16.

2.1K 157 4
                                    

Dva policisti hned šli za námi. ,, Dobrý den." pozdravili nás a my je nazpět. než jsem stihl cokoliv říct, ten jeden vyhrkl ,, Slečna spí na gauči." Šel jsem do obýváku. Kluci tam zůstali u nich. Ležela tam schoulená v klubíčku. Klekl si k ní a pohladil po vlasech. Když jsem se zvedl, všiml jsem si Pavla, jak na mě kouká. Jako jen jsem čekal, že mi něco řekne, ale nic. Odložil jsem si věci a vrátil k ní. Sedl jsem si k ní a díval se na ní. Po chvilce otevřela oči. ,, Dobré poledne." řekl jsem jí s úsměvem. ,, Dobré. Vy už jste tady?" zeptala se hned. ,, Jojo." ,, Štěpáne!" zavolal na mě Radek. Zvedl jsem se a šel k němu.

...

Když jsem se probudila a rozhlédla kolem, seděl u mě Štěpán. Musela jsem spát hodně dlouho, když už tu jsou. Zavolal na něho Radek, šel za ním a společně s policistou začali o něčem mluvit.. Sedla jsem si a chtěla rozsvítit mobil, ale byl vybitý. ,, Šárko. Pojď jsem prosím." ozvalo se od jídelního stolu. Zvedla jsem se a šla tam. Musela jsem vypadat úplně strašně, ale co už, to je teď nejvíc jedno.. ,, Sedni si." řekl ten policista. Poslechla jsem. Dost dlouhou dobu jsem jim to tam vyprávěla, oni to znovu sepisovali. Pak už konečně policisti odjeli. ,, Tak já taky půjdu" řekla jsem. ,, Ne zůstaň tady. Ještě chvíli.." řekl Štěpán a od Pavla schytal vražedný pohled. ,, Jo. Dáme nějaký oběd a pak třeba filmy." navrhl Radek, s čímž mě překvapil. Pavel se na něho podíval ve stylu " to už si děláš prdel." Radek si ho vůbec nevšímal. ,, Ne v pohodě. Stejně se musím umýt, nemám tu žádný věci a tak." odpověděla jsem. ,, Tak si hodíš sprchu u nás a mi ti něco půjčíme." mrkl na mě Radek. ,, Když já nevím.." a koukala jsem směrem k Pavlovi. ,, No. Takže tu zůstáváš." řekl Radek. ,, Štěpo, vezmi Šárku do koupelny, dej jí nějaký oblečení a já s Pájou zatím připravíme jídlo." nařídil Radek jak šéf. Šla jsem tedy nahoru se Štěpánem do jeho pokoje. Tam mi podal tričko a tepláky. ,, Děkuju moc." řekla jsem. ,, Není za co." ,, Je. Tak hezky se ke mně chováte." ,, Maličkost. Ty si hrozně fajn a hodná, tak proč být na tebe hnusný? Děláme to rádi." odpověděl s úsměvem. ,, Tak dobře no. Ale stejně moc děkuju." ,, Jojo. Není za co. Jinak si tam pak půjč nějaký sprcháč." a usmál se. Úsměv jsem mu oplatila a šla směr koupelna. Bohužel na chodbě jsem potkala Pavla. Chytila jsem další vražedný pohled. Zalezl do pokoje. Na nic jsem nečekala a šla dál do koupelny, zamkla se. Bylo mi blbý být ve sprše dlouho, takže jsem na mé zvyklosti vylezla docela brzo. Vysušila jsem si vlasy aspoň ručníkem a oblékla si věci od Štěpána. Bylo to fialový tričko Twitch a šedivý tepláky. Sice mi to bylo větší a tepláky, i když jsem měla zavázaný, tak mi stejně padaly, ale nevadilo mi to.

Baxtrix..   + Wedry a HerdynKde žijí příběhy. Začni objevovat