"Jou kinderen zijn de enige die weten waar dat ligt waar wij al jaren naar op zoek zijn.", zei Jake. "Je bedoelt?", begon ik vragend. "Jah Louis zij weten waar die verborgen schat is waar ik wij al zo lang naar op zoek zijn, alleen weten ze zelf niet dat ze het weten.", zei Jake grijnzend. "Hoe bedoel je?", vroeg ik. "Hoezo weten zij dat niet en jij wel?" "De raadsels. Ik heb er nog een keer naar gekeken. 'De kinderen van de verrader zullen beven, want zij wisten waar de schat ligt in hun andere leven.' Jij bent de verrader dus het zijn overduidelijk jou kinderen die het in hun andere leven wisten.", zei Jake. Ik zuchtte. Ik ben geen verrader, of wel? Ik koos gewoon wat het beste voor me was. "Als je bij ons komt, krijg je een deel en zie je je kinderen.", grijnsde Jake. "Of...", begon ik. "Of we stellen een contract op dat als ik de schat vind, alles naar jullie gaat en ik zoek de schat met behulp van mijn kinderen die terug naar mij komen." "Kan ook. Als je morgen met £17.000.000,- en het contract naar mijn huis komt, dan krijg je ze morgen weer terug. Anders zie je ze voorlopig niet.", zei Jake en liep zonder verder nog iets te zeggen weg. Ik zuchtte en skateboardde naar huis. Ik kwam de huiskamer ingelopen en plofte neer op de bank. "En?", vroeg Niall. "Zit je in de bende?", vulde Harry aan. Ik schudde mijn hoofd. "Wat is er dan?", vroeg Liam. "Ik moet voor morgen £17.000.000,- en een bepaald contract hebben, anders zie ik de kinderen en Eline niet terug.", zei ik met tranen in mijn ogen. "17 miljoen?!", riep Niall. Ik knikte. "Dat is onmogelijk.", zei Liam. Weer knikte ik zuchtend. "Hoeveel hebben we?", vroeg Harry en liep naar de computer om het te checken. "Lang niet genoeg.", zuchtte hij iets later. "Wil Zayn ons niet helpen? En Eleanor? En Stan? Je ouders? Wat andere vrienden?", vroeg Niall. "Als jullie wat rond willen bellen, ga ik naar onze advocaat voor dat contract,", zei ik. "Zeg maar gewoon dat het geld is om Eline en de kids vrij te kopen van een gijzelaar." Ik liep het huis uit naar het advocatenkantoor. Na een half uur had ik alles geregeld en liep ik grijnzend met het contract naar buiten. Samen met mijn advocaat had ik er een addertje in het gras in verwerkt. Als hij het tekende had hij een straatverbod bij ons, moest hij minimaal 6 kilometer uit de buurt van mij en mijn kinderen blijven en als hij dat niet deed werd hij voor de rechter gesleept. Dat stond allemaal in de kleine lettertjes. Ik hoopte dat het ging werken, want wat zou er gebeuren als het niet zo werken? Dan was ik Eline, Davy en Stacy kwijt. Dan zag ik ze voorlopig niet meer of misschien zag ik ze wel nooit meer. Ik begon te rillen bij de gedachte. We moesten het geld hebben! Ik moest mijn gezin terug!
~♡~
Heey nog maar een hoofdstukje omdat ik best wel.wat inspiratie heb♡ Lots of love
ImNobodyToo
JE LEEST
Adopted by One Direction
Fanfictiehoe perfect zou het zijn als 1D je ouders zijn? Nou of het perfect is, is nog maar te betwijfelen. In dit boek lees je het verhaal van Stacy, die daadwerkelijk door hun geadopteerd is. Het maakt haar leven niet helemaal makkelijk en leuk zoals de me...