Ik werd met grote ogen aangestaard toen ik het verhaal vertelde. "We moeten een feest geven voor Eleanor, zonder haar was Louis er waarschijnlijk niet meer!", riep Phoebe. "Dacht ik ook al aan zusje.", zei ik en lachte ondeugend naar Eline. Ze stak haar tong naar me uit, waardoor ik in de lach schoot. "Waar is Eleanor eigenlijk?", vroeg ik. "Die ging naar huis toen eum jullie aan het uitrusten waren.", zei Niall. Weer gniffelden Liam en Harry. Ik zuchtte. "Dan gaan we bij haar op bezoek en geven we haar een surprise party.", zei Phoebe. "Ik ben het met Phoebs eens.", zei Daisy en sloeg haar arm om haar zus heen. "Lieverd Louis moet eerst een dagje uitrusten en bijkomen,", zei mijn moeder. "En bovendien kunnen we daar niet zomaar aan komen en verwachten dat ze tijd heeft voor een feestje." "Mam heeft gelijk Phoebe, ik organiseer wel een feestje voor haar.", zei ik. "Ik help hem wel.", zei Eline met jaloezie in haar stem. Ik lachte naar haar. Ze was zo lief als ze jaloers was. "Blijven jullie eten? Ik wil friet bakken.", zei ik. Mijn moeder keek naar Mark en knikte daarna. "Niall, zet jij de frietpan vast aan, ik haal de friet uit de schuur.", zei ik, stond op en liep naar buiten. Ik had mijn handen in mijn zakken en voelde mijn pakje sigaretten en mijn aansteker. Eenmaal buiten stak ik er nog snel eentje aan en liep naar de schuur. Ik had wel weer een sigaretje verdient, de laatste was voor al dat gedoe. Ik stond voorover gebukt om de zak friet uit de vriezer te halen, toen iemand me op mijn komt sloeg. Ik ging weer rechtop staan en keek om. Het was Eline, hoe kon t ook anders. "Is je pakje nog niet op?", vroeg ze wijzend op mijn sigaret. Ik zuchtte en hield me van de domme. "Wat bedoel je?", vroeg ik. "Het pakje sigaretten dat je van mij hebt gekregen?", vroeg ze. Ik keek haar verlegen aan en staarde daarna naar de grond. "Je hebt nieuwe gekocht, of niet?", vroeg ze. Ik knikte en stak drie vingers op. "Drie pakjes.", zei ik zacht. Ik voelde de afkeurende blik van Eline branden, of niet. Na een paar second stond ze met haar armen om mij heen en dicht tegen elkaar. "Wat is er?", vroeg ik met een kleine glimlach . "Ik wil gewoon niet dat er iets met jou gebeurd, wil je alsjeblieft stoppen met roken?", vroeg ze. "Voor jou doe ik alles, dat zei ik toch.", zei ik zacht en doofde mijn sigaret in de asbak. Eline keek me hoopvol aan en trok me nog strakker naar haar toe.
"Wat is je geheim?", vroeg Lottie. Ik keek haar vragend aan. "Deze friet is zo lekker!", riep ze. Iedereen schoot in de lach. "Tja.", zei ik lachend. "Eline ga je zo gelijk mee naar huis?", vroeg Daisy en sprong op haar schoot. Eline legde haar armen om Daisy heen. "Is wel zo makkelijk.", zei ze lachend. Dus na een tijdje gingen ze met zijn allen weg.
~♡~
Hey weer n hoofdstukje nummer 43 alweer, gaat snel zeg XD Lots of love
ImNobodyToo
JE LEEST
Adopted by One Direction
Fanfikcehoe perfect zou het zijn als 1D je ouders zijn? Nou of het perfect is, is nog maar te betwijfelen. In dit boek lees je het verhaal van Stacy, die daadwerkelijk door hun geadopteerd is. Het maakt haar leven niet helemaal makkelijk en leuk zoals de me...