...
Přišla jsem domů, hodila sprchu a lehla si. Pustila jsem si nějaký videa a u nich usla. Klasická já.
.
Ráno a dopoledne jsem trávila jako každý jiný den ve škole. Po škole jsem se vrátila domů. ,, Čau." zvolala do domu a rychle šla do svého pokoje. Pár minut na to přišel Radek. ,, Ahoj. Jak bylo ve škole?" zeptal se. ,, Ahoj. Jako ve škole." odpověděla jsem. ,, Štěpán už je doma." řekl s obavou v hlase. ,, Myslíš, že za ním mám jít?" Kývl. ,, Můžeš to zkusit s ním promluvit." V tom mi začal zvonit mobil. ,, Ano?" zvednu to. ,, Ahoj. Šári. Potřebuju s tebou mluvit." vyhrkl na mě Pepa. ,, No dobře. hned?" ,, Nejlépe. Dojedu pro tebe." řekl a típl to. ,, Pepa přijede. chce o něčem mluvit." vypadlo ze mě. ,, Tak fajn." odpověděl mi radek a odešel.
...
Pavel pro mě dojel dopoledne. Hned jak jsem přijel, měl jsem chuť něco natočit a tak jsem šel. Natočil jsem jedno, druhý, pomalu jsem se pouštěl do druhého, když se domem ozvala Šárka. Začal jsem přemýšlet, jestli jít za ní, ale nakonec jsem to vzdal. Raději nepůjdu.
...
Šla jsem dolů a čekala na něho. ,, Ahoj." vypadlo z něho hned, jak vystoupil. ,, Ahoj." ,, Jdem?" zeptal se. ,, Kam? Nebyli bychom dnes tady?" ,, Jestli chceš můžem." řekl, ale nevypadal dvakrát šťastně. Nezůstávali jsme dole, ale rovnou do mého pokoje. Sedli jsme si na postel a začal. ,, Hele včera jsem se vrátil ještě ke Štěpánovi. A řekl něco, co nevím jestli se ti bude líbit." Začínala jsem se dost bát, ale pobídla jsme ho, ať pokračuje. ,, Prej jsem měl pravdu a že si tě mám vzít. Prej že jsem pro tebe ten lepší.." ,, To řekl?" Přikývl. Vylítla jsem a běžela ke Štěpánovo pokoji. Otevřela jsem dveře. Zůstal na mě jen koukat. ,, Vážně? Já myslela, že mě máš rád, že mě chceš a nenecháš jen tak někomu." Nic neřekl. Přišel ke mě Pepa ,, Fajn. Mlčíš. To znamená, že mě nemáš tak rád a bude ti úplně jedno, když udělám tohle." otočila jsem se na Pepu a políbila ho. Nic. Bylo mu to nejspíš totálně u prdele. Pustila jsem Pepu a koukla na Štěpána. ,, Promiň, že jsem ti tak nějak otravovala. Zmýlila jsem se a už jdu." řekla jsem, vzala si bundu a vyběhla někam pryč. Byla jsem naštvaná na sebe i na něho, smutná. Prostě jsem se měla na hovno. Procházela jsem se a přemýšlela nad tím vším.
...
To snad ne! Ona ho tady políbí přímo přede mnou. Jasně, že to se mnou něco dělá. Ten pocit znám. Žárlivost. Ale udělal jsem to sám. utekla někam pryč. ,, Ty si blbec. Štěpáne prober se. Tady ti dala jasný důvod, že o tebe stála. Jinak by to neřešila a přilezla hned ke mě." řekl vážně Pepa a taky odešel. Sebral jsem se a šel ven. Procházel jsem se, když v tom před sebou jí uviděl. Taky mě uviděla. Zastavil jsem se. Jen mě tupě obešla, jak kdybych byl sloup. Venku jsem zůstal snad další hodinu.
...
Došla jsem domů. Pepa tam byl a mluvil s Radkem. Podívali se na mě. Viděli moje ubrečené oči. Šla jsem hned nahoru. Lehla jsem a jen tupě koukala do stropu. Po nějaké době přišel Pepa. ,, Jsi v pohodě?" zeptal se. Otočila jsem se na bok. Sedl si ke mě a pohladil mě na zádech. Zvedla jsem se a obejmula ho. ,, Pepo.. Víš, ale já mám ráda jeho." řekla jsem tiše. ,, Jo já už vím. Nic mezi námi není." ,, Já chci zpět toho Štěpána." ,, To každý.." Po chvíli jsme se pustili. ,, Budu muset domů.. Tak se tu měj a kdyby něco, tak napiš nebo zavolej. Ahoj." řekl a odešel. Znovu jsem si lehla a pustila si songy. Ležěla jsem tam jak tělo bez duše. Ani nevím za jak dlouho, ale přišel Radek. ,, Šári. Tady je večeře. Něco by si měla sníst." Neměla jsem na nic chuť, ale když už se s tím dělal a má o mě takovou starost. Vzala jsem si od něj talíř a začala jíst. ,, Moc děkuju." vypadalo ze mě ještě. ,, Volala Terka. Zítra si pro ní už jedu. A s klukama jsem domluvený, že bude tady." ,, Super. Těším se na ní. To by tady mohla být i Míša." ,, Pavel taky něco takovýho říkal, tak uvidíme." ,, Jojo. akorát škoda, že zítra je úterý a né víkend." ,, To jo no. Byste mohli zůstat ve středu doma ne?" ,, To nevím hele. Uvidíme. Každopádně moc díky za to jídlo." a věnovala mu úsměv. Odešel.
<33333
Fanpages: ig: sarka_hroch_wttp .. photos
fb: Mia a Šárka ... streams
ČTEŠ
Baxtrix.. + Wedry a Herdyn
FanfictionZačal Pavel alá Herdyn. ,, Tak ještě jednou ahoj. Já jsem Pavel." Pak se ozval Bax ,, Já jsem Štěpán." ,,.No mě už znáš." zasmál se Radek. ... Toto je fanfikce o českých streamerech a youtuberech Baxovi, Herdynovi a Wedrym. Doufám, že se bude líbi...