We stonden wat onzeker voor de deur. "Weet je het zeker?", vroeg ik en keek naar Eline. Ze knikte vastberaden. "Heel zeker.", zei ze en pakte mijn hand. Samen liepen we naar binnen. We zagen de verbaasde gezichten van de anderen toen we binnen kwamen. Davy lag te slapen, dat had hij vast nodig na die slapeloze nachten. "Wat moest je nou doen?", vroeg Liam. Hij keek vragend van Eline naar mij en weer terug. "Jake.", zuchtte ik. "Pappie!", hoorde ik vanuit de keuken. Stacy kwam aangerend en sprong in mijn armen. "Hey lieverd, was het leuk met Niall, Liam en Harry?", vroeg ik. Ze knikte hevig. "Ik mocht in bad.", zei ze met een grote glimlach. "Owhh bofferd,", zei ik lachend en zette haar neer. "Owhh jongens, dit is Eline." "Hey Eline.", zei Niall en stelde zich voor. Ook Liam, Harry en Stacy deden dit. "Waar kennen jullie elkaar eigenlijk van.", vroeg Liam. "Vroeger.", zei ik en keek met een geheimzinnige glimlach naar Eline die zachtjes in mijn hand kneep. "Wie is dat eigenlijk?", vroeg Eline en wees op Davy. "Mijn zoontje.", zei ik zacht. Eline liep naar hem toe. Toen ze zijn wonden zag, riep ze: "Wat is er met hem gebeurd?!" Davy schrok hiervan wakker en vroeg wat er was. Hij ging rechtop zitten en ik ging ernaast zitten. Eline zat geknield voor zijn neus. "Jake.", zuchtte ik. "Heeft Jake dit gedaan? Heeft Jake hem in elkaar geslagen?", vroeg Eline en deed haar hand voor haar mond. Davy knikte. "Eikel.", zei Eline zacht en kwam tegen mij aan zitten. Ik sloeg mijn hand om haar heen. "Louis loop je niet te hard van stapel?", vroeg Harry. Ik keek hem vragend aan. "Een week geleden was je nog getrouwd.", zei hij. Eline gaf me een boze blik. "Je was getrouwd?", vroeg ze beledigd en ging weer rechtop zitten. "Babe, dat stelde niks voor. Ze had me gebruikt voor mijn geld en om Haz terug te pakken, omdat hij het uit had gemaakt.", zei ik. "Hield je van haar?", vroeg Eline zacht. Ik pakte haar gezicht met beide hand vast. "Eline, ik heb je al verteld dat ik altijd het meest van jou heb gehouden, tuurlijk hield ik van haar, maar jij bent en blijft de ware voor mij. Ik hou van je Eline, van jou en niemand anders.", zei ik. "Yeg klefheid alarm.", hoorde ik Davy naast me zeggen. Eline en ik schoten in de lach. "Hoe voel je je kleine man.", vroeg ik hem. "Slecht, ronduit beroerd, pap.", zei Davy. Ik knikte begripvol en veegde door zijn haar. Eline ging weer tegen me aan liggen. "Ik hou ook van jou.", zei ze zacht. "Pap ik ga boven gamen.", zei Davy en stond op en liep met zijn krukken de trap op. "Mag ik mee?", riep Stacy hem achterna. "Tuurlijk Stac.", zei Davy terug. Helemaal uitgelaten rende ze naar boven. "Trouwens Eline trekt bij ons in voor een tijdje.", zei ik, terwijl ik met mijn rug tegen de bankleuning ging zitten. Eline kwam op me, tussen mijn benen liggen. Haar hoofd weer op mijn borst, zoals ze het altijd fijn had gevonden. "Louis William Tomlinson, dat kan niet zomaar, dat moet je met ons overleggen en met de kids.", zei Liam. Yap hij was de vader van de groep, nog steeds. "Maar daddy, Jake heeft het ook gemunt op haar. Zij is het meisje waar ik het over had in het verhaal met de uitleg.", zei ik smekend. "We hebben geen kamers meer over Louis en we hebben misschien onze pauze, maar dan nog heeft het management veel te zeggen, dat weet je.", zei Liam. Ik zuchtte. "Okey moment.", zei ik en stond op om het management te bellen. Zoals gewoonlijk vonden hun het niet goed dat ik een vriendin had en al helemaal niet dat ze bij ons kwam wonen. Ik zuchtte. Ik had nu nog maar een keuze over.
~♥~
Hey, dat was best snel volgens mij XD hoop dat jullie het leuk vinden. Lots of love
ImNobodyToo
JE LEEST
Adopted by One Direction
Fanfichoe perfect zou het zijn als 1D je ouders zijn? Nou of het perfect is, is nog maar te betwijfelen. In dit boek lees je het verhaal van Stacy, die daadwerkelijk door hun geadopteerd is. Het maakt haar leven niet helemaal makkelijk en leuk zoals de me...