Nejdříve jsme šli od kuchyně do obýváku. Poté do chodby a chodbou do jeho koupelny a pokoje. ,, Tady je můj pokoj." řekl mi a otevřel dveře. Mojí pozornost upoutal stativ a YouTube button. ,, No jasně!" řekla jsme si v duchu. Všechno mi to zapadlo do sebe. Jsou to youtubeři. Baxtrix, Herdyn a Wedry. Ten dům jsem poznala z Housetouru od Herdyna. Wedry neboli Radek na mě chvíli koukal. A pak promluvil. ,,Nad čím přemýšlíš?" ,, To je jedno." a usmála jsem se. ,, Promiň, že se ptám, ale.. Kolik ti vůbec je?" ,, Sedmnáct. " odpověděla jsem. ,, Mně je dvacet." a usmál se. Podal mi ruku se slovy. ,, Já jsem Radek a tykej mi." ,, Šárka." a ruku mu stiskla. Poté jsme si povídali, jak to mám, kdy bych mohla docházet a postupně mi ukazoval všechny místnosti. Baxův pokoj jsem poznala, i když na videu vypadá trochu jinak. Když jsme přišli zpět dolů, tak šéfová už sepisovala smlouvu. Vypadá to, že mě vzali. Mám radost. Jsem ráda, když je trochu znám. I když teda jen z videí. Radek odešel do pokoje. Po chvíli se zvedla i paní šéfová. Chtěla jsem jít s ní, ale zastavila mě. ,, Domluvili jsme se, že tu zůstaneš. Podíváš se, kde co je a vyzkoušíš si to." řekla. Rozloučila se s nimi, pak jsem jen slyšela bouchnutí dveří a nastartování auta. Teď jsem si řekla ,, Jsi na to sama. To zvládneš." Byla jsem strašně nervózní. Nevěděla co říct, co dělat. Bylo to šílený. Přišli zpátky ke stolu. Přišel i Radek a všichni si sedli. Začal Pavel tedy ten Herdyn. ,, Tak ještě jednou ahoj. Já jsem Pavel." Pak se ozval Bax ,, Já jsem Štěpán." ,,.No mě už znáš." zasmál se Radek. ,, Jojo. Já jsem Šárka." odpověděla jsem celkem potichu, jak jsem se styděla. Znovu se mě ptali, jak můžu docházet. Domluvili jsme středu a sobotu.
ČTEŠ
Baxtrix.. + Wedry a Herdyn
FanfictionZačal Pavel alá Herdyn. ,, Tak ještě jednou ahoj. Já jsem Pavel." Pak se ozval Bax ,, Já jsem Štěpán." ,,.No mě už znáš." zasmál se Radek. ... Toto je fanfikce o českých streamerech a youtuberech Baxovi, Herdynovi a Wedrym. Doufám, že se bude líbi...