,, To bude dobrý. " uslyšela jsem po chvíli. Odtáhla jsem se. Pavel mi věnoval upřímný úsměv. ,, Pájo. No tak." ozval se ten příšerný hlas té holky. Oba jsme se na ní podívali. Myslím, že ji ani jeden z nás nemůže moc vystát. Ta si za sebou vedla Štěpána za ruku. Štěpán, když mě uviděl, tak svůj pohled směřoval do země. Ta holka si toho asi taky všimla a rozhodla se, že mě prostě zníčí nebo nevím. Políbila ho před námi všemi. Nejhorší bylo, že on se vůbec nebránil nic. Snažila jsem se zadržet slzy, ale moc mi to nešlo. Vyběhla jsem nahoru do koupelny. Uslyšela jsem Radka. ,,Štěpáne?! Už se sakra rozhodni!" Zavřela jsem se do koupelny, opřela jsem se o dveře a v slzách se sesunula k zemi. Cítila jsem smutek, zklamání, zlost a chuť zabíjet. Začaly mi hlavou běhat myšlenky. ,, Proč mě to tak vzalo? Proč mě bolelo, když ho políbila? Proč mě ta holka vraždila pohledy? Co jsem udělala? Proč tady vůbec sedím a brečím?'' Pravděpodobně jsem Štěpána měla ráda až moc. Dávala jsem si naděje, když jsem se mu údajně líbila. Vždycky takhle nalétnu. Prostě ho budu ignorovat a bude zase všechno v pořádku. Za posledních pár dní se toho hodně změnilo.
...
Přišla k nám Sára, Radkovo spolužačka, ale my jsme ji taky znali. Sice byla docela prodejná, ale jinak byla celkem fajn. Když přišla Šárka, začala být fakt hodně divná. Předváděla se, ale nevím proč. Pavla to s ní asi moc nebavilo a tak odešel nahoru. Asi po půl hodině jsem šel za ním podívat. Stál se Šárkou u něho v pokoji. Bavili se. Trochu mě to naštvalo, i když vlastně nic nedělali. Pavel utíral prach, Šárka stůl a společně se bavili. Vrátil jsem se dolů. Po nějaké době Radek odešel asi na záchod. V tu chvíli Sára po mě vyjela a začali jsme se líbat. Nechal jsem jí. Bylo to celkem super, nevnímal jsem okolí. Vyrušil nás Radek, ať si tohle jdeme dělat nikam. Sára se na mě podívala tázavým pohledem. Chtěla slyšet ano, vím to. Podíval jsem se na Radka, věděl, o co jde a zakroutil hlavou. Radek znovu odešel a Sára mě hladila po noze. Chytl jsem ji kolem ramena. Jen jsme si koukali do očí. To už Sára nevydržela, vzala mě za ruku a táhla mě ke schodům. Jenže v kuchyni jsme uviděli Pavla, jak objímal Šárku. ,, Pájo... No tak." vypadlo ze Sáry. Podívali se na nás. Uviděl jsem jí. Jí, jak je totálně skleslá. Měla rudé oči. Že by to bylo kvůli mně a Sáře? Z přemýšlení mě vytrhla Sára tím, že mě znovu políbila. Bylo mi to tak trapný a blbý. Odtrhl jsem se. Radek, který to všechno sledoval z povzdálí na mě začal hned řvát. Teda nejen na mě, ale i na Sáru. Sáru vyhodil a mě řekl, ať se vzpamatuji. Pavel odešel nahoru, Radek šel za Sárou zavřít, já si sednul do kuchyně ke stolu a moje hlava mi spadla do rukou. Je mi to tak líto. Jsem takový blb. Moje city patří přece Šárce a nechal jsem se ovládnout takovouhle holkou, která šla jen po jednom a to někoho získat do postele. Už ji nechci nikdy vidět. Kéž by se nepotkala s Radkem a nevzal ji sem.
ČTEŠ
Baxtrix.. + Wedry a Herdyn
FanfictionZačal Pavel alá Herdyn. ,, Tak ještě jednou ahoj. Já jsem Pavel." Pak se ozval Bax ,, Já jsem Štěpán." ,,.No mě už znáš." zasmál se Radek. ... Toto je fanfikce o českých streamerech a youtuberech Baxovi, Herdynovi a Wedrym. Doufám, že se bude líbi...