Ten horor mi nepřišel až tak strašidelný. Asi možná, že jsem se na něj nesoustředil. Víc jsem přemýšlel o ní. Jestli to takhle půjde dál, zblázním se.
...
Dál jsme hráli hry a pak ještě film. Moc si z něho nepamatuju, protože jsem usnula. Nemám ponětí, v které části. Usnula jsem opřená o Pavlovo rameno. Vím, že mě někdo zvednul do náruče a někam nesl. Když mě pokládal na postel, pootevřela jsem oko a viděla Pavla. Donesl mě k němu do postele. Pak jsem spala dál.
...
Šel jsem hned spát. Sice to byl dobrý večer, ale neměl jsem náladu. Vůbec. Plnou hlavu jí a špatných myšlenek. Lehl jsem si, pustil si písničky a koukal do blba. Prostě do stropu. Přál jsem si, aby to přestalo. Nebo ještě líp se probudil a byl tak o dva týdny zpět. Říkám si, jestli bylo vůbec dobrý zrovna jí brát. Mohlo by být všechno jinak. Ale zas to bych ji nepoznal. Spíš, kdyby sem nikdy nepřišla Sára. Úplně ji nenávidím. Všechno to zkazila. Ale můžu si za to sám. Kdybych nebyl blbý.
...
Vzbudila jsem, protože se mi zdál fakt hnusný sen. Byla tam postava z toho hororu a pořád mě pronásledovala. Sedla jsem si a rozhlédla jsem se po místnosti. Pavel tu nebyl. Mobil hlásil, že je 4:31.Vzala jsem mobil a potichu šla dolů. Doufala jsem, že Pavel bude dole, ale nebyl. Napustila jsem si vodu a sedla si ke stolu. Znovu jsem koukla na mobil. Měla jsem tam zprávu od neznámého čísla.
"Říkám ti vypadni! "
,, Tak to si děláš prdel?!" řekla jsem s údivem nahlas. ,, Ne nedělám." ozvalo se. Strašně jsem sebou trhla. Byl to hlas Radka. Přišel ke mně a sednul si. ,, Co se děje?" zeptal se. ,, Někdo mi napsal. Myslím, že je to Sára. " vyhrkla jsem. Ukázala mu tu zprávu. ,, To už je moc." řekl. ,, Jo je." ,, Neboj, s námi jsi v bezpečí. No a jak to, že nespíš?" optal se. ,, No. Měla jsem zlý sen a sucho v krku, tak jsem se šla napít. A ty?" odpověděla jsem. ,, Pořád se budím." ,, Hele a nevíš, kde je Pavel?" musela jsem se zeptat. ,, On není v pokoji?" divil se. ,, Ne? Nebyl tam." ,, Aha. To je divný." řekl. V tom jsme uslyšeli dveře a pak Štěpána na schodech. ,, Koukám, že nejsem jedinej, co nemůžu spát." ,, Já se budím a Šárka měla zlý sen." odpověděl Radek. Radek vzal mobil a začal Pavlovi volat. Nebral to. ,, Komu voláte?" zeptal se Štěpán. ,, Pavlovi. Není tady, tak jestli je v pohodě." Půl hodina utekla a on stále se nevrátil. Šli jsme se obléct, že Pavla půjdeme hledat. Nejdřív Štěpán nechtěl, že se šel jen projít, ale když jsem mu řekla, co jsem měla za sen a pak s tou zprávou, tak šel. Měla jsem strašný strach. Vyšli jsme z domu a nevěděli kam první. Nakonec jsme zvolili náměstí. Někdo tam seděl na lavičce. Šla jsem mezi Radkem a Štěpánem k té osobě. ,, Pavle?" oslovil tu osobu Radek.
Zkuste ff " Ty a Já 💘" . Je také o těch třech bláznech. A hoďte tam Mie ( autorce) follow. Zaslouží si to. Pak můžete ještě zkusit " Jednou sestry, Navždy sestry." Sice to není ff o nich, ale je to zajímavé. :)
Pokud píšete taky nějakou story, tak mi to můžete poslat do zpráv. Ať mám co číst :D
ČTEŠ
Baxtrix.. + Wedry a Herdyn
FanfictionZačal Pavel alá Herdyn. ,, Tak ještě jednou ahoj. Já jsem Pavel." Pak se ozval Bax ,, Já jsem Štěpán." ,,.No mě už znáš." zasmál se Radek. ... Toto je fanfikce o českých streamerech a youtuberech Baxovi, Herdynovi a Wedrym. Doufám, že se bude líbi...