Chvíli bylo ticho, až po chvíli se pohnul. Podívala jsem se na něho. Koukal na mě a pak vytrhl svou ruku z těch mých, které ho před ještě před pár vteřinami drželi. Otočil se a koukal z okna. Rozbrečela jsem se ještě víc. Zvedla jsem se, vzala si věci a rychle běžela pryč. Běžela jsem se slzami v očích na to místo, jak tam byla Terka. Jediný místo, kde bych teď chtěla být. Když jsem tam doběhla, svalila jsem se na zem. Ležela jsem na zemi a vydýchávala jsem se.
...
Všechno jsem slyšel, ale neměl jsem na ní chuť. Bavit se s ní a tak. Otočil jsem se. Ale začínalo mi jí být líto, plakala. Jenže než jsem stihl cokoliv udělat, tak utekla pryč. Běžela někam, vůbec nevím kam. Tak po půl hodině přišel Radek. ,, Čau. Jak je? Kde je Šárka?" zarazil se. ,, Čau. Běžela někam pryč." odpověděl jsem. ,, Cože jen tak běžela pryč?" vyjekl na mě. Řekl jsem mu, co se stalo. ,, Vole. Teď je v stavu, kdy by si taky mohla něco udělat!" vykřikl. Začal jsem si všechno vyčítat. Mám o ní strach. ,,Jdu jí najít a doufej, že nebude jak Terka." řekl a odešel. ,, Já jsem takový debil!" zařval jsem si na sebe. Přišel doktor. ,, Pane Buchto. Výsledky máte zatím v pořádku, tak zítra by jste mohl jít domů." řekl. Přikývl jsem a on odešel.
...
Když jsem se vydýchala, sedla jsem si ke stromu. Vzala jsem mobil a zavolala Pepovi. ,, Ahoj. Copak?" zeptal se hned. Řekla jsem mu to a on, že hned přijede. Za pět minut už tu byl, protože to má blízko na to místo. Hned si ke mě sedl a obejmul mě. ,, Vážně to byl Tomáš?" zeptala jsem se. Zarazil se. ,, Nooo jo. " odpověděl nejistě. ,, Tak proč zníš, tak nejistě?'' ,, Normálně zním." ,, Nene." ,, Tak fajn. Věděl jsem o tom, že to dělá.." řekl. ,, Tak mi to po pravdě vysvětli." ,, Prostě už u vás jsi si mi zalíbila a prostě jsem se nedokázal přenést přes to, že by Štěpán měl lepší. S Tomášem jsem se znal už dlouho a chvíli před tím mi o tobě a Štěpánovi říkal. Nakonec jsme využili situace a vytvořili tohle. Hned jak Tomáš poslal první fotku, tak jsem toho litoval. Štěpán je kámoš a ty si úžasná holka. Vy dva k sobě patříte a já tohle dělat neměl. Mrzí mě to. Opravdu." dokončil proslov. ,, Really." jediný co ze mě vypadlo. Najednou jsem uslyšela Radka. ,, Pepo!" zařval naštvaně. Pepa vztal a přistála mu jedna. ,, Nechte se!" vylítla jsem a snažila se je od sebe odstrčit. Nějak se mi to nepodařilo a spíš do mě strčili a já stratila rovnováhu. Snažila jsem se jí najít tím, že jsem couvala. Bohužel to nebyl dobrý nápad, protože jsem za pár kroků stratila zem pod nohama. Zachytila jsem se kraje té skály. ,, Pomoc!" zařvala jsem, ale oni mě nevnímali. ,, Radku! Pepo! Pomoc!!!" To už si mě všiml Radek a hned mě chytl za ruce a vytáhl mě. ,, Co si dělala?" zeptal se. ,, Strčili jste do mě." odpověděla jsem. ,, Promiň." řekl. ,, Žiju. Ale chci domů už...." ,,Jo pojedeme." souhlasil se mnou Radek. ,, Tak ahoj." pozdravila jsem Pepu a šla. Radek a Pepa si ještě něco řekli, ale nevím co. Poté jsme hned jeli domů....
Hodinu se mi nikdo neozýval. Pak se ale otevřely dveře. Čekal jsem sestru nebo tak, tak jsem se ani neotáčel. pak jsem uslyšel hlas, který jsem vůbec nečel ,, ahoj Štěpáne." pozdravil Pepa. sedl jsem si a taky ho pozdravil. ,, Čau." ,, Mohl bych si s tebou promluvit?" zeptal se. Přikývl jsem a nechal ho mluvit. Všechno mi to řekl. Zůstal jsem na něj koukat s otevřenou pusou. ,, Pepo to jsem nečekal." ,, Si na mě naštvanej?" zeptal se nejistě. ,, Měl bych co? Ale popravdě mi je to jedno.." Vykulil na mě oči. ,, Klidně s ní buď." ,, Ale Štěpáne. Vždyť ty jí miluješ! No nejde takhle!" začal vyšilovat. ,, Všechno jde, když se chce. Ona o mě nestojí a já nevím. To co si říkal je asi pravda. Nezasloužím si jí a mám svůj youtube. Jsem zaujatý sám sebou. S tebou si toho užije víc." ,, Štěpáne! Byl jsem opilej. Mluvil jsem nesmysly. Vždyť je tvoje." ,, Pepo. Fakt. Buď s ní a už jdi prosím." řekl jsem. Pepa se na mě smutně a udiveně podíval, zvedl se a bez slova odešel. Možná toho budu litovat, ale bude to tak pro všechny lepší.
<3 <3
Ig věci ohledně FF:
sarka_hroch_wttp
Fb streamy a tak
mia.sarka
ČTEŠ
Baxtrix.. + Wedry a Herdyn
FanfictionZačal Pavel alá Herdyn. ,, Tak ještě jednou ahoj. Já jsem Pavel." Pak se ozval Bax ,, Já jsem Štěpán." ,,.No mě už znáš." zasmál se Radek. ... Toto je fanfikce o českých streamerech a youtuberech Baxovi, Herdynovi a Wedrym. Doufám, že se bude líbi...