28.

2.1K 156 22
                                    

...

Vůbec jsem nemohl spát. Pořád jsem na n myslel. Jednou stranou jsem byl rád, že tam Pavel zůstal, ale druhou vůbec. Usnul jsem asi na dvě hodiny. Šel jsem dolu , dát si snídani. ,, Dobrý ráno." řekl někdo za mnou. Trochu jsem se lekl, ale poznal jsem, že to byl Radek. Pozdravil jsem ho taky. Domluvili jsme se, že se najíme, připravíme a pojede do nemocnice.

Došli jsme na pokoj. Pavel seděl u Šárky na posteli a Šárka ležela. ,, Ahoj." pozdravili jsme se. Šárka byla celkem bledá, ale usmívala se.

...

S Pavlem jsme si pak povídali. Někdo zaťukal.. ,, Dál." zvolal. Vešel Ráďa a Štěpa. ,, Ahoj." pozdravili jsme se. Radek ke mně přišel a obejmul mě. Trochu mě to zabolelo a tak jsem sikla. ,, Promiň. Jak ti je" zeptal se. ,, Jako celkem dobře. Teda až na to, že se nemůžu skoro hnout." odpověděla a usmála se. ,, No. Dvakrát pěkně nevypadáš." řekl Štěpán. ,, Tak to díky." a zasmála jsem se. ,, Takhle jsem to nemyslel." ,, Jo já vím." Zvedla jsem ruce k objetí. Nezklamal a obejmul mě. Byla jsem tak ráda, že jsem mu zas blíž. Pak někdo znovu zaťukal. Vešel nějaký doktor. ,,Tak jak vám je?" zeptal se. ,, Celkem dobře." odpověděla jsem. ,, Tak já vás prohlédnu." řekl. Kluci ustoupili. ,, Máme jít na chodbu?" zeptal se Radek. ,, Nemusíte. Bude to jen chvilku. Teda pokud to tady slečně nevadí." odpověděl. ,, Nevadí." řekla jsem. Odkryl mi trochu deku a pak i pyžamo. Bylo to takový divný. ,, Potřebuji, aby jste se trochu natočila." řekl. Radek mi pomohl se otočit a pak mně držel ruku. Za pár vteřin mě vrátil do původní polohy. Než odešel zeptal se. ,, Kdo je tady její přítel?" Kluci na něho začali překvapeně koukat. ,, Všichni. Všichni jsou mí kamarádi." odpověděla jsem mu. ,, Dobře. Takže pokud se nic nepokazí, tak by mohla zítra domů. Máme momentálně málo míst a slečně to bude jen bolet, takže by mohla jít jen do domácího léčení." řekl a odešel. ,, To je super." zajásal Pája. ,, No.. Jako jo." řekla jsem. ,, Nějak smutná. Tobě se tu líbí?" zeptal se Radek. ,, Nelíbí, ale nebudu moct za vámi chodit.." odpověděla jsem a sklopila zrak dolů. Pavel mě pohladil po vlasech a řekl. ,, Tak se půjdeš léčit k nám!" Podívala jsem se na něj a pak i na Ráďu a Štěpu. Všichni se jen usmívali. ,, To nejde." ,, Jako proč?" optal se mě Radek. ,, Zapomínáte, že jsem uklízečka." ,, To možná, ale už si víc naše kamarádka a o tu se rádi postaráme." řekl mi Radek. ,, Opravdu?" ,, Jasně!"vykřikl Ráďa a usmál se. ,, Tak dobře no." a úsměv jim oplatila. Teď mi došlo, že vlastně Štěpán nic neříká. Je divný.

Byli tam se mnou ještě další hodinu a pak Pavel se jel konečně domů pořádně vyspat. Měla bych zavolat mamce a Teri. Poprosila jsem kluky, jestli by mi nepřinesli kafe. Byli ochotní a hned šli. Zavolala jsem první mamce. Všechno jsem jí vysvětlila a řekla jí, že se o mě kluci postarají. Chtěla mě a je vidět, takže jsem řekla, že až přijdou, tak jí zavolám s kamerou. Pak přišla na řadu Teri. ,, Ahoj." pozdravila jsem jí. ,, Ahoj. Tak kde si tentokrát?" zeptala se. Přišli kluci. ,, Počkej." řekla jsem jí a začala mluvit na kluky. ,, Budete tady?" zeptala jsem se. ,, Pokud ti tu nevadíme?" optal se Radek. ,, Ne, jsem ráda, že tu jste. Jen jestli by nevadilo, že by sem přišla kamarádka." Zakroutili hlavami, že jim to nevadí. Obrátila se zpět na hovor s Teri. ,, Přijď prosím do nemocnice, vezmi mi nějaký věci a tady ti to všechno vysvětlím." ,, Cože?! Ty si v nemocnici? Šáry! Co se stalo?!" začala vyšilovat. ,, Jsem v pohodě ano? Prostě mi vezmi nějaký věci prosím a přijď."

Pro Miušku <3 ( mia_154... Follow)

Zkuste:
mia_154 - a on 💘
Petrickaa1203 - a on
katchud - Jednou sestry, navždy sestry

Baxtrix..   + Wedry a HerdynKde žijí příběhy. Začni objevovat