...
Po chvíli konečně přišli dolů. Šli jsme hrát hry. U toho jsme jedli a povídali si. Byla hrozná sranda. Občas jsem někoho dokonce i porazila. Po nějaké době se Pavel zeptal. ,,Koukneme na nějaký film?" ,, Tak fajn, ale mohl bych se před tím hodit sprchu?" zeptal se Štěpán. ,, Jo. Já bych taky šel." řekl Ráďa. ,, Tak fajn. Půjdeme všichni. Jdi první Šáry. Jestli chceš, něco ti půjčím já." řekl mi Pavel. ,,Tak dobře no." a usmála jsem se. S Pavlem jsme šla teda nahoru. Půjčil mi nějaký triko a tepláky. ,, Snad ti to bude." řekl a usmál se. Poděkovala jsem a šla do koupelny. Zamkla jsem, svlékla se a vlezla do sprchy. Po chvíli jsem vylezla. To oblečení mi bylo velký, dokonce větší než Štěpánovo. To by tak nevadilo, jenomže tepláky mi vůbec nedrželi a hned mi spadli. Vyšla jsem z koupelny k Pavlovi. Měl otevřený dveře, tak jsem šla rovnou k němu. ,, Tak jak ti to je?" zeptal se s úsměvem. ,, No jako." Pustila jsem tepláky a ty hned spadli dolů. Mě nic vidět nebylo, protože to tričko jsem měla jak krátké šaty, takže pohoda. ,, Aha." řekl a začal se smát. Vstal od počítače a začal hledat ve skříni. ,, Prosím tě. To je jedno. Neřeš to. Dojdu za Štěpánem, jestli nemá ty tepláky, co jsem měla půjčený minule." ,, Tak dobře no." odpověděl. Zaťukala jsem na Štěpánovy dveře. ,, Minutu." ozval se. Po chvilce otevřel dveře a pozval mě dovnitř. ,, Mohla bych tě o něco poprosit?" zeptala jsem se. ,, Jasně. O co?" ,, Půjčil bys mi tepláky?" řekla jsem a trochu zčervenala, protože jsem si tam napochodovala jen v "mém šatotričku" od Pavla. ,, Jasně." usmál se a začal hrabat ve skříni. Po chvilce je vytáhl a podal mi je. ,, Děkuju moc." řekla jsem. ,, Není za co." odpověděl, usmála jsem se a odešla dolů.
Sedla jsem si na gauč a začala projíždět sociální sítě. Za chvíli přišel Pavel a Štěpán, potom i Radek se slovy ,, Tak jaký film dáme?" ,, Nevím." odpověděla jsem. Vybírali jsme ho skoro deset minut. Nakonec to byl zas horor. Hned na začátku jsem řekla tiše ,, Pájo? Nesedl by jsi si ke mě prosím?" Podíval se na mě, ale pak hned asi pochopil. Kývl, usmál se a sedl si vedle mě na gauč. Ucítila jsem na sobě něčí pohled. Koukla jsem se, celkem smutně se na mě díval Štěpán. Jeho oči běhaly mezi mnou a Pavlem.
...
Ze sprchy jsem šel hned do pokoje. Jak jsem zavřel, tak vzápětí někdo zaťukal. Byl jsem jen v trenkách, tak jsem zavolal ,, Minutu" a rychle se oblékl. Otevřel jsem dveře a v nich stála Šárka. Upřímně jsem ji nečekal. Stála jen v triku od Pavla, který ji bylo dost dlouhé. chtěla půjčit tepláky, tak jsem ji je v klidu dal. Když jsem slyšel Pavla, jak jde dolů, tak jsem šel hned za ním. Za film jsme vybrali horor. Čekal jsem, že se Šárka bude zas chtít, aby u ní někdo byl. Bohužel vybrala si Pavla. Bylo mi to líto, ale tak co jsem čekal. S Pavlem jsou si teď asi mnohem blíž. Buď si to vyříkali, a nebo mezi nimi opravdu je. Štěpáne! Nad čím to zas přemýšlíš?! Ty moje teorie bez pokladů. Musím to spravit a přiblížit si jí, než to udělá Pavel a bude mezi nimi doopravdy něco víc. To bych si neodpustil. Koukal jsem na ně. Když jsem se "probral" z mého přemýšlení, tak jsem si všiml Šárky, že na mě kouká. Měli jsme krátký přímý oční kontakt a pak sklopila hlavu a koukala do země. Smutně.
.
.
Přeju vám krásný nový rok 2k17.
Děkuju moc za podporu. Za přečtení, hlasy a ty komenty :3 Umírám <3 Děkuju :)
ČTEŠ
Baxtrix.. + Wedry a Herdyn
FanfictionZačal Pavel alá Herdyn. ,, Tak ještě jednou ahoj. Já jsem Pavel." Pak se ozval Bax ,, Já jsem Štěpán." ,,.No mě už znáš." zasmál se Radek. ... Toto je fanfikce o českých streamerech a youtuberech Baxovi, Herdynovi a Wedrym. Doufám, že se bude líbi...