Hned jak jsem se vzbudila, šla jsem dolů. V kuchyni stála už Míša a připravovala palačinky. ,, Dobré ráno." pozdravily jsme se. ,, Tak jak ti je?" zeptala jsem se. ,, Natož kolik jsem toho vypila, tak dost dobře. Ty?" ,, Já toho naopak moc nevypila, takže jsem ok." odpověděla jsem jí. Nejednou kolem nás prolítl Pepa a běžel na záchod. ,, Za to on moc v pohodě není." řekla Míša. ,, Hm.." V tom přišel Tomáš. ,, Dobré ráno holky." Ze záchodu se dobelhal Pepa. ,, Dobré ráno taky." řekl. ,, Dobré." pozdravila Míša. ,, Dobré Tome." odpověděla jsem. Míša a Pepa se na mě udiveně podívali. Říkám si, jestli si to on vůbec pamatuje. ,, Jdu si lehnout." řekl po chvíli Pepa. ,, Si lehni místo mě ke Štěpánovi." nabídl Tomáš. Přikývl a šel. S Tomášem jsme si sedli a Míša nám dala talíř plný palačinek. ,, Díky. Jsou výborný." pochválila jsem jí je. Usmála se. Když Míša dopekla, vzala jich pár a šla za Pavlem. Musím se jí pak zeptat, jestli už spolu teda jsou. Z mého přemýšlení mě vytrhl přicházející Radek. ,, Brý ráno." řekl a sedl si k nám. Taky jsme ho pozdravili. ,, Už si mluvila s Pepou?" zeptal se mě. ,, Ani ho nepozdravila. A on asi nejspíš si nic nepamatuje." skočil mi do řeči Tomáš. ,, Jo aha. A kde je? Vlastně kde jsou i ti dva?" ,, Ve Štěpánovo v pokoji spí a Míša nesla snídani Pavlovi do pokoje." odpověděla jsem tentokrát já. Chvíli jsme si ještě povídali, když jsem dojedla, odešla jsme k sobě do pokoje. Rozhodla jsem si dát sprchu. Vzala jsem si mobil a šla do koupelny. Pustila jsem si songy a pustila na sebe vodu. Přemýšlela jsem o tom, co vlastně všechno říkal. Dvě videa dělá, ale vždycky, když jsem něco potřebovala nebo tak, tak mi pomohl. Dokonce šel za mnou, i když nemusel a zachránil mě. Koukal se mnou na filmy a tak. Nevím. Možná má pravdu, ale já prostě doufám, že ne. Nechci tomu vůbec věřit. Zvlášť po té poslední noci. Vylezla jsem. ,, Sakra. Oblečení. Hlavně, že si vezmu mobil." Vzala jsem na sebe ručník a odešla z koupelny. Ještě že mám pokoj téměř naproti koupelny. Nikoho jsem nepotkala. Hned jsem se oblékla a zas si lehla do postele. Vzala jsem notebook a pustila YouTube. Cinkla mi zpráva. Štěpán.
Š: Ahoj. Tak jak je? :)
J: Ahoj. Zdravotně jsem v pohodě. Nic jsem skoro nevypila
Š: Aha. A jinak? :o Co ostatní? Povídej. Jsem zvědavý. :DD
J: Jinak dobrý. Pavel s Míšou si asi užili pěknou noc. Tomáš a Radek se zdají být v pohodě a Pepa.. Ten se opil fakt dost.
Š: Nemluvíš, že je dobře. Něco se děje. Povídej. Tedy piš..
J: Ne fakt v pohodě.
Š: Nejsi v pohodě..
J: No dobře no. Nejsem nějak veselá, ale neřeš to.
Š: Budu to řešit. Chci vědět, proč si smutná..
J: Štěpo.. Ty pak budeš smutný a naštvaný hlavně..
Š: Ublížil ti někdo? Co se stalo?
