Rüya'nın Ağzından
Tenime işleyen o soğuk hava ile gözlerimi açtım. Kollarımı birbirine sararak yerimden doğruldum. Bir yandan da ağzımın titremesini engelleyemiyordum. Etrafıma bakınınca normal bir oda ile karşılaştım. En son hatırladığım kadarıyla yolun kenarında beklerken bir kadının beni arabasına almış olmasıydı.Ayaklarımı oturduğum yerden yere doğru sarkıttım. Ellerim yaramın olduğu bölgeye gidince içimde ki o küçük tereddüt hareketlenmeye başladı.
Badimi kaldırınca ummadığım bir şekilde yaramın açılan dikişlerini tekrardan düzgün bir şekilde dikildiğini gördüm.Tebessüm yüzüme yayılırken kapının tıklatılması ve içeriye arabadaki kadının girmesi bir oldu.
Bu kadına karşı hissettiğim tek şey minnettarlıktı. Başımla selam vererek memnun olmasını sağladım.
"Daha iyi misin "?
"Evet, daha çok iyiyim ".
"Ne güzel.Peki sana birşey soracağım, senin orada tek başına ne işin vardı"?Bunu sorarken oldukça temkinli sormuştu. İncecik kaşları düz bir hale getirerek konuşmaya devam etti.
"Birilerinden mi kaçıyorsun yoksa"?
Bu kadına olup biteni kesinlikle anlatamayacaktım tabi ki.
"Aslında çok uzun bir hikaye, belki kendimi daha rahat hissedince anlatırım".
Kadının kaşları alayla havaya kalktı ve sahte bir gülümseme yerleştirdi yüzüne. Sanki...sanki beklediği şeyleri ona teker teker veriyordum. Gülümsemesinde bir işler karıştırdığı ortadaydı.
"Tamam canım ben sana yiyecek bir şeyler hazırlayayım, ve şurada temiz kıyafetler var.
Eliyle duvarla bitişik olan uzun ince dolabı gösterdi.
"Duşa girebilirsin ben yiyecekleri hazırlarken".Minnetle gülümseyip odadan çıkmasını bekledim. Bir dakika bu kadının adı ne idi ki?
"Şey acaba adınız neydi "?
Kapıdan tam çıkmak üzereyken durdu arkasına döndü "Ayşa diye seslene bilirsin, diğer adım gerçektende uzun.Eminim onu kullanmak istemezsin " diyerek kapıyı kapattı.
Kapının deliğinde olan kilide doğru giderek hızlıca kapıyı kilitledim.
Gösterdiği yerden temiz kıyafetleri çıkarttım.
Bir kot, kısa kollu gömlek ve iç çamaşırları... En sevindiğim için çamaşırların oluşu oldu.Banyoya doğru ilerledim ve bulunduğum yerin hafif çaprazında olan musluğu açarak su ayarını ayarlamaya başladım.
...
Yarım saatte çıkabilmiştim. Bütün kirlerimden arındığımı emin olunca tüy gibi hafif hissettim.Yaram ise enfeksiyon kapmaktan son anda kurtulmuş diyebilirim. Oldukça zarar görmüştü ve bundan sonra görmemesi lazımdı.
Hızlıca kıyafetleri giyip yemeğimi beklemeye koyuldum.
Otururken "bu kadın bir şeyler planlıyor ve ben bu plana yem olmamak için en kısa zamanda buradan gitmem gerekiyor" diye geveledim.Kadın odaya girdi fakat bu sefer kapıyı çalmadan . İyice alışmıştı herhalde. Gözlerimi kıstım ve küçük bir tebessüm yerleştirdim.
Elindeki tepsiyi yanıma koydu "afiyet olsun " diyerek dışarı çıktı.
Tepside; iki dilim ekmek, bir kase çorba ve yanında etli ve patatesli bir yemek vardı.
Yediğim yemekler hem ruhen hem de fiziken en önemlisi yaram için çok iyi olmuştu.
Eğer bir küçük çanta bulursam içine yiyecek bir şeyler ve şuan ki kıyafetlerimi koyup kaçacaktım. Ama öncelikle kirlenmiş olan kıyafetlerimi yıkamam lazımdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOKTORUM
ChickLitYorumlar üslup çerçevesinde olursa sevinirim. Depo'dan çıkmış, bize yardım eden güneş ışığının eşliğinde hilal şeklini almıştık. Herkes tek dizinin üstüne çökmüş, diğer dizinin üstüne ise silahını göz hizasından ayırmamak sureti ile tetikte bekliyor...