Dál mi psal.
Š: A co se stalo.?
J: To je na dlouho. Ve zkratce vás skoro vykradli no.
Š: Skoro?
J: No. Prostě už jsem měla v plánu jít. Musela jsem nahoru dojít zhasnout a najednou ani se sem vloupali. Hned jsem zavolala policajty, takže to nestihli.
Š: Ale to jsi musela svítit i dole ne? To neviděli nebo jak?
J: No já dole zhasla a omylem nechala nahoře, jenže to do ulice to vidět nebylo.
Š: Jo aha.
...
S klukama jsme po akci šli ke mně, k rodičům. Domluvili jsme se, že půjdeme ke mě do studia na chvíli něco buď natočit a nebo ještě dát stream. Takový ten náš klasický drunk stream. Začali jsme popíjet a bavit se. Nakonec jsme stream dali. Asi na půl hodiny, pak jsme projížděli internet a hledali, co natočit takhle společně. Odešel jsem na záchod a když jsem se vrátil, Pavel na mě. ,, Někdo ti napsal." Vzal jsem mobil a podíval se. Byla to Šárka. Čekal jsem zprávu ve stylu: Uklizeno, zamknuto, splněno. Ale to ne, to co mi napsala, jsem vůbec nečekal.Šárka: Pokud to není žádný prank, což doufám, že ne, tak se vám asi někdo vloupal do domu. Už jsem zavolala policii..
,, Cože?!!!!!" vykřikl jsem. Radek a Pavel se na mě podívali ve stylu, co ti šibe. ,, Co je?" zeptal se Radek. ,, Prý nás vykradli.." odpověděl jsem tiše. ,, To víš jak jako?!" udivil se Pavel. ,, Od Šárky." odpověděl jsem ještě tišeji a koukl se do země. ,, Jak ona to může jako vědět..?" řekl. Radek mu to s tím klíčem vysvětlil a na to mě přistála pěkná facka. Nemusel jsem se ptát proč, odpověděl by mi to stejný. Že mu vadí, že jí nevěří a já jí ještě strčím klíč.
...
Přišla ke mě nějaká paní a podala mi deku a čaj. ,, Jedla si něco?" zeptala se mě. Zakroutila jsem hlavou, že ne. ,, A na co by si měla chuť?" ,, Popravdě na nic.." odpověděla jsem. ,, Něco by si měla sníst. Nechám ti něco přivézt." Byla moc hodná. Poděkovala jsem. Zabalila jsem se do deky. Koukala jsem do černé obrazovky vypnuté televize, co byla přede mnou a přemýšlela. Přemýšlela nad tím, co se stalo. Byla jsem z toho stále trochu vedle. Asi po deseti minutách znovu přišel ten chlap. Ptal se ještě na nějaký věci a pak řekl. ,, Potřebujeme, aby si tu zůstala, nemůžeš odejít." ,, Tak dobře no." odpověděla jsem a on zas odešel. Po chvíli přispěchala ta paní a donesla mi jídlo. Poděkovala jsem znovu. Sice to vypadalo dobře, ale vůbec jsem neměla chuť k jídlu. Lehla jsem si na gauč, dala na sebe deku a vzala mobil. Bylo něco po půl jedný. Ještě párkrát odepsala Štěpánovi. Pořád se vyptával. Pak jsem nejspíš, teda určitě usla.
ČTEŠ
Baxtrix.. + Wedry a Herdyn
FanfictionZačal Pavel alá Herdyn. ,, Tak ještě jednou ahoj. Já jsem Pavel." Pak se ozval Bax ,, Já jsem Štěpán." ,,.No mě už znáš." zasmál se Radek. ... Toto je fanfikce o českých streamerech a youtuberech Baxovi, Herdynovi a Wedrym. Doufám, že se bude líbi...