6

472 22 1
                                    

Hij was het. De gast die de band van mijn vader van de troon wou stoten. Justin Bieber! Ik was bang. "Hey Stacy.", zei hij. Ik groette hem. Wat moest ik doen? Moest ik ophangen. Nee, ik wou wel even horen wat hij te zeggen had. "Louis is je vader, toch?", vroeg hij. Ik knikte. "En je weet dat je geadopteerd bent, toch?" Ik schudde mijn hoofd. "Louis is mijn echte vader, mijn broer Davy is geadopteerd.", zei ik. Justin schudde zijn hoofd. "Dat is niet waar, jij bent ook geadopteerd.", zei hij. Ik schrok. "Je liegt!", riep ik. "Louis is wel mijn echte vader." Weer schudde Justin zijn hoofd. "Ik ben je echte vader.", zei hij. Ik schrok. Nee dit kon niet waar zijn. Het was ook niet waar dat kon niet. Ik ben geen Bieber, ik ben een geboren Tomlinson, toch? Snel hing ik op en liep geschrokken naar beneden. "Wie was het?", vroeg Harry. "N-n-niemand.", stotterde ik. Alle vijf de jongens keken me aan. Het leek of ze dwars door me heen keken. Ik moest het wel vertellen. "Het was Justin Bieber.", zei ik. Tranen vulden mijn ogen. Niall kwam naar me toe, knielde voor me neer en vroeg: "Wat zei hij?" Ik schudde mijn hoofd en liep hem voorbij maar Louis. "Papie, ben ik ook geadopteerd?", vraag ik. Louis kijkt geschokt. "Jij zei dat mama en jij gewoon uit elkaar zijn, toch?", vulde ik aan. Louis trok me op schoot en begon: "Nee lieverd, ook jij bent geadopteerd. Je moeder had je voor mijn huis gelegd, nog voor ik in een bandhuis woonde met de jongens en ik vond je zo een schatje, dat ik je wilde houden en dus adopteerde. Sorry, ik had eerlijk moeten zijn, maar ik wou het eigenlijk pas vertellen als ik zeker wist dat je er klaar voor was." Hij legde zijn armen om me heen. Ik wurmde me los. Ik was boos, waarom heeft hij dit niet verteld. Ik sprong van zijn schoot en wou naar boven lopen. Halverwege de trap bleef ik staan en draaide me om. "Ben ik dan de echte dochter van Justin Bieber?", vroeg ik. Louis keek geschokt, schudde zijn hoofd en vroeg waarom. Ik reageerde niet en liep door naar mijn kamer. Ik liet me op mijn bed vallen. Als Louis dat gelogen had, wat was er dan nog meer niet echt. Louis had misschien wel gelijk, hij had het moeten vertellen als ik er echt klaar voor was. Nu kon ik er nog helemaal niks mee. Ik baalde er alleen van. Ik moest misschien mijn excuses aan Louis aanbieden voor het zomaar boos weglopen. Zo had hij me helemaal niet opgevoed en zo wou ik ook niet zijn. Ik ben misschien niet zijn echte dochter, maar dat wil ik wel zijn. Ik liep terug naar beneden. "Pap?", zei ik vragend. Louis keek op van zijn telefoon en vroeg wat er was. "Sorry.", zei ik en keek naar de grond. Ik durfde hem niet aan te kijken. "Waarvoor liever?", vroeg hij. Ik liep naar hem toe nog steeds naar de grond kijkend en zei: "Mijn reactie van net. Je had gelijk, ik moest het eigenlijk pas weten als ik er echt klaar voor zou zijn. Ik baalde er gewoon van. Je bent echt een goede vader en ik wou gewoon dat je mijn vader was." Louis tilde me op en knuffelde me. "Ik ben jou vader,", zei hij. "Die van jou en Davy en niemand zal dat veranderen. Ik ben misschien niet jullie biologische vader, maar dat neemt mijn vaderlijke gevoelens voor jullie nog niet weg." Hij trok Davy ook mee in een knuffel en gaf ons beide een kus op ons voorhoofd. De deurbel ging. "Zal ik open doen?", vroeg Harry. "Doe nou maar gewoon.", zei Liam lachend. Harry liep naar de deur. Toen hij na een kwartier nog niet terug was, werden we allemaal een beetje bang. Wie was er aan de deur en waarom duurt het zo lang?

~♥~

hey, weer een hoofdstuk klaar. :) ben trots op mezelf haha. Thanks voor alle reads. Heb dit boek net n dag en al (totaal) 72 reads. Dank jullie allemaal, maar er zijn maar een paar mensen die commentaar geven, meer is best welkom hoor ;p. Ik bedoel tips zijn altijd welkom en tops zijn leuk om te horen. Ook verzoeken zijn altijd leuk, ze geven net wat meer uitdaging aan het schrijven. Wat wil JIJ terug lezen in het boek? Wie staat er volgens JOU aan de deur? geef een reactie en ik gebruik ze in mijn boek, ik schrijf het boek immers voor mijn lezers, dus die mogen er ook een steentje aan bij dragen als ze dat leuk vinden :) see ya

xx ImNobodyToo

Adopted by One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu