21.

2.1K 166 14
                                    

S Terkou jsme v úterý šli do OC Zličín. Potkaly jsme tam kluky. Fotili se tam zrovna s nějakými dětmi. Všimli se mě, ale nic neříkali. Taky jsem nic neříkala. ,, Nevíš, kdo to je?" zeptala se mě Teri. ,, Jo vím. Jedni youtubeři." odpověděla jsem. ,, Nějak po tobě koukají." ,, Ne. To bude určitě na tebe." řekla jsem. ,, Ty je nějak znáš? " zeptala se. ,, No jako nějaký ty videa už jsem od nich viděla.",, Připadají mi sympatičtí. Ukážeš mi je doma pak jo.",, Rozkaz. "

Jako pokaždé jsem zazvonila. Tentokrát mi ale nepřišel otevřít ani jeden z kluků, ale nějaká holka. V životě jsem ji neviděla. ,, Čau." řekla mi a prohlížela si mě od shora až dolu. Já tu stála ve volným triku, mikině a volnějších legínách a ona má všechno uplé, namalovaná a já nevím co, prostě vypadala jako taková ta modelka z instagramu. Pravý opak mě. ,, Kdo to je?" ozvalo se z domu. Nejspíš to byl Radek. ,, Nějaká holka." zavolala na odpověď. ,, Jsem uklízečka." řekla jsem tiše. Podívala se na mě ještě divnějším pohledem, usmála se a ustoupila, abych mohla vejít. V obýváku seděli všichni tři kluci. Pozdravila jsem je. Pozdrav mi oplatili. Ta holka kolem mě prošla a sedla si mezi Štěpána a Radka. Nechala jsem je a hleděla si své práce. Pořád se tam divně smála a tak. Snažila jsem si toho moc nevšímat, ale štvalo mě to a to dost. Nedávno jsem tam byla takhle mezi nimi já. Ano, závidím ji. Hned po kuchyni jsem odešla nahoru do koupelen, abych je nemusela poslouchat. Po chvilce se za mnou objevil Pavel. Bála jsem se, aby se neopakovalo to co minule. ,, Mužů ti pomoc?" vypadlo z něho. ,, Myslím, že dole máš lepší zábavu než je uklízení tady nahoře se mnou." odpověděla jsem. ,, No... Po pravdě ne. Ty dva jí žerou, ale mě to s ní vůbec nebaví. Moc se předvádí." řekl potichu. ,, Tak fajn." a začala jsem říkat s čím mi může pomoct. Při tom uklízení jsme se dali do řeči. Byla s ním sranda a je to docela fajn člověk, ale pořád ve mně je zmatenost. Asi po půl hodině, když jsme pořádně uklízeli Pavlovo pokoj, přišel Štěpán. ,, Pavle?" zvolal a když vešel do pokoje, tak se zarazil. ,, Ty si taková svině." řekl a odešel. Můj úsměv poklesl. Pavel mi dal ruku na rameno. Otočila jsem se na něj a zeptala se. ,, Co mu tak vadí?" ,, To, že se s tebou bavím. Teda od toho, co jsem udělal tu kravinu, tak si myslí, že s tebou něco mám." ,, Ale proč? Vždyť mu to může být úplně jedno." řekla jsem. ,, Ale není. Jemu se líbíš." Zarazil mě. ,, Moc to nevypadá.",, To je prostě Štěpán no. Moc se omlouvám za tu pusu, nevím co to do mě vjelo. Byl jsem trochu napitý. Štve mě, že jsem tím zkazil vás vztah." Nevěděla jsem co mu na to říct.,, Jdeme pokračovat." Otočil se a dál dělal práci, kterou jsem mu zadala. Když bylo hotovo, sešli jsme dolů. Ta holka okamžitě vystřelila za Pavlem. ,, Kde si byl Pájo?" řekla a asi ho chtěla obejmout. Pavel si sedl ke stolu směrem ke mně, kouknul na mě se slovy ,, Pomáhal jsem Šárce." Ta holka se zarazila a trochu mě probodla pohledem. Šla zpět ke Štěpánovi a Radkovi. Pavel se zvednul a šel ke mně do kuchyně. Radek kolem nás prošel a šel do koupelny. ,, Máte tady něco na večeři?" zeptala jsem se Pavla. ,, Ne. Nemáme. Si něco objednáme." odpověděl mi. ,, Když jsem tady, tak vám něco mužů udělat." ,, Když ono je to celkem blbý." ,, Není. Co byste si dali?" zeptala jsem se. ,, Nevím. Dojdu se zeptat Štěpána." odpověděl a šel k obýváku. Když viděl na sedačku, zastavil a zarazil se. Šla jsem k němu. Podívala jsem se na Štěpána a tu holku. Ta holka seděla úplně u Štěpána a hladila ho po nože a on ji objímal za rameno. Začala se k němu přibližovat, ale v tom Radek se ozval z druhé strany. ,, Co tam tak stojíte?" Zastavil se hned vedle mě. Bylo mi na nic. Mrzelo mě to. ,, Šáry?" pošeptal Radek a dal mi ruku na rameno. Otočila jsem se na něj. ,, V pohodě?" zeptal se. Nejraději bych začala řvát " Ne! Nic není v pohodě. Mezi mnou a Štěpánem to není v pohodě. Tady nějaká holka by mě nejraději zabila a snaží se Štěpána sbalit a vypadá to, že on by se nejraději nechal. Prej že se mu líbím. To určitě. " Nakonec jsem nic neodpověděla. Jen mě vzal za rameno, odvedl mě do kuchyně. Pavel šel za námi, ale Radek ho v půli cesty zatavil a něco mu pošeptal. Nerozuměla jsem co. Pavel přišel ke mně. Měla jsem v očích slzy. Obejmul mě. Hladil mě po vlasech. Momentálně jsem za to byla ráda.






Všechno nejlepší k svátku Štěpáne <3

Baxtrix..   + Wedry a HerdynKde žijí příběhy. Začni objevovat