1.

7.3K 231 10
                                    

,, Už nevím kde mám tu brigádu hledat." postěžovala jsem si Teri, která se teď vrátila ze školy. Teri je 18ti letá moje spolubydlící v bytě, ve kterém bydlíme tři. Druhá spolubydlící je Klára, je jí taky 18, ale hodně času tráví v knihovně. Pak jsem tu já, Šárka. Je mi 17, jsem obyčejná a nevýrazná holka.

,, Tak počkej, zkusím napsat někomu ze třídy, třeba budou vědět." odpověděla mi Teri. ,, Díky. Hledala už jsem snad všude. Nikde to není dobrý. Buď nechtějí studující a nebo bych to nezvládala se školou" .,, Neboj, něco se najde." ujistila mě Teri a usmála se na mě. Šla jsem do mého pokoje. Do čtvrt hodiny ke mně vtrhla. ,, Něco mám!" zvolala. ,, Super a co?" zeptala jsem se. ,, No je to uklízení." řekla.,, No a co to obnáší?" ,, No chodila by jsi do domů k lidem a tam by jsi jim uklízela. Můžeš se s nimi domlouvat, kdy budeš chodit a tak." ,, To nezní špatně." a usmála jsem se. ,, A platí docela dobře." řekla a hned mi našla stránky té agentury. Zavolala jsem tam.

,, Dobrý den, Uklízecí agentura, co pro vás mužů udělat?." ozval se příjemný hlas nějaké ženy. ,, Dobrý den. Měla bych zájem o práci u vás." odpověděla jsem. Ptala se mě na pár otázek a potom řekla.: ,, Aha. Dobře. Takže bychom se domluvily, že by jste přišla a domluvily se na více?" ,, Ano. To bych byla ráda." ,, Mohlo by to jít už zítra. Máte čas?" ,, Ano, mám. Ale až od deseti kvůli škole." ,, No výborně to by šlo v jedenáct hodin?",, Ano, dobře." ,,Takže v jedenáct na naší adrese?" ,, Dobře. Děkuji." ,, Tak zatím nashledanou.",, Nashledanou."

Ráno jsem šla do školy a pak hned na ten pohovor. Byla jsem z toho trochu nervózní. Došla jsem k tomu domu podle adresy a zazvonila. Vypadalo to, že ta paní má tu kancelář ve vlastním domě. Po chvilince vyběhla celkem usměvavá paní ,, Dobrý den. Vy jdete, jak jsme se včera domlouvaly že?" ,, Dobrý den. Ano to jsem já." dořekla jsem a ona mě pustila dovnitř a pak i rovnou k paní ředitelce nebo jak jí mám říkat. Ta už tak vesele a mile nevypadala, ale tak nevadí. Představila jsem se, podala si s ní ruku a ona mě pobídla ať si sednu. Povídaly jsme si a ptala se mě na různé otázky. ,, No já myslím, že můžeme tedy napsat smlouvu." řekla. Byla jsem moc ráda, že mě vezmou. Takže jsme řešily smlouvu a tak. Pak někdo zavolal..

Baxtrix..   + Wedry a HerdynKde žijí příběhy. Začni objevovat