*Louis p.o.v.*
Ik stond nu al vijf minuten voor de studio om me heen te kijken of deze keer niemand me gevolgd was, toen ik ruw werd vastgepakt en mee gesleurd naar het steegje naast het gebouw. "Wat doe jij hier? Jake is op zoek naar je. Je moet hier weg, ik sta op het punt het voor je af te handelen.", siste een vrouwenstem fluisterend. Ik keek om en zag een ouwe bekende die ik al heel lang niet had gezien. "Jake is veranderd.", zei ze. Ik kon het niet helpen om naar haar te lachen. Ik knikte. "Ja heel erg.", zei ik. "Ik weet wat hij van je wil, Louis. Je moet hier weg, ik offer mezelf wel op. Ik heb toch niks te verliezen en alles wat ik hoef te doen is zijn vriendin te zijn, dat is niks.", zei ze. "Niks ervan, hij wil mij jij blijft hier buiten, jongedame.", zei ik beschermend. Ze fluisterde in mijn oor wat hij met me wou doen. Geschrokken deinsde ik hoofdschuddend achteruit. "Nee, dat kan hij niet maken! We waren vroeger beste vrienden en nu doet hij dit.", zei ik. Ze knikte. "Ik weet niet in hoe verre dit waar is, maar Louis, laat mij het alsjeblieft oplossen.", zei ze. Ik schudde mijn hoofd. "Nee, gaat hij dreigen om me van het dak van dit gebouw te gooien, tot mijn kinderen bij hem gaan horen, ik laat niemand zich voor me op offeren. Niet Niall, Liam en Harry, mijn kinderen niet en jou ook niet.", zei ik. Ze keek me geschrokken aan. "Ik hou van je.", fluisterde ze zacht. "Ik ook van jou Eline, ik ben er diep van binnen ook nooit mee gestopt, maar ik moest door.", zei ik ook fluisterend en kuste haar zacht op haar lippen. "Als je me nu even wilt excuseren, ik moet dit gebouw beklimmen.", zei ik en wou weglopen. Achter me hoorde ik Eline snikken. "Please Louis doe het niet.", zei ze zacht. "Ik moet wel.", zei ik en liep vastberaden door.
Ik was boven en stond voor de deur van zijn Studio. Ik twijfelde even voor ik de deur open deed. "Hier ben ik dan.", zei ik. "Eindelijk, dacht al: waar blijf je, maar je komt dus toch maar opdagen.", zei Jake en kwam de hoek om. "Nee Jake. Wat moet je van me.", zei ik alsof ik het nog niet wist. "Owhh ik wil niks, ik denk dat jij iets wil.", zei Jake. De twee een man kwam de hoek omgelopen met Eline vast. "Laat haar gaan!", riep ik. "Je hebt een keuze Lou. Haar of je kinderen. Geef me een van de twee en je bent van me af. Dan heb je jezelf bij me uit het krijt gewerkt.", zei Jake. "Louis, kies voor je kinderen, ik red het wel!", riep Eline. Ik schudde mijn hoofd en zonder dat ik me er van bewust was sloeg ik Jake vol met mijn vuist tegen de grond. Hij was in een klap bewusteloos. De man gooit Eline op de grond. "Zo ga je niet met een dame om!", roep ik nu helemaal over de rooie. Ik begin een gevecht met de man als hij op me afgelopen komt. Na een paar blauwe plekken en interne bloedingen heb ik hem ook neer. Ik raap Eline die nog steeds op de grond lag om toe te kijken en sleep haar mee naar buiten.
"Och Louis jou nou.", zei Eline en aaide over mijn blauwe oog. We stonden inmiddels veilig buiten. "Was je naar binnen gegaan?", vroeg ik kortaf de pijn negerend. "Ik moest wel Louis. Ik moest iets doen.", zei ze. "Je hoefde helemaal niks! Godver Eline, ik had nog gezegd dat je je er niet mee moest bemoeien.", riep ik. Eline keek me geschrokken. "Ik bedoelde het goed.", zei ze zacht. Ik zuchtte. "Weet ik, maar ik wil gewoon niet dat jou overkomt. Dat riep ik uit bezorgdheid.", zei ik zacht en trok haar tegen me aan. Ze legde haar hoofd op mijn borst en luisterde naar mijn hart. Ik lachte klein en gaf haar een kus bovenop haar hoofd. "Ik hou van je.", zei ik. Eline keek me nu recht in mijn ogen aan. Haar hand ging door mijn haar. "Ik ook van jou Tommo.", zei ze. Haar hand rustte in mijn nek en drukte mijn hoofd omlaag, zodat ze me kon kussen. "Misschien wat vroeg, maar misschien moet je bij mijn vrienden, kinderen en mij intrekken. Voor je veiligheid. Je weet nooit tot wat Jake in staat is en wat zijn volgende plan is.", zei ik toen ik terug had getrokken. Eline knikte. "Wat moet hij eigenlijk met jou kinderen?", vroeg ze. "Ik wou dat ik het wist.", zei ik zacht.
~♥~
Heey nog een hoofdstukje ♥ waarschijnlijk komt er vandaag nog een want heb super veel inspiratie XD Lots of love
ImNobodyToo
JE LEEST
Adopted by One Direction
Fanfictionhoe perfect zou het zijn als 1D je ouders zijn? Nou of het perfect is, is nog maar te betwijfelen. In dit boek lees je het verhaal van Stacy, die daadwerkelijk door hun geadopteerd is. Het maakt haar leven niet helemaal makkelijk en leuk zoals de me...