Zayn
- Mit szólnátok, egy bulihoz a Funky Buddhában? - kérdezte jókedvűen Louis.
- Jó ötlet, de mit ünnepelünk? - kérdeztem mosolyogva, miközben Perrievel chateltem.
- Mit-mit? Az új lemezt - vágott hátba úgy, hogy majdnem elejtettem a telefonomat.
- Nem kéne ezt Paullal is megbeszélnünk? - aggodalmaskodott Liam.
- De. Bár nem hinném, hogy bármi ellenvetése lenne. Mostanában jó kisfiúk voltunk - pattant fel a foteljéből Lou.
- Most hova mész? - néztünk rá értetlenül.
- Paulhoz? - nevetett fel és elindult az ajtóhoz.
- Várj, mi is jövünk! - kiáltott fel Niall és Louis hátára pattant.
- Baszd meg Horan, leszakad a vesém! - lökte le magáról a kék szemű és fájdalmasan felnyögött.
- Ezzel azt akarod mondani, hogy kövér vagyok? - szipogott fel színpadiasan a szőke srác.
- Nem drágám, csak nagy felületen szép - nyomott puszit, vigasztalásul az arcára.
- Bolondok - nevetett fel Liam is a két fiú évődését hallva, miközben megérkeztünk a menedzserünk szobájához.
- Akkor fiúk - kacsintott ránk Louis. - Egy, két, há-rom! Pauuul! - robbantunk be mit sem sejtve az irodába. A menedzser az asztalánál ült, de minket az ablaknál álló páros sokkolt le.
- Jade? Harry? - hallottam meg Louis döbbent hangját.
Tekintetem, ahogy szerintem a többieké is, a göndör barátunk kezein állapodott meg. Nem, semmi kétségem nem volt afelől, hogy Jade nem csak egyszerűen meghízott, hanem terhes. Mikor végre sikerült elszakadnom a domborodó pocakjától, jobban szemügyre vettem az arcát. Megdöbbentett a változás. A haja szőke lett és rövidebb, arcát pedig már nem ékesítették az őt oly különlegessé tévő piercingek, de így is gyönyörű volt.
- Ezt most nem értem - nyögött fel Liam. Jade ajkáról egy hatalmas sóhaj szakadt fel, majd megfordult Harry karjaiban és hozzá simult.
- Miért nem mondtátok el? - találta meg a hangját Louis.
- Mit? - kérdezte tettetett nyugalommal Harry.
- Hát ezt! - csattant fel a kék szemű és a párosukra mutatott.
- Mert nem volt mit elmondanunk - szólalt meg végre a lány is.
- Aha, mert szerinted azt nem kell az orrunkra kötni, hogy az egyik barátunk apa lesz? - nézett Lou felháborodva Jadere.
- Nem , mert nem ő az apa - mondta JB. és egy pillanatra rajtam felejtette a tekintetét, majd idegesen elfordult.
- Mi?...Hogy? - hápogott Lou. -Mármint...Akkor ki?
- Louis, nem hiszem, hogy ehhez neked bármi közöd is lenne - szólt közbe most már Paul is, de Louis letorkolta.
- Te csak ne beszélj! Nagyon jól tudtad, hogy mennyire kiakadtunk, mikor JB. eltűnt! Legalább annyit mondhattál volna, hogy jól van.
- Én is csak pár napja szembesültem vele, hogy ő írta a dalotokat - mentegetőzött a menedzser.
- Te írtad a You and I-t? - lepődtünk meg mindannyian.
- Igen - sütötte le a szemeit.
- Áh, most már nem kell titkolózni - lépett hozzá Niall. - Jól vagytok? Mit mondott az orvos?
YOU ARE READING
Hellboys - 1D
FanfictionJade Blackwood egy öntörvényű, fiatal lány. Zűrös családi hátterét kompenzálják a barátai, akik mindig mellette állnak. Hellboys nevű zenekarával a punk és a rock stílust képviselik. Jade imádja a tetoválásokat és a piercingeket, amik elég nagy menn...