V tom někdo zaťukal. ,, Dále." Vešel Pepa. ,, Můžu s tebou mluvit?" začal. ,, Hm. O čem?" odpověděla jsem hnusně. ,, O tom včerejšku. Můžu si sednout." ,, Jo sedni si. Nevím jako, co na tom chceš rozebírat. Řekl si to dost jasně." Sedl si vedle mě na postel. Hluboce se nadechl. ,, Když si mě ráno ani nepozdravila, říkal jsem si, co ti mrdá. Nevěděl jsem. Nic si ze včera nepamatuju. Když jsem se vzbudil, tak mi o všechno Radek řekl. Teď toho lituju. Je mi to strašně líto. Nic jsem nemyslel vážně. Jsem blbej, ale taky za to trochu může ten alkohol. Štěpán je super kluk a zasloužíš si ho, žádný mě. Moc vám to přeju. Prosím promineš mi to? Prosím. Prosím zapomeneme na to." dořekl a sklopil zrak do země. Nevěděla jsem co na to odpovědět. ,, Fajn no. Zamrzelo to, hodně. Chápu, že si byl opilej, ale stejně. Prostě ty slova bolely." vytáhla jsem ze sebe po chvilce. ,, Moc mě to mrzí. Chtěl bych za tím udělat čáru a zkusit to kamarádství znovu. Prosím." Vypadal z toho opravdu smutně a mrzelo ho to. Bylo to hodně vidět. ,, Naštvaná na tebe být stejně nemá cenu, takže ano. Omluvu přijímám a tu čáru klidně udělám." Rozzářily se mu oči a na tváři se objevil úsměv. Stoupl si, chytl mi ruku a zatáhl, abych si taky stoupla. ,, Děkuju moc. Jsi úžasná." ,, Není zač." odpověděla jsem. ,, Takže. Já jsem Pepa." řekl s úsměvem. ,, Šárka." odpověděla jsem. ,, Můžu tě obejmout?" zarazil se. Normálně by se nejspíš neptal, ale teď se nedivím, že se zeptal. Neodpověděla jsem a jen se k němu přiblížila. Pochopil, usmál se a obejmul mě. Stihl mi do ucha zašeptat ,, Vážně moc děkuju. Jsi super." Odtáhli jsme se a já mu věnovala úsměv. ,, Já jdu dolu." řekl a odešel. Podívala jsem se zpět na mobil.
17 nových zpráv. Otevřela jsem ty zprávy.
Š: Si tady?
Šáry?
Halo?
Co se stalo?
Ty si se naštvala?
Ignoruješ mě?
Odpověz mi prosím.
Šáry!
Mám o tebe strach.
Odpověz
Prosím
Halo!
...
Vstal jsem, natočil jedno video, další uploudoval. Bylo něco kolem třetí. Rozhodl jsem se Šárce napsat. Odepisovala mi, ale tak nějak zvláštně. Když jsem chtěl vysvětlení, tak mi přestala odepisovat úplně. Nevím, co se stalo a teď mi přestane odepisovat? Měl jsem strach. Někdo nebo ona si mohla ublížit. Může tam dít cokoliv a já tomu nemůžu nějak zabránit nebo tak. Jen tady dřepím a bojím se. Psal jsem ji, ale pořád nic. Už jsem to nevydržel a zavolal ji. Zvedla mi to hned.
...
Chudák. Okamžitě jsem mu chtěla odepsat, ale to už mi volal. Zvedla jsem mu to. ,, Šáry! Řekni mi prosím, co se stalo!" vyhrkl na mě. ,, Štěpáne. Klid. Jsem v pohodě. Řešila jsem to, proč jsem byla smutná." ,, No a co se teda stalo?" ,, Máš čas?" optala jsem se. ,, Mám. Na tebe vždycky." ,, Fajn. Tak já ti zavolám s kamerou. Chci tě vidět.." řekla jsem a típla to. Zavolala jsem mu hned na Messengeru. ,, Tak povívej." řekl hned, jak to zvedl. Všechno jsem mu to převyprávěla.
♥
ČTEŠ
Baxtrix.. + Wedry a Herdyn
FanfictionZačal Pavel alá Herdyn. ,, Tak ještě jednou ahoj. Já jsem Pavel." Pak se ozval Bax ,, Já jsem Štěpán." ,,.No mě už znáš." zasmál se Radek. ... Toto je fanfikce o českých streamerech a youtuberech Baxovi, Herdynovi a Wedrym. Doufám, že se bude líbi...