40.

1.8K 148 14
                                    

Už z dálky jsme na sebe s Míšou mávaly. Šla jsem směrem k ní, a když jsme byly od sebe pár metrů, rozeběhly jsme se k sobě a objaly se. ,, Ahoj. Chyběla jsi mi." zašeptala jsem.,, Ty mě taky." odpověděla mi a ještě pevněji mě stiskla. ,, To jsou oni?" zeptala se. Jen jsem přikývla a šla s Míšou k nim. ,, Kluci. Tohle je má kamarádka Míša. Míšo. Tohle je Štěpán, Radek a Pavel." Trochu stydlivě je pozdravila. ,, Tak my půjdeme. Klidně pak přijďte domů." řekl Radek s úsměvem. Pro zatím jsme se rozloučili. S Míšou jsme si sedly na lavičku a začaly povídat. Všechno jsem jí o Terce řekla. ,, To snad ne." vypadlo z ní. ,, Bohužel jo." řekla jsem smutně. Přišlo mnoho dalších témat. Pak i jedno, o kterém jsem se moc bavit nechtěla. ,, No a co ti kluci?" optala se. ,, Co s nimi?" ,, Jak to s nimi máš?" ,, Jsme kamarádi. Co jako bych s nimi měla mít?" ,, Se všemi?" ,, Míšo. Kam tím míříš?" zeptala jsem se. ,, No jestli s nějakým náhodou něco." ,, Ne fakt ne." ,, No a Pavel nebo Radek mají holky?" vyptávala se dál. ,, Ne nemají." Na tváři se jí udělal úsměv. ,, nejdeme k nám?ů navrhla jsem. ,, K vám, Jo, tak můžeme."

,, Jsme tu!" zvolala jsem, když jsme vešly. Chvíli se nikdo neozýval, ale pak přiletěl Pavel. Všimla jsem si, jak Pavel zčervenal, když Míšu uviděl. Pak přišel i Štěpán a Radek. ,, Já vás tu budu muset nechat. Musím něco nahoře." řekl dost smutně Pavel. Věděla jsem, že jde streamovat, ale před Míšou to říkat nechtěl. Se Štěpou a Ráďou jsme si povídali. Někdy kolem půl desátý Míša musela jít. ,, Počkej." řekla jsem těsně, než odešla. Běžela jsem k Pájovi. Tiše jsem ho pobídla, aby šel na chvilinku dolů. Na chodbě se mě zeptal ,, Co se děje?" ,, Míša jde domů a myslím, že by si ji chtěl aspoň pozdravit." Usmál se. ,, Počkat , a teď v tuhle dobu jde sama domu?" zhrozil se. Přikývla jsem. Sešli jsme dolů. ,, Ty už jdeš?" vypadlo z Pavla. ,, Jojo. Musím." odpověděla. ,, Radku, Štěpáne? Nemohli byste na chvilku?" Hned jsme pochopili, teda až na Míšu. ,, Jasně, že jo." odpověděli. ,, Já tě odvezu." řekl a začal si oblékat bundu. ,, Ne to fakt nemusíš." odporovala. Nevyšlo jí to. Pavel si ještě zaběhl pro klíče a už vycházel. S Míšou jsme se obejmuly a rozloučily. Odešli. ,, Tak jdem, ať tam nečekají." řekl Radek a šli jsme nahoru. Sedla jsem si na postel, abych nebyla vidět a kluci začali mluvit na stream. ,, Čau lidi. Jak se máte? Herdyn vám přijde za chvíli jo? Zatím to vezmeme za něj my. Doufám, že to vám nevadí." začal Radek. Otevřela jsme si chat na mobilu. Polovina zpráv bylo ve stylu: Kde je Herdyn? nebo Joo, Bax a Wedry! Někdo zazvonil. ,, Jídlo." ohlásil Štěpán. ,, Dojdu tam." nabídla jsem tiše a vyrazila dolů. Vzala jsme ho nahoru. ,, Tohle bude vaše." a podal jsem klukům. Vzala si svoje a začala jíst. Podívala jsem se na chat, teď začaly otázky: Kdo je tam s vámi? Nejdřív kluci přemýšleli, jestli o mě říct, ale nakonec řekli. ,, To je naše kamarádka. Nebojte, s nikým z nás nechodí." odpověděl Radek. Celkem jsem byla ráda, že řekl tohle. Snad se to nebude nějak řešit.







mia_154
katchud

Baxtrix..   + Wedry a HerdynKde žijí příběhy. Začni objevovat