Dneska jsem trávil čas s rodiči a večer natáčel. Zítra už konečně jedu! Šárce to říkat zatím nechci. Chci jí udělat překvapení.
...
Ráno klasika. Tentokrát jsem jela busem s Míšou. Přežila jsem školu. Vyšla jsme před školu a uviděla Radka. Šla jsem k němu. ,, Ahoj." pozdravili jsme se. ,, Pojedeš teda se mnou?" zeptal se. ,, Jasně, že jo." odpověděla jsem a usmála se. Nasedli jsme a jeli směr do nemocnice. Bylo vidět, že je Radek celkem nervózní. Došli jsme k jejímu pokoji. Podívala jsem se na Radka. ,, V pohodě? Připravený?" Přikývl. Zaťukala jsem a otevřela. Terka byla sama na pokoji až u okna. ,, Ahoj." pozdravila jsem. Otočila se. Brečela. Bylo to vidět. ,, Ahoj." odpověděla tiše. ,, Necháš nás prosím o samotě Šáry?" zeptala se. Přikývla jsem a šla na chodbu. Seděla jsem tam celkem dlouho. Pak přišel Radek. ,, Tak pojď už za námi." Vešla jsem. Oba se usmívali. ,, Šáry. Tobě se chci taky omluvit. Chovala jsem se strašně. Moc mě to mrzí. Nemyslela jsme to tak. Promiň." Šla jsem k ní a obejmula ji. ,, V pohodě. Ale příště už nic takového nedělej!" odpověděla jsem. Asi ještě hodinu jsme si povídali. Pak už končili návštěvní hodiny a my s Radkem jeli domů. ,, Tak jak?" zeptala jsem se Radka, když jsme seděli v autě. ,, Co myslíš?" ,, Jak to je mezi vámi a tak?" ,, Jsme spolu. Omluvila se za všechno. Byla z toho dost v prdeli. To si viděla, když jsme přišli." ,, Jojo viděla. Tak to jsem moc ráda." a usmála jsem se. Doma jsem šla dělat úkol, sprcha, jídlo, seriál a čas spát.
...
Šel jsem spát někdy kolem jedné. Tak, abych byl schopný vstát v sedm, což se mi podařilo. Zabalil jsem si už včera, takže pohoda. Mamka kvůli mně taky vstala. Udělala mi snídani. Snědl jsem to, vypravil se, rozloučil a směr nádraží. Cesta byla celkem dlouhá. Zvlášť ubíhala pomalu, když jsem chtěl už být doma v Praze. Po pár hodinách jsem byl v Praze, přestoupil jsem na bus do Hostivic a za dvacet minut jsem tu byl.
...
Dnešek se odehrával podobně jako včerejšek. Až na rozdíl, že jsem po škole jela hned domů a k Terce jel Radek sám. Ptal se mě, jestli chci s ním, ale myslím, že chtějí být trochu sami. Jela jsem teda s Pavlem a Míšou. Zastavil se pro nás. Počítám, že i oni dva si zalezou klasicky k sobě. Mě to ani tolik nevadí. Asi lepší, než se na ně koukat dole v obýváku a "sledovat" film, který si můžu pustit sama bez blbých pocitů. Klasicky jsme po škole hodila sprchu. Dneska je pátek, takže učení nechávám na někdy později. Nemám na to teď náladu. Pustila jsem něco na YouTube a u toho projížděla sociální sítě.
Poslouchala jsem a koukala na Instagram, když v tom mi někdo přilepí na oči svoje ruce. Pustila jsme mobil a chytla ty ruce. Nejdřív jsem myslela, že to je Míša, jenže to vůbec na její ruce nevypadalo. Vzpomněla jsme si jako tenkrát s tím Pavlem. Ale Pavel to nebude. Po pár vteřinách se ruce uvolnili. Hned jsem se otočila. Pepa? ,, Co tu děláš?" zeptala jsem. ,, Zjistil jsem, že si tady sama." řekl a úchylně se usmál. Hodila jsem po něm pohled. ,, Ne. Chtěl jsem buď Pavla nebo Radka vytáhnout do posilky, ale jak asi víš, žádný nemá čas. Tak mě napadlo, jestli by si něco nepodnikla ty se mnou." ,, No a co?" optala jsem se. ,, Tak co budeš chtít." řekl. ,, Ta posilovna nezní špatně. Aspoň bych se odreagovala. Ale dlouho už jsem nebyla cvičit." ,, Super. Aspoň tě rozhýbeme. Sbal si a jdeme." Vzala jsem si věci na cvičení, pití, převlékla se a tak. Nasedli jsme k němu do auta a vyjeli.
...
Přišel jsem domů. Nikdo nikde. Hodil jsem si věci do pokoje a šel k Šárce. Zaťukal jsem, ale neozvala se. Vešel jsem, ona tam nebyla. Nemám tušení, kde může být. Zaťukal jsem na Pavla. ,, Dál." ozvalo se. Vešel jsem. Míša seděla na Pavlovo posteli a Pavel natáčel. ,, Sorry, že ruším. Ale nevíte kde je Šárka?" zeptal jsem se hned, aniž by oni něco mohli říct. ,, Ahoj Štěpáne. Taky tě ráda vidím. Je super, že už jsi tady. Pepa něco říkal, že ji zkusí někam vytáhnout, když Pavel odmítl posilovnu." odpověděla Míša. ,, Promiň. Ahoj. S Pepou? Proč zrovna s ním." ,, Neboj, za chvíli jsou zpět." dořekla. Odešel jsem k sobě.
<33
ig: sarka_hroch_wttp
ČTEŠ
Baxtrix.. + Wedry a Herdyn
FanfictionZačal Pavel alá Herdyn. ,, Tak ještě jednou ahoj. Já jsem Pavel." Pak se ozval Bax ,, Já jsem Štěpán." ,,.No mě už znáš." zasmál se Radek. ... Toto je fanfikce o českých streamerech a youtuberech Baxovi, Herdynovi a Wedrym. Doufám, že se bude líbi...