(waarschuwing: in dit deel komt een soort van smut voor)
"Louis?!", hoorde ik vaag ergens ver weg. Ik opende mijn ogen langzaam en zag vage schimmen. "Hij is weer bij.", het klonk nog steeds vaag, maar werd steeds duidelijker, netals de beelden. Ik zag dat ik thuis was. Iedereen stond om me heen: Eline, Eleanor, Stacy, Davy (met zijn krukken), Liam, Niall en Harry. Ze keken me gespannen aan. Ik keek rustig om me heen. Ik was thuis, op de bank. "Hoe voel je je, Tommo?", vroeg Eline en knuffelde me strak. "Goed hoor lieverd.", zei ik zacht. "Wat gebeurde er?", vroeg Niall. Ik haalde mijn schouders op. "Hoe gaat het met jou Stacy?", vroeg ik wetend dat ik haar vast had toen ik viel. Zo probeerde ik het onderwerp van mij af te schuiven. "Knie geschaafd, meer niet.", zei ze. Ik lachte en kuste haar voorhoofd. Iedereen verdeelde zich over de banken. "Wat was er nou gebeurd?", vroeg Eline bezorgd. Eleanor begon met uitleggen: "Nou, zoals sommigen misschien weten was ik samen met Jake, achteraf bleek dit alleen te zijn om Louis in de val te lokken." Ze legde het hele verhaal uit. "Jezus, serieus?! Gadverdamme wat een vieze klootzak!", riep Niall. "Niall let op je woorden, er zijn kinderen bij.", zei ik. Niall sloeg zijn hand voor zijn mond en bood zijn excuses aan. "Toen Eleanor me belde dat jij daar boven hing te bungelen, door Jake en die sterke man, had ik meteen Eline gebeld.", vertelde Niall. "Ik was zo bang dat ik je kwijt zou raken.", zei Eline en pakte mijn gezicht vast en gaf me een snelle kus. "Dat ik überhaupt nog leef hebben we te danken aan Eleanor. Je bent echt een geweldige meid.", zei ik en gaf haar een kus op haar wang. Het was gewoon vriendschappelijk en bedankend bedoel, maar Eline keek jaloers. Ik gaf haar ondeugend DE blik.
Eline giechelde. "Badboy", fluisterde ze. Ik lachtte en knipoogte. "Papa, je moet rusten. Je hebt een zware dag gehad.", zei Davy. Ik knikte. "En morgen is een belangrijke dag voor jou. Je eerste schooldag sinds een lange tijd.", zei ik. Davy knikte vrolijk. "Kom ik breng je wel, voor de zekerheid dat er niks gebeurd.", zei Eline met een geheimzinnige glimlach. We stonden op en liepen naar boven naar mijn. Eline liep achter mij aan en deed de deur achter haar dicht. "Oh mijn god, Louis. Ik zeg net dat ik bang was je te verliezen en daarna noem je Eleanor geweldig en geef je haar een kus. Jij bent echt een badboy en slechte jongens moeten gestraft worden.", zei ze met een ondeugende glimlach en duwde me op het bed. "Maar ik moest toch rusten?", vroeg ik ondeugend. "Owhh dat doe je daarna maar,", zei ze en kwam op me zitten met haar knieën langs mijn lichaam. "Nu is het tijd voor je straf." Ze knipoogde. 'Bang' kroop ik achteruit. Eline kroop over het bed naar me toe. Ze zag er sexy uit als ze jaloers was. Ik beet op mijn lip. "Dahm Eline.", zei ik zacht. Ik sloeg mijn hand voor mijn mond, want eigenlijk wou ik het denken. De ondeugende lach verscheen weer. Ze zat weer op mijn schoot met haar knieën naast me. Ze trok wat aan mijn shirt, als hint dat hij uit moest. Ik deed mijn armen omhoog en Eline trok mijn shirt over mijn hoofd. Ik wou ook haar shirtje uit doen, maar Eline pakte mijn handen. "Nee jongeman jij hebt straf.", zei Eline knipogen en duwde tegen mijn schouders als teken dat ik moest gaan liggen, dus dat deed ik. Ik staarde naar het plafond en zag op een gegeven moment haar shirtje voorbij vliegen. Ik keek ondeugend op. "Blijf liggen jij.", commandeerde Eline. Dahm, ze was echt onweerstaanbaar als ze zo deed. Ik voelde Eline wat friemelen met mijn broek en uiteindelijk had ze m uit. Ook haar broek vloog uit, net als beide onze onderbroeken.
Hijgend lagen we naast elkaar onder de deken. "En nu mag je uitrusten, badboy,", zei Eline. Haar hoofd lag op mijn borst. "Truste Tommo." "Truste babe.", zei ik.
Ik kon niet slapen en staarde al een tijdje naar het plafond. Ik keek naar Eline die rustig lag te slapen op mijn borst, niet beseffend wat ik nu besefde.
~♥~
Hey weer een hoofdstuk. Sorry naar de jongere lezers voor de kind of smut, dat heb je te danken aan de schat van een sis van me kaitlyn_tomlinsonx ;) Zo erge smut was het niet toch? Ik dacht ik weet niet hoe oud de jongste lezer is dus ik houd het een beetje bescheiden. hoop dat jullie het leuk vonden. Lots of love
ImNobodyToo
JE LEEST
Adopted by One Direction
Fanfictionhoe perfect zou het zijn als 1D je ouders zijn? Nou of het perfect is, is nog maar te betwijfelen. In dit boek lees je het verhaal van Stacy, die daadwerkelijk door hun geadopteerd is. Het maakt haar leven niet helemaal makkelijk en leuk zoals de me...