Jade
Tudtam, hogy ez lesz és pont ez elől menekültem el, mert nem akartam, hogy megtörténjen. Kétségbeesve néztem fel Harryre, aki a hátamat simogatta, hogy megnyugodjak.
- Cssssh, semmi baj! - csókolt a hajamba. - Próbálj megnyugodni, mert a lányoknak nem fog tetszeni, ha sírsz.
Érdekes módon a karjai közt sikerült lehiggadnom. A légzésem lelassult ahogy a szívverésem is visszaállt a normális ütemre. Hirtelen egy furcsa dologra lettem figyelmes.
- Harry - suttogtam hitetlenkedve miközben a kezemet a pocakomra csúsztattam.
- Mi az? Baj van? - nézett rám a Göndör ijedt szemekkel.
- Megmozdultak! Éreztem - pislogtam fel a srácra földöntúli mosollyal az arcomon.
- Én is - csúsztatta a lapát kezeit az enyémek alá, majd néhány pillanatig mozdulatlanul várt. - Nem érzem - biggyesztette le az ajkát.
- Mert most még csak én érezhetem - nevettem fel boldogan -, de nemsokára már te is - simítottam végig az arcán, mire elkapta a kezemet és belecsókolt a tenyerembe. A hormonjaimtól megvadult pillangóim részeg táncikálásba kezdtek a tettétől.
- Hazza - ejtettem ki a nevét halkan, szinte könyörögve.
- Igen? - villantott rám egy féloldalas "mindenlányabugyijábaélveztőlem" mosolyt majd a derekamnál fogva közelebb húzott magához.
- Ne csináld, nem szabad! - leheltem immár szinte a szájára és közben a szívem majd kiugrott a helyéről.
- Miért, ha te is akarod? - tette a mutatóujját a számra mikor szólásra nyitottam. - Ne tagadd, mert a szemed elárul.
Közelebb hajolt, de nem csókolt meg, inkább kínozva, óvatosan húzta végig az orrát az arcomon. Forró lélegzete szinte égette a bőrömet. Túl nagy volt a kísértés, én pedig túl gyenge voltam, így szemeimet lehunytam és egy apró sóhajjal jeleztem, hogy megadom magam. Szinte beleolvadtam a karjaiba.
- Mi lesz már? Éhen halok! - csattant fel Niall hangja a hátunk mögül. - Ó, bocsi - vigyorodott el Harry mérges arcát látva.
Lesütött szemekkel léptem ki a Göndör ölelő karjai közül és hogy gyengeségemet leplezzem a hűtőhöz léptem. Gyorsan felmértem, hogy mit is tudnák összedobni hirtelen majd oda fordultam a még mindig vigyorgó írhez. - Palacsinta jó lesz?
- Tökéletes, csak sok legyen - ült le a konyha asztalhoz, amit összeráncolt homlokkal figyeltem. - Én leszek az élő biztosíték, hogy tényleg a kajával foglalkozol és nem mással - kacsintott rám.
- Idióta - forgatta meg a szemeit Harry, majd magunkra hagyott minket.
Szótlanul fordultam vissza a konyhapulthoz és pár perc alatt bekevertem a tésztát. Még néhány perc múlva pedig már az első kisült darabot tettem a szöszi elé, aki úgy ugrott rá, mint akit egy hete éheztetnek. A konyhában még mindig csend volt, csak Niall nyammogását és a sülő tészta sercegését lehetett hallani.
- Hmmm - jelentek meg az ajtóban a többiek is. - Itt már isteni illatok vannak.
- Ne már, hogy Niall már eszik is - ült le hisztisen Louis, de azonnal elhallgatott mikor elé toltam egy palacsintával megrakott tányért.
- Hey! - háborodott fel Liam és ellopott egy már begöngyölt darabot a zöld szemű elől.
Mosolyogva pakoltam eléjük a már kész palacsintákat és nevetve néztem mikor közel harcot vívtak egy-egy darabért. Jó érzés volt újra barátok közt lenni.
- Engem meg kihagytok? - lépett be Zayn, majd leült Niall és Liam közé. Nem nézett rám, vagyis akkor nem amikor én figyeltem őt, de akárhányszor elfordultam, magamon éreztem a tekintetét.
- Harry hol van? - kérdezte teli szájjal Louis.
- Nem tudom - vontam meg a vállam.
- Harold! - kiáltotta el magát Liam. - Gyere, mert nem marad!
Néhány perc várakozás után lábdobogás hallatszott, majd a zaj keltője megjelent a konyhában.
- Hol voltál? - kérte azonnal számon Louis.
- A kisszobában - vonta meg a vállát a göndör.
- Mit csináltál te ott? - néztek rá furán a többiek és én is.
- Megnéztem, hogy el fog-e férni a két ágy, amit rendeltem - jelentette ki, úgy mintha csak az időjárásról beszélne. - Azt hiszem JB. cserélned kell a lányokkal - nézett rám somolyogva.
- Hogy mi van? - pislogtam rá döbbenten. - Milyen ágyakat rendeltél?
- Természetesen hercegnőseket - vigyorodott el.
- De miért...hogyan? - kezdtem dadogni.
- Telefonon - nyomott be egy darab palacsintát a szájába. - és csak - nyammogta a választ.
Lefagyva pislogtam a barátomra, majd újra megéreztem azt a furcsa csiklandós érzést a hasamban.
- Ó - mosolyodtam el. - Úgy látszik a lányok örülnek neki - simogattam mag az őket rejtő domborulatot.
Mikor felnéztem négy értetlen és egy elfelhősödött szempárral találkozott a tekintetem. Niall szájából kilógott egy palacsinta darab, mert még a rágást is abba hagyta. Louis és Liam döbbenten néztek rám, míg Zayn csak pislogott, mint a béka.
- Ma megmozdultak - adtam magyarázatot nekik.
- Milyen érzés? - tért magához először Liam.
- Hm, talán ahhoz tudnám hasonlítani, mintha kis buborékok úszkálnának itt bent.
- Mi mikor érezhetjük? - nézett rám Niall.
- Talán egy-két hét - tippeltem.
- Á, az olyan sok - húzta el a száját Hazza.
- Ezt velük beszéld meg - nevettem el magam durcás arcát látva.
- Csajok! - kiáltott fel. - Jó lenne, ha aktivizálnátok magatokat, mert mi is szeretnénk titeket simogatni.
Hatalmas nevetés tört ki mindenkiből, egyedül Zayn volt az aki csak magában mosolygott, de szemeit le sem vette a hasamról. Ahogy néztem végig vonulni az érzelmeket az arcán, szerettem volna tudni, hogy mire is gondol.
YOU ARE READING
Hellboys - 1D
FanfictionJade Blackwood egy öntörvényű, fiatal lány. Zűrös családi hátterét kompenzálják a barátai, akik mindig mellette állnak. Hellboys nevű zenekarával a punk és a rock stílust képviselik. Jade imádja a tetoválásokat és a piercingeket, amik elég nagy menn...