16. rész

296 10 0
                                    

Harry

Amint végeztünk, a lány elmosogatott, mi pedig elindultunk a garázsba, ahol a próbatermük volt.

- Ez nagyon baró - nézett körül Niall. A falakat grafitik díszítették, a felszerelések elég nívósak voltak. Látszott, hogy nem csak hobbizenészekről van szó. Rosszabbra számítottam és szerintem a többiek is.

- Megjöttünk - hangzott fel két új hang. A belépők szeme megakadt rajtunk, majd az órájukra néztek.

- Késtünk?

- Nem, mi jöttünk korábban - válaszolt Liam, utána sorban bemutatkoztunk.

- JB? - kérdezte az Adamként bemutatkozó srác.

- Mindjárt jön, csak konyhatündért játszik - vigyorgott Damien.

- Ki játszik konyhatündért? - jelent meg a lány és odalépve az újonnan érkezőkhöz, megölelte őket. Féltékenyen néztem, hogy mennyivel közvetlenebb velük, mint velünk. Szerettem volna én is megölelni, belefúrni az orrom a hajába, magamba szívni az illatát, ami akárhányszor elment előttem, az orromba kúszott. Állj le Harry - figyelmeztettem magam. Először be kell bizonyítani neki, hogy nem olyanok vagyunk, mint amilyennek a média beállít minket. Ha most letámadom, soha a büdös életben nem áll velem, velünk újra szóba és akkor nem tudom megvalósítani a tervemet, miszerint a turné végére az enyém lesz.

Elfoglalták a helyüket. Adam a doboknál, Peter a szintinél, az ikrek a gitárokat vették a nyakukba, míg Jade a mikrofonhoz lépett. Felcsendültek az első dallamok és mi letaglózva hallgattuk az Operaház Fantomját a Nightwistől, Jade és Damien előadásában. Életemben nem hallottam még ilyen hangot, mint a lányé. Mély volt, búgó, szexi és a legfontosabb: tiszta. Nem találtam benne egyetlen hangot sem, mi ne a helyén lett volna. Louis és Niall lehunyt szemmel hallgatták az előadást. Liam és én annyira belemerültünk a dalba, hogy észre se vettük, hogy vége lett. Zayn megfejthetetlen tekintettel fürkészte a zenekart, köztük is Jadet.

- Mást is így tudtok? - kérdezte tőlük felspanolva.

- Mit szeretnél? Pink? Scorpions? TH? - sorolták a repertoárjukat.

- Saját számotok van? - érdeklődött Louis.

- Igen, de nem hiszem, hogy hallani akarod - vigyorodtak el egyszerre. Naná, hogy felkeltették az érdeklődésünket.

- Miért? - néztem kérdőn a lányra, aki gúnyosan mosolyogva válaszolt.

- Megronthatja az olyan mimózalelkü hallgatókat, mint ti vagytok.

- Ne csigázzatok! Nyomassátok! Majd mi eldöntjük, hogy megront-e vagy sem - jelentette ki Liam.

Jade és a fiúk összenéztek, majd a lány megvonta a vállát és beállt a mikrofon mögé.

"Fent vagy lent, az mindegy ma már
az a fontos, hogy itt legyél
feszül a testem, kívánlak téged
mindenem ez a szenvedély
mikor hozzád érek
látom rajtad megfeszül nyakadon az ér
felhúzlak, mint egy ősi íjat
nélkülem az estéd mit sem ér.
mikor beléd mártom a nyelvemet
suttogod, sokáig nem bírod már
várj meg édes, én sem kések
ez lesz a legszebb éjszakád.
mikor látom rajtad, nem bírod
elengedlek, zuhanj a mélybe
felhúzlak, elkaplak, testedet tartom a fénybe.
térdelj elém, gyere nyald szét a testemet
nekem kell ez a szenvedély
térdelj elém, gyere nyald szét a testemet
nekem kell, kell, kell.
mikor beléd mártom a nyelvemet
suttogod, sokáig nem bírod már
várj meg édes én sem kések
ez lesz a legszebb éjszakád
mikor látom rajtad nem bírod
elengedlek, zuhanj a mélybe
felhúzlak, elkaplak, testedet tartom a fénybe
nekem kell, nekem nekem kell.
térdelj elém, nyald szét a testemet
nekem kell ez a szenvedély
térdelj elém, nyald szét a testemet
nekem kell, kell, kell..."

Kigúvadt szemekkel néztük az előadást, ahogy éneklés közben kezeivel végig simítja a fiúk testét, akik vigyorogva élvezték a közelségét. A hangja a fülembe csengett, miközben gondolatban megtettem vele mindazt, amiről énekelt. Percekig csendben meredtünk rájuk, mikor befejezték. Próbáltuk feldolgozni a látottakat és a hallottakat.

- Van még ilyen számotok? - szólalt meg Zayn rekedt hangon és furcsán csillogó szemmel nézett a lányra. Úgy látszik, rá is hatással volt az előadás.

- Akad - válaszolt neki Damien.

- Ez kurva jó volt - jelentette ki nemes egyszerűséggel Niall. - Azt hittem, hogy Jadet csak kirakatbábúnak használjátok. Bocsi - kért elnézést rögtön. - Engem 200%-ban meggyőztetek.

- Engem is - csatlakozott hozzá Liam, ahogy szóhoz jutott.

- Mi ez, egy kibaszott X-faktor? - hőbörgött a lány. - Mindenki szavaz, hogy tovább jutunk-e? - mérgelődött, és visszatette a mikrofont az állványra.

- JB, kérlek - ölelte át Joe -, ne rontsd el a hangulatot - kérte, miközben a lány tincseit simogatta. Jade szemei ellágyultak, mikor a fiúra nézett. Bennem pedig dolgozni kezdett a féltékenység. Liam telefonja jelezte, hogy sms-e érkezett. Elővette és elolvasta.

- Paul üzent, hogy sajnálja, hogy nem tud elszabadulni a melóból, így döntsük el mi, hogy mi legyen - nézett körbe rajtunk.

- Egyértelmű - vágta rá Zayn -, jönnek és kész.

- Mindenki így gondolja? - kérdezett meg minket Liam.

Bólintottunk, hiszen amit az előbb hallottunk, nagyon meggyőző volt.

- Akkor - fel állt és közelebb lépett a zenekarhoz -, Isten hozott titeket a Los angelesi turnén - nyújtotta a kezét a fiúk felé, akik ujjongva fogadták el, majd nevetve pacsiztak össze. Megölelgették a lányt, aki halvány mosolyt erőltetett az arcára, de látszott rajta, hogy nincs elragadtatva a hírtől. Nem igazán értettem, viszont elég hosszú lesz a turné, hogy kiderítsem, miért utál minket ennyire.

Hellboys - 1DWhere stories live. Discover now