36.

2K 156 43
                                    

Celý večer byl úžasný. Hráli jsme různý hry, koukali na filmy, bavili se, smáli se, jedli i pili. Radek a Pavel byli dost napitý. Někdy kolem půl pátý ráno oba už spali. ,, Měli bychom je přenést do postele." řekl Štěpán. ,, Tak. Pavel usnul na gauči, tak by mohl spát tady, ale Radka přeneseme." navrhla jsem. Přikývl. Štěpán vzal Radka a nesl ho k němu do postele. Ohrnula jsem deku, Štěpánovi jsem pomohla Radka položit. ,, Jsi mnohem lehčí." oddychl. Usmála jsem se a Radka přikryla. Ještě Pavlovi jsem dala pod hlavu polštář a přikryla. Šla jsem si dát sprchu a po mě Štěpán. Byla jsem ještě dole, po tmě a pila vodu. Po chvíli přišel Štěpán. ,, Ty jsi ještě tady? Nejdeš spát?" zeptal se. ,, Nevím. Nechce se mi ještě. A ty?" ,, Ne. Taky se mi nechce." odpověděl. Popošel ke mně. Koukali jsme si do očí.

...

Šel jsem dolů pro pití a něco k jídlu. Možná snídaně, nevím. Měl jsem prostě hlad. Stála tam ve tmě v kuchyni. Docela jsem se jí i lekl. Nečekal jsem ji. Zakoukal jsem se jí do očí. Má je nádherné. Miluju je. Modrozelený, skoro i šedivý. Přiblížil jsem se blíž. Nehnula se. Sbíral jsem odvahu. ,, Kolik je hodin?" řekl někdo za mnou. Ten někdo myslím, že je zas Radek. Nevnímal jsem ho. Řekl jsem si: Teď nebo nikdy. Prostě jsem cítil, že teď je ten čas. Políbil jsem jí. Bylo to tak krásné.

...

On mě políbil! Před Radkem. V tu chvíli mi to bylo jedno. Užívala jsem si ten pocit. Je tak dokonalý. Když jsme se od sebe odtrhli, tak jsme si koukali do očí. Utápím se v těch jeho. ,, Nepustíme si ještě nějaký film?" zeptal se po chvíli. Souhlasila jsem. Radek pravděpodobně šel zas spát. Šli jsme k němu. Něco pustil, zas nevím vůbec název. Nejdřív jsme vedle sebe na posteli seděli, jak úplně cizí lidi. Přišoupla jsem se o trochu blíž. Jen se usmál a přisunul si mě ještě blíž sám. Trochu jsem se sešoupla dolů a položila si hlavu na jeho rameno. Svou rukou mě obejmul. Užívala jsem si ten pocit bezpečí, jeho vůni, teplo. Jo zní to divně, ale je to tak. Usínala jsem mu v náruči.

...

Koukali jsme spolu na film. V objetí. Strašně jsem si její přítomnost užíval. Usnula u mě. Nechtěl jsem jí budit, tak jsem ji nechal spát u mě. Ostatně mně to vůbec nevadilo. Po nějaké chvíli jsem také usnul.

...

Vzbudila jsem se. Vedle mě byl ještě spící Štěpa. Podívala jsem se, kolik je hodin. Bylo 12:17. Otočila jsem se na záda, koukala do stropu. ,, Dobré ráno." pozdravil Štěpán najednou. ,, Dobré." otočila jsem se na něj a odpověděla. ,, Jak si se vyspala?" zeptal se. ,, Krásně. A ty?" řekla jsem s úsměvem. ,, Taky." a úsměv mi oplatil. ,, Ten včerejšek byl úžasný." řekla jsem do ticha. ,, Celý." dořekla jsem. Podíval se na mě. , Taky jsem si to užil." a znovu se usmál. Má krásný úsměv. Posunul se blíž ke mně a dal mi malou pusu do vlasů.

...

Ráno, tedy spíš skoro odpoledne jsem se vzbudil. Ležela vedle mě Šárka, byla už vzhůru. Nejdříve mi to bylo divný, ale hned jsem si rozpomněl. Musel jsem se pousmát. Pozdravil jsem jí. Chvíli jsme si povídali, pak přišla řeč i na včerejšek. ,, Ten včerejšek byl krásný... Celý." Možná si trochu nalhávám, ale myslím, že tím trochu myslela to, co bylo, když kluci usli. Dal jsem jí pusu do vlasů. Ucítil jsem, jak se usmála.

,, Půjdu se kouknout na ty dva opilce." řekla. ,, Tak dobře. Já jen dám video na YouTube a přijdu za vámi." odpověděl jsem. Přikývla a odešla. Já se zvednul a šel k počítači.


Děkuju <3

mia_154
katchud

Baxtrix..   + Wedry a HerdynKde žijí příběhy. Začni objevovat