...
Ráno jsem jako klasicky vstal skoro v jedenáct. Šel jsem do koupelny a pak hned do kuchyně. U stolu seděl Pavel a Radek a snídali. ,, Dobré ráno" řekl jsem jim a otevřel ledničku. ,, Dobré." odpověděli mi. Rozhlížel jsem se po místnosti a po lince. ,, Je tu docela bordel jako." ,, Jo je." odpověděl mi Radek. ,, Já to uklízet nemůžu. Mám v Praze schůzi." řekl Pavel. ,, Já taky ne, už mám něco domluvený." řekl Radek. ,, Nějakou buchtu což?" rýpl si Pavel. ,, Hahaha." odpověděl Radek s vražedným pohledem a všichni jsme se začali smát. ,, Bohužel já taky nemůžu. Mám domluvený natáčení s Gogem." řekl jsem. ,, Bože. Naposledy jsme pořádně uklízeli před měsícem." řekl Pavel. ,, Jo, chtělo by to nějakou uklízečku." řekl Radek. ,, To není blbý nápad." odpověděl Pavel. ,, Tak já můžu někoho najít." nabídl jsem se. ,, Tak jo." odpověděli mi oba a dál se věnovali svému jídlu. Vzal jsem si snídani a šel teda hledat. Po chvíli projíždění googlu a stránek, jsem našel nějakou agenturu. Recenze byly celkem dobrý, tak jsem se rozhodl tam zkusit zavolat...
Zvedla mi to nějaká ženská. ,, Dobrý den." ,, Dobrý den, Uklízecí agentura, co si přejete?" ozvalo se. ,, Chtěl bych někoho, aby nám občas uklidil." ,, Dobře. A kdy a kolikrát by to mělo být?" ,, Tak jednou až dvakrát do týdne bych tak řekl." odpověděl jsem. Chvíli jsme spolu mluvili. Řekla, že možná má už vyhovující slečnu. Rovnou jsme se domluvili na schůzku. A to hned zítra u nás.
...
Volal nějaký muž. Ta paní hned domluvila, že tam zítra jdu na schůzku, jestli se jim budu zamlouvat. Byla jsem tam ještě nějakou dobu. Musela mi říct o všech pravidlech a bezpečnosti a tak. Trochu mě děsí, že to šlo až tak rychle a tak jednoduše.
ČTEŠ
Baxtrix.. + Wedry a Herdyn
FanfictionZačal Pavel alá Herdyn. ,, Tak ještě jednou ahoj. Já jsem Pavel." Pak se ozval Bax ,, Já jsem Štěpán." ,,.No mě už znáš." zasmál se Radek. ... Toto je fanfikce o českých streamerech a youtuberech Baxovi, Herdynovi a Wedrym. Doufám, že se bude líbi...