MASUMİYET 33.BÖLÜM
Kaçmak için attığım her adım beni bir çıkmaza sürüklemiş. Gitmem gereken rotamı kaybetmiştim. Ve rotamı o günden sonra ben değil o adam hazırlamaya başlamıştı. Ne kadar kaçarsam kaçayım tüm yolların sonu ona varıyordu.
Kenn'e doğru bir adım daha attım ve kafamı eğip yüzüne baktım. Gördüğüm şey dudaklarımda buruk bir tebessüme ev sahipliği yaptı. Onu ilk defa böyle görüyordum. Ne kadar da huzurlu ve masum duruyordu. Bu düşüncem karşısında yüzümdeki gülümseme biraz daha büyüdü. Sonra bakışlarım, alnına dökülmüş dağınık saçlarına takıldı ve elim istemsizce kalktı. Ama durdum. Bunu yapmayacaktım. Yapmamalıydım... Yüzümdeki gülümseme sonbaharda solan bir yaprak gibi soldu. Ve elimi kaybetmişim gibi indirdim.
"Çok zor..."
"Senin gibi bir adamla olmak çok zor..."
Fısıltılı bir sesle konuşup geriye doğru bir adım attım. Sanki birinin beni duymasından, beni anlamasından korkuyor gibiydim. Sonra bir adım daha geriye gittim. Ve bir adım daha... Ta ki kapının önüne gelene kadar bu işlem böyle süregeldi.
"Güven mi?" diye sordum aynı şekilde fısıltıyla konuşurken.
" Korktuğunda bile babasına sarılamayan bir kadının; güven duygusunu senin gibi bir adamda bulması..." Ağzımdan çıkan her sözcük bir ömürlük nefesimin son anı gibiydi. Öyle zor, öyle muhtaç...
Kapının önünde aniden bir dönüş yaptım ve odadan çıktım. Çıkışa doğru hızlı bir şekilde ilerlediğimde bir şeylerden kaçıyor gibiydim. Adımlarım hızlandı ve kendimi bir anda koşarken buldum. Gibisi fazlaydı. Düpedüz kaçıyordum...
**********************************************************************
2 SAAT SONRA
"Ne oldu kızım sana?" Baron'un konuşmasıyla ona dönüp ifadesiz bir şekilde baktım.
"Niye evini değiştirdin? Haberim yoktu." Konuyu sakinlikle kapatmaya çalıştığımda Baron tek kaşını kaldırdı ve bana sence der gibi baktı.
"Kenn ve Denny'i evine getirdim..." diye mırıldandım kendi kendime ve kaşlarımı çatıp kendime lanet okudum. Böyle bir şeyi nasıl atlamıştım?
"Boş ver, zaten orası pek güvenli değildi! Burası daha güvenli." Dedi ve bana göz kırptı.
"Bana evinin adresini vermemeliydin. Pek güvenli birine benzemiyorum." Dedim kendimi küçümseyerek ve ayaklarımı toplayıp bağdaş kurdum.
"Ne oldu? Nasıl bir ruh halidir bu?" Baron'un gerginleşen sesi ile derin bir nefes aldım ve sakinlikle
"Bugün babamın başka bir kadından çocuğu olduğunu öğrendim." Dedim. Baron söylediğim ile afallarken gözleri irice açıldı.
"Ne?"
"Nasıl?" Baron'un peşi sıra sorduğu sorularla tekrar derin bir nefes aldım ve düşündüm. Bir kardeşim vardı. Bu düşünce zihnimin her köşesinde bir iz bıraktığında kafamı olumsuz anlamda salladım.
"Ve bunu kimden öğrendim bil bakalım." Baron, sorduğum soruyla gözlerini devirdi ve memnuniyetsiz bir şekilde
"Kenn Clarck." Dedi. Elimi kaldırdım ve havada gelişigüzel salladım.
"Bingo." Sonra bir sessizlik oldu.
"Babanın başka bir kadınla ilişkisi mi vardı?" Baron, daha ilk cümlemde benim hayatımı kitap gibi okurken ifadesiz bir şekilde kafamı olumlu anlamda salladım ve kafamı eğip önümdeki ellerimle oynadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MASUMİYET
RomanceMasumiyet; bir genç kadının bedeninde değil yüreğinde yeşerdiğinde anlamlı oldu. Bir erkek masumiyeti o kadının gözlerine baktığında anladı. Değişmedi. Sadece gerçek benliğini bir kadının masumiyetinde buldu...