3.

3.2K 179 5
                                    

Dobře. Jsem strašně nervózní. Jsem i špatně spala. Je před druhou hodinou odpolední a já směřuji s paní ředitelkou k nim. Když vystupujeme z auta, mám pocit, že omdlím. Nevím, co to se mnou je, že jsem až tak nervózní. Však nemusím být. Zazvonila.

...

Dnes jsem vstával brzo. Jsem zvědavý koho nám teda přiřadila. Ale podle toho, jak o té holce mluvila, tak bude asi dost mladá. Ozval se zvonek. ,, To budou ony." řekl jsem si a seběhl schody. Otevřel jsem a tam stála paní okolo čtyřiceti a nějaká hodně mladá holka, prostě jak jsem předpokládal. Pozval jsem je dovnitř. Radek ještě asi spal a Pavel se zkulturňoval v koupelně. ,, Posaďte se." pobídl jsem je a zeptal se, jestli chtějí něco k pití.

...

Otevřel celkem i mladý kluk. Přišel mi povědomý. Vešly jsme tam a sedly si ke stolu. Nemůžu říct, že tam měli naklizeno, ale v celku to šlo, ale spíš mě zaráželo, že to tu poznávám. Nemůžu si ale vzpomenout odkud. Ten kluk se představil jako Štěpán. Pak se bavili se šéfovou. Nic jsem neříkala a jen je poslouchala. Po chvilce přišel další kluk. Taky mi byl povědomý, prý se jmenuje Pavel. Přidal se k nim do rozhovoru. Pak někdo vešel do kuchyně. Měl na sobě jen tričko a trenýrky. ,,Další kluk?" řekla jsem si pro sebe. Rozespale řekl ,, Takhle brzo ráno vám na streamy nikdo koukat nebude." Pak se otočil na nás ostatní a zčervenal. Musela jsem se usmát. ,, Omlouvám se, Dobrý den." Paní šéfová hned vyskočila, podala si s ním ruku a představila se. Ten kluk hned pochopil, proč tu jsme. Pavel řekl ,, Radku. Obleč se a ukaž jí dům. Prosím." Radek poslušně kývnul. Odešel a za pár vteřin byl už zpátky s kalhoty. ,, Tak pojď." řekl na mě. Tak já vstala a šla za ním.

Baxtrix..   + Wedry a HerdynKde žijí příběhy. Začni objevovat