Vzbudila jsem se. Vedle mě byl Pepa, který stále spal. Vzala jsem mobil a prohlídla sociální sítě. Po nějaké půl hodině se vzbudil. ,, Dobré ráno." zašeptal. ,,Dobré." odpověděla jsem. ,,Jak jsi se vyspala?" zeptal se. ,, Celkem fajn. Ty?" ,, Dobře." Pohladil mě po vlasech a odešel do koupelny. Já taky vztala, ale šlajsem dolů. Vzala si joghurt a sedla si ke stolu. Po chvilce přišel Radek. Pozdravili jsme se, pak se zeptal, jestli jsem v pohodě. Přikývla jsem. ,, Terka ještě spí což?" ,, Jojo. Spáč jeden." odpověděl mi a usmál se. ,, Nevadí." ,, Hele odpoledne jsme se domlouvali, že bychom zajeli na nákup. Nechceš s námi?" ,, Hele asi úplně ne. Půjdu se projít." odpověděla jsem. ,, Dobře a počítáš s tím večerem?" ,, Jojo." V tom přišel Štěpán. Vůbec se na mě nepodíval. Jen prošel lednici a o pár vteřin později zas šel pryč. Sklopila jsem hlavu. Radek si toho všiml, ale nic neřekl. Sebrala jsem se a šla do pokoje. Pepa už měl na sobě bundu. ,, Hele potřebuju si natočit video a do posilky. Nechceš jít se mnou?" zeptal se. ,, Asi ne. Ale přijedeš večer ne?" ,, Nebuj. Přijedu." řekl a obejmul mě. ,, Zatím ahoj." ,, Ahoj." a odešel. Šla jsem si dát sprchu. Pak jsem šla dolů. Terka už byla vzhůru. Společně jsme šly udělat něco málo k obědu. Rychle jsem se najedla a šla k sobě. Nechtěla jsem se teď potkat se Štěpánem. Pak jsem se převlékla a odešla ven. Procházela jsem se s hudbou v uších. Miluju to, nejvíc si takhle odreaguju a je mi líp. Vrátila jsem se až po čtvrtý hodině. Terka a Radek už začali připravovat věci. ,, Kde jsou ostatní?" zeptala jsem se. ,, Pavel jel pro Míšu, Pepa ani Tomáš ještě nepřišli a Štěpán je u sebe." odpověděl mi Radek. Došla jsem se převlíct a šla zpět dolu jim pomoct. ,, Tak s čím mám pomoct?" zeptala jsem se. ,, Jen si sedni, mi to zvládneme." řekla Terka. Tak jsem ji poslechla a sedla si.
...
Dneska bude to pití. Jednou stranou se těším, ale druhou se mi vůbec nechce. Nic po mě nechtěli, tak jsem byl u sebe zatím. Šel jsem pomalu dolů. Šárka seděla na gauči a ti dva pobíhali. Někdo zazvonil. ,, Jdu otevřít." řekl jsem. Ve dveřích byl Tomáš (Hei). ,, No zdáár!" pozdravil nahlas. ,, Čus." odpověděl jsem mu. Tomáš se pozdravil i s ostatními a sedl si k Šárce. Začali si něco povídat. Zůstal jsem v kuchyni.
...Když přišel Tomáš, hned si se mnou začal povídat. Je hrozně v pohodě. Pak ale přišla otázka ,, Tak co Štěpán?" ,, Nic." odpověděla jsem jednoduše a sklopila hlavu. Podíval se na mě. ,, Vysral se na tebe?" ,, Tome.. Nechci se o tom bavit, hlavně ne tady." řekla jsem. Pochopil a dál se o tom nebavil. přijel Pavel s Míšou. Míša se hned přidala k nám do kecání. Po nějaké půl hodině přišel Pepa. Dokonce pak i Dan. Ten je Pavlovo editor Crylless. Taky se zdál v pohodě. Všichni jsme se bavili skvěle. Pak ještě někdo zazvonil. Nevěděla jsem kdo by to mohl být. Radek tam došel a když se vracel, řekl ,, A přivítejte zvláštního hosta a to Jurexe!!" a za ním se vynořil ten Jurex. ( Pozn. Nemám tušení, jak se Jurex jmenuje vlastním jménem, takže bohužel budem muset mu tady říkat Jurex :[[) ,, Takže už jsme všichni?" zeptala se Terka. ,, Jojo jsme." odpověděl jí Radek. Večer probíhal velmi super. Bavili jsme se, hráli jsme, jedli, pili. Se super lidma je to super a zábava.
<333
ig: sarka_hroch_wttp
ČTEŠ
Baxtrix.. + Wedry a Herdyn
FanfictionZačal Pavel alá Herdyn. ,, Tak ještě jednou ahoj. Já jsem Pavel." Pak se ozval Bax ,, Já jsem Štěpán." ,,.No mě už znáš." zasmál se Radek. ... Toto je fanfikce o českých streamerech a youtuberech Baxovi, Herdynovi a Wedrym. Doufám, že se bude líbi...