24.

2.2K 167 22
                                    

Šli jsme tedy dolu. Šárka stála v obýváku a utírala stůl. ,, Nech už to být." řekl Pavel. ,, Proč? Je to moje práce." odpověděla. ,, Už jsi toho udělala dost. Teď ti chceme něco navrhnout." Podívala se na nás a Radek se ujal slova.
...
,, Máme návrh." řekl mi Radek. ,, Nechtěla by si tu dneska přespat?" navrhl Pavel. Překvapili mě. Čekala jsem spoustu věcí, ale aby chtěli, abych tu spala, to ne. Hned jsem chtěla říct " Ano! Moc ráda!", ale nakonec jsem hrála. ,, Hele já nevím..." ,, Prosím. Půjčíme ti věci a cokoliv budeš chtít." škemral  Ráďa s psíma očima. Nevydržela jsem, jak na mě koukali a vypadlo ze mě ,, Noo... Jasně, že jo! Budu moc ráda!" a usmála jsem se. Pavel se ke mě hned vrhnul a obejmul mě. ,, To je super!" řekl. Chvíli jsme domlouvali, co budem dělat a co si dáme k večeři. Nakonec jsme dohodli, že dojdu s Ráďou nakoupit a něco ukuchtíme.

Nakoupili jsme toho celkem dost. Nějaký věci na vaření a pak i třeba brambůrky nebo tak. Vzala jsem jednu igelitku a šla. Radek se za mnou zastavil a asi si něco přerovnával v tašce. Vyšla jsem ven s úmyslem, že na něho tam počkám, jenže mě někdo zatáhnul za rukáv za roh. Když jsem se podívala na tu osobu, poznala jsem Sáru. ,, Co děláš? Nech mě bejt." řekla jsem jí. ,, Hele říkám ti to po dobrým. Už tam nikdy nechoď!" vyjekla na mě. ,, Jako proč?!" zeptala jsem se. ,, Protože. Přestaň tam chodit nebo uvidíš." zasyčela. Naštěstí v tom přišel Ráďa. ,, Šáry?" zavolal. ,, Co chceš?" vyjekl na Sáru. Radek ke mě přišel blíž, chytl mě za rameno a řekl tý Sáře přímo do očí ,, Zapoměň na nás všechny a nech nás na pokoji ano? A teď nás omluv, my si jdeme užít krásný večer ve čtyřech ještě s Pájou a Štěpou, bez tebe. Pa." S Ráďou jsme se otočili a vyšli, pořád mě držel za rameno. Nejspíš v tu chvíli by mě nejraději zabila.

Když jsme od ní byli dál, zeptal se ,, Co ti přesně říkala?" ,, No, že se s vámi mám přestat bavit a ať už k vám nemám chodit." odpověděla jsem. ,, Proč?" ,, Nevím." řekla jsem. ,, Hele neřeš jí. Ale kdyby něco, tak nám to řekneš ano?" ,, Ano." dořekla jsem. Za chvíli jsme byli doma. S Radkem jsme připravili jídlo.

...

Šárka s Radkem šli nakupovat. Já šel nahrát video. Asi po hodině, co se vrátili, ke mě přišel Radek. Sedl si na postel a začal mluvit. ,, Kámo, ta Sára je nevyspitatelná." ,, Proč?" zeptal jsem se. ,, Ona nejen, že otravuje tady, ale teď už i Šárku!" řekl. ,, Co se stalo?" ,, Šárka vyšla ven. Já vyšel pár vteřin po ní, nikde tam nebyla, pak jsem ji našel za rohem, ale i se Sárou. Prej jí vyhrožovala ať s námi nekomunikuje, nebo se jí něco stane." Zaskočilo mě to. Že by až tohle Sára udělala, aby nás získala. Sklopil jsem hlavu. ,, Neměl jsem jí sem vůbec vodit." vytáhl Radek ze sebe. ,, I kdyby se mezi vámi nic nestalo, pořád by tu oxidovala. " řekl. V tom měl i trochu pravdu, ale stejně. ,, Myslíš, že dokáže něco opravdu udělat?" zeptal jsem se. ,, Nevím." odpověděl. ,, Hele teď pojďme dolů. Ať tam Šárka není tak dlouho sama. " dořekl a zvedl se.

Baxtrix..   + Wedry a HerdynKde žijí příběhy. Začni objevovat