Wat ging hij met Eline doen? Stacy kwam bij me zitten en kroop tegen me aan. "Hou je alsjeblieft koest.", zei ze zacht. Ik trok haar tegen me aan en knikte. De woorden van Jake bleven in mijn hoofd spoken. Waarom heeft hij ons nodig? "Waar denk je aan?", vroeg Stacy zacht.
*Louis' p.o.v.*
Ik zat nog steeds op de grond in een hoekje toen ik de deur open hoorde gaan. Ik keek op en zag de jongens binnen komen. "Hey Louis, gaat het?", vroeg Niall. Ik schudde mijn hoofd en wees naar het gefrommelde briefje dat voor me op de grond lag. Liam pakte het op en begon te lezen. Niall en Harry die achter hem stonden lazen mee. "Wat?!", riepen ze met zijn drieën in koor. Ik zuchtte en knikte. "Dat dus.", mompelde ik. "Als je Eline, Stacy en Davy terug wilt, zal je een aantal dingen moeten doen. Eerst moet je terug komen bij mij en de bende, we hebben je nodig maatje en Eline, die vrienden van je en de kinderen hebben je alleen maar zwak gemaakt. Als je het doet, verwacht ik je om 15.00 bij de grote wilg in het park.", las Liam hardop. "Jaja, dat weet ik.", kreunde ik. "Wat voor bende is het?", vroeg Niall zacht. "Een dievenbende, maar het gaat steeds verder.", zuchtte ik. De jongens keken me met grote ogen aan. "Ja ik was lid van een dievenbende! Ja ik gebruikte ook drugs!", riep ik en deed mijn hoofd weer in mijn knieën hun ogen brandden door me heen. "Je hebt drugs gestolen?", vroeg Liam. Ik schudde mijn hoofd en weigerde hem uit mijn knieën te halen. "We stolen geld voor drugs. Ik was meestal de gene die de plannen bedacht en verder niks stal, maar dan nog,", zei ik. "Ik wil niet terug bij die bende." Ik voelde dat tranen zich vormde in mijn ogen en zuchtte. "Je moet wel als je de kinderen en Eline terug wil.", zei Harry zacht en legde zijn hand op mijn schouder. Ik schudde mijn hoofd. "Er moet een andere manier zijn.", snikte ik. Ik keek even snel op mijn horloge en zag dat het al bijna drie uur was. Sh*t! Ik pakte mijn skateboard, rende de deur uit en skatete naar de grote wilg in het park. "Ah Louis, laat zoals altijd zie ik?", zei Jake en kwam vanaf achter de wilg aangelopen. Ik zuchtte. "Jake, waarom wil je me terug bij je bende? Je haat me.", zei ik. "Ik haat je niet, ik heb gewoon nog wat van je te goed. Toen je onze bende verliet voor Eline, heb je alle drugs mee genomen en in het water gegooid, omdat jij het had betaald. Als je dat niet gedaan, had je geen last van me of in ieder geval minder.", zei Jake terwijl hij rondjes om me heen liep. Ik zuchtte geërgerd. "Ik deed het voor jullie, ik hoopte dat jullie zo zouden stoppen, zodat jullie makkelijker ook een meisje zouden vinden en gelukkig zouden worden.", zei ik. "Jij had mijn droom meisje al, dat weet je.", zei Jake. Hij stond nu dreigend voor me. "Jij liet me vallen voor mijn droom meisje, die met jou wou date,", zei hij. "En daarom verliet je ook de bende." "Ik verliet de bende deels vanwege Eline, maar na een maand was Eline verhuisd en kwam ik terug?! Nee! Ik kwam niet terug, omdat jullie te ver gingen. Ik wou een carrière opbouwen en een echt leven. Jake laat Eline en de kinderen vrij!", zei ik. "Je komt dus weer bij de bende?", vroeg Jake grijnzend. "Er moet een andere manier zijn.", zuchtte ik zacht. "Betaal me £17.000.000,- en je hebt Eline terug.", zei hij. "Eline en de kids.", zei ik stug. Jake schudde zijn hoofd. "De kinderen heb ik nodig.", zei hij. "Waarvoor?!", riep ik. "Wil je het echt weten?", vroeg Jake. Ik knikte. "Okey dan,", zei Jake. "Ik zal het je vertellen..."
~♡~
Hey weer een hoofdstukje klaar :), denk dat er vanavond nog (minimaal) een komt. Lots of love
ImNobodyToo
JE LEEST
Adopted by One Direction
Fanfictionhoe perfect zou het zijn als 1D je ouders zijn? Nou of het perfect is, is nog maar te betwijfelen. In dit boek lees je het verhaal van Stacy, die daadwerkelijk door hun geadopteerd is. Het maakt haar leven niet helemaal makkelijk en leuk zoals de me...