik gegroet door de eigenaar. "Louis oude vriend lang niet gezien,", zei hij en gaf me een knuffel. "En wie is deze mooie dame." Hij gaf Eline een kus op haar hand. "Dit is mijn vriendin.", zei ik trots. "Jullie tafel is gereed.", zei de eigenaar en bracht ons naar mijn gebruikelijke tafeltje. We gingen zitten en bestelden. We hadden een perfecte avond, precies zoals ik het Davy had beloofd.

morgen werd ik wakker doordat ik gebeld werd. Slaperig nam ik op. "Ja?", zei ik. "Louis! Dit is Simon, wat had ik nou gezegd over dat meisje waar mee je samen bent?!", riep onze manager in mijn oor. "Ze woont toch niet bij me.", zei ik met een hese stem. "Nee, maar je moest ook uit het zicht van de pers blijven met haar!", schreeuwde de manager weer. "Bleef ik ook.", zei ik niet helemaal zeker van mijn zaak. "Nee! Je staat in een roddelblad met haar een een peuk in je bakkes!", roept de manager boos. Ik ga geschrokken overeind zitten en kijk naar Eline die nog ligt te slapen. Ik stap uit bed en loop de kamer uit. "Wat?! Dat meen je niet!", riep ik met een hand in mijn haar. "Jawel ik meen het wel, maar nu kunnen we er toch niks meer aan doen,", mijn  manager word al weer rustiger. "Je moet het nog steeds rustig houden. Zorg er voor dat het voor haar niet te snel gaat, zij is nog niet gewend aan de fame, jij wel." "Okey, doe ik. Doei.", zei ik en hing op. Ik ging het door de manager genoemde roddelblad halen en keek erin. We stonden inderdaad samen op de cover. '1D sterLouis Tomlinson is gespot met een meisje, terwijl hij rookt. Heeft dit meisje een slechte invloed op de popster?' Ik zuchtte. Eline kwam naar beneden. "Goede morgen liefje. Oeh je hebt mijn favoriete roddelblad.", zei Eline. Ze pakte het blad af en begon te lezen op de pagina die ik open had. Ze keek me gebroken aan. Wat was er ineens?

~♡~

Hey weer een hoofdstukje... lukte gisterenavond niet meer sorry. Anyway Lots of love

ImNobodyToo

Adopted by One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu