62.

1.8K 152 50
                                    

Když jsme se najedli, Štěpán odešel s talířema dovnitř. ,, Jak je to teda s vámi?" zeptal se Jurex. ,, Myslíš se Štěpánem?" Přikývl. ,, No.. Vysvětlili jsme si to, ale jak to nevím. Asi kamarádi, jelikož nikdy víc jsme si neřekli." odpověděla jsem a oba jsme zmlkli, protože přicházel zpět Štěpa. ,, Co vy dva tady?" optal se s úsměvem. ,, Nic." řekli jsme s Jurou nastejně. ,, Nechám vás tu. Jdu do obýváku." řekl a odešel. Zůstali jsme tam spolu. Přisunul si mě blíž. Opřela jsem si o něj hlavu.
...
Jura nás nechal samotný. Nechal jsem ji opřít o mě, po chvíli usla. Vzal ji do náručí a nesl do pokoje. Když jsem otevřel dveře k ní do pokoje, uviděl jsem Pepu. Až teď jsem si uvědomil, že tam je. Neřešil jsem to a položil ji vedle něho, ale blbej pocit jsem měl. Probral se a zašeptal ,, Štepáne. Nebuj. Nic. Vše bude ok." a otočil se k Šarce zády. Šel jsem pryč k sobě. Lehl jsem si a během chvíle spal.
...
Ráno, teda spíš odpoledne jsem se vzbudila něco kolem půl druhý. Jemně mě bolela hlava, ale nic drastickýho. Byla jsem ve svém pokoji. Na zemi jsem uviděla Pepovo věci a batoh, ale on tu nebyl. Vzala jsem si oblečení ze skříně a šla do koupelny. Naštěstí tam bylo volno. Rychle jsem se vysprchovala a umyla si vlasy. Osušila se, vzala si na sebe třičko a kraťasy. Očistila jsem si obličej, zuby. Cítila jsem se "svěže" a prostě lépe. Hned jsem zamířila dolu. Dole u stolu seděl Pepa, Tomáš a Míša stála u linky. ,, Dobrý odpoledne." pozdravila jsem a všichni mi odpověděli. Míša hned odešla s talířema nahoru. Předpokládám, že nesla právě i Pavlovi. Vzala jsem si z ledničky máslo a namazala si chleba. Udělala kafe a šla jsem si sednout ke klukům. ,, Jak jste se vyspali?" zeptala jsem se. ,, Jo v pohodě, ale hlava." odpověděl Tom a Pepa to měl stejně. Jedli jsme a povídali. Někdy po hodině se zvedl Tomáš, že už jde. Šla jsem ho doprovodit. U dveří z něho vypadlo ,, Ten Pepa se mi nějak nezdá hele. Od rána je zvláštní a hrozně zamlklej." Jen jsem se podívala na Pepu, měl pravdu. Je zvláštní. ,, No nic. Uvidíme. Třeba to má jen z alkoholu. Ale musíme to, co nejdřív zopakovat. Moc jsem si to užil." a usmál se na mě. ,, Jojo. Já taky a moc." ,, Tak ahoj." ,, Ahoj." dořekla jsem a kamarádsky mě obejmul. Vrátila jsem se ke stolu a sedla si hned vedle Pepy. ,, Stalo se něco?" zeptala jsem se. ,, Ne." řekl tiše. ,, No jasně. Povídej." a chytla jsem ho za rameno. Otočil se na mě. ,, Šáry.. Žárlím.. Nevím, co mám dělat.." Neměla jsem slov. Po chvíli ze mě vypadlo ,, Na koho ale?" ,, Na všechny. Chybí mi láska.." odpověděl. Obejmula jsem ho a do ucha zašeptala. ,, Hlavně to nesmíš uspěchat. Ona ta nejlepší přijde. Věř mi. A zatím tu máš holku jako podporu mě ano?" ,, Děkuju sestřičko. Nejlepší si ty a hold na tu druhou nejlepší si ještě počkám. Ale jsem rád, že tě tu mám." ,, Rozumný to slova. A taky jsem ráda, že tě mám bráško." Cítila jsem, jak se usmál a já se taky usmála. Pepa za chvilku taky musel jet. Potřeboval to ze sebe dostat v posilce prý. Vyprovodila jsem ho a rozloučila se. Byly už skoro tři. Terka s Radkem byli u sebe a to samí Míša a Pavel. Štěpa i Jurex ještě spali. Šla jsem jim udělat jídlo, vajíčka a pak jim to chtěla odnést. První Jurovi. Jemně jsem s ním zatřásla a přitom šeptala jeho jméno. Hned se vzbudil. ,, To je pro mě?" optal se hned. ,, Jojo. Dobrou chuť." řekla jsem a zvedala se. Chytl mě za ruku a stáhl do kleku ,, Co se stalo za tu dobu, co jsem spal? A kolik vlastně je?" začal mít otázky. ,, Noo. Je něco po třetí a Tom a Pepa už odjeli, Stěpán spí a ti páry jsou u sebe." zasmáli jsme se. ,, To je taková klasika." odpověděl. Zvedla jsem se ,, Jdu ještě za Štěpou." Vzala z kuchyně druhý talíř a už běžela nahoru. Potichu jsem otevřela dveře, spal jak jinak. Talíř jsem dala na stůl a lehla si vedle Štepy. Začala jsem ho hladit po zádech. Probral se a otočil na mě. Přisunul si mě blíž a obejmul. ,, Kolik je hodin?" prolomil ticho. ,, Po třetí a na stole máš jídlo." odpověděla jsem. ,, Ty jsi úžasná." a usmál se. Taky jsem se usmála. Chvíli jsme leželi tiše u sebe. Pak jsem se zvedla, šla dolů. Štěpa začal jíst a u toho se věnoval youtube, novému videu a tak.

<333
ig: sarka_hroch_wttp

Jinak doufám, že líbí. Začínám zas dostávat tu psací enegrii, ale ještě chvilku si počkáme.. Po 19. dubnu to zas ale rozjedem! ❤❤

Baxtrix..   + Wedry a HerdynKde žijí příběhy. Začni objevovat