Tomáš s Terezou. Zarazila jsem se a jen na ně koukala. Proč sem přišli? Proč oni dva spolu? Proč? Měla jsem otázky, ale nějak už jsme je nechtěla mít zodpovězené. Radek přišel ke mě a zarazil se jako já. ,, Ahoj." pozdravili. ,, Čau." odpověděla jsem a odešla zpět. Štěpán a Pavel šli k Radkovi a něco tam mluvili. Po chvíli jsem jen viděla usedat Terezu s Tomášem vedle mě ke stolu. Kluci se rozešli po svém. Tedy jen Štěpán zůstal v obýváku. ,, Šáry..."začala Terka, ale předběhl ji Tomáš. ,, Je mi to líto. Sára je kráva. Zmanipulovala mě a z tý zlosti, že jsme se rozešli, tak jsem to přijmul. Teď toho lituju. Nechci ti už nikdy ublížit.. Promiň mi to." vyhrkl smutně. Tohle mě zarazilo ještě víc. ,, Áhaaa... V pohodě."výborná odpověď. Fakt. ,, Už si v pořádku?" zeptal se. Přikývla jsem. ,, Taky se omlouvám. Ale měla bych ti jste něco říct.. Kuba není Kuba, ale tady Tomáš.." Vyvalila jsem na ní oči. ,, Cože?" vyhrkla jsem. ,, Ano drogy v tom byly, ale polovina peněz byla na záchranu Tomáše. Myslela jsem si a bála jsem se, že budeš naštvaná a tak jsem ti řekla jen o drogách a vymyslela jen si Kubu. Vím neměla jsem ti lhát. Mrzí mě to." Každou větou mě překvapují. ,, Takže Sára tam ještě je?" zeptala jsem se. ,, Ano je." odpověděl mi Tomáš. Dál jsme nevěděla co říct. Pořád jsem to střebávala. Po nějaké době jsem promluvila. ,, Takže. Ty si mi z nenávisti a zmanipulováním od Sáry ublížil, pak si ho zachranila našema penězma na nájem a začali jste spolu brát drogy. Je to tak?" přikývli a sklopili hlavy. ,, Chodíte spolu?" optala jsem se. ,, Ne. Ona je zamilovaná do jinyho.." řekl Tomáš s pohledem na Terku. Ta sklopila hlavu ještě víc. ,, Ještě ty drogy berete?" ,, Ne. Já už ne. Skončilo to. Už nikdy." odpověděla Teri. ,, Fakt mě to mrzí Šáry." řekla. ,, Mě taky.. Prosím už jděte." Chtěla jsem být sama. Promyslet si to všechno. Bez problémů odešli. Doprovodila jsem je a šla do svého pokoje. Svalila se do postele. Pár minut někdo zaťukal. Zabručela jsem, aby ten někdo vešel. Byl to Štěpa.
...
Přišel Tomáš a Tereza. Chtěli si promluvit s Šárkou. Nechali jsem je v jídelně. Pro jistotu jsem zůstal v obýváku a byl na mobilu. Asi po půl hodině odešli. Než jsem stihl dojít do kuchyně, už dole nebyla. Šla nejspíš nahoru. Přišel Radek. ,, Už jsou pryč?" zeptal se. , Jo jsou." ,, A Šárka?" ,, Je nejspíš nahoře." odpověděl jsem. ,, Tak za ní běž!" řekl a strčil do mě. Poslechl jsem ho. Došel jsem za ní. Ležela na posteli. ,, Si v pohodě?" zeptal jsem se. Neodpověděla. Sedl jsem si k ní na postel a začal jí hladit záda. Chvíli se ani nehla a pak si sedla. Podívala se na mě. ,, Nechápu to." řekla. Přiblížili jsme se k sobě. Obejmula mě. V tom tam vletěl Pavel. ,, Pojďte se koukat na film." řekl. Odtrhli jsme se od sebe. ,, Tak fajn." řekla a šli jsme dolů. Pavel nějaký film vybral a všichni společně jsme koukali. Seděl jsem vedle Šárky. Postupem času se přibližovala. Všiml jsem si toho. Nakonec si o opřela hlavu o mé rameno. Byl to krásný pocit.
ČTEŠ
Baxtrix.. + Wedry a Herdyn
FanfictionZačal Pavel alá Herdyn. ,, Tak ještě jednou ahoj. Já jsem Pavel." Pak se ozval Bax ,, Já jsem Štěpán." ,,.No mě už znáš." zasmál se Radek. ... Toto je fanfikce o českých streamerech a youtuberech Baxovi, Herdynovi a Wedrym. Doufám, že se bude líbi...