...
Musím Ráďovi moc poděkovat. Jsem hrozně moc rád, že ji přemluvil, aby tu zůstala. Jsem zvědavý, jak jí budou moje věci, ale nejspíš velký. Dal jsem jí věci a svoje si vybalil. Potom jsem vzal mop a začal vytírat dole. Radek vařil a Pavel nevím, kde byl.
...
Vešla jsem do dveří od kuchyně. Štěpán tam vytíral, Radek stál u linky a Pavel tu nebyl. ,, Jsem tu." řekla jsem. Štěpán se otočil a začal na mě divně civět. Radek se jen usmíval. ,, Co je?" zeptala jsem se. Štěpán nic neodpovídal a tak odpověděl za něj Radek. ,, Asi, že ti to sluší. Jen je ti to možná trochu větší." a začal mu luskat před očima, aby se probral. ,, Aha. Tak to díky a já vím, ale to asi nebude lepší hele." a zasmála jsem se. Sedla jsem si ke stolu. ,, Tak co jste vymysleli?" zeptala se jich. ,, Nic." odpověděl mi Pavel, který právě sešel schody k nám.. ,, No. Objednal jsem pizzu." usmál se Radek. ,, Aha, tak to jo." řekla jsem. ,, Hele. Nebude vadit, když tě tu necháme a dojdem si vybalit a tak?" optal se Radek. ,, Ne ne. Vůbec ne. Jen jděte."" odpověděla jsem. Kluci odešli a já se vrhla ještě do poklizení toho ostatního. Jsem ráda, že vytřel Štěpán, ale zas je mi to blbý, když uklízečka jsem tu já a ne on. Za celou dobu jsem nikoho neviděla, než se ozval zvonek. ,, Pizza!!!!!" zařval přes celý dům Ráďa a jenom jsem viděla, jak běží po ještě mokré podlaze otevřít. Pak jsem slyšela smích nahoře a ,, Radek no." Byl to Pavel, který scházel dolů. Prošel kolem mě do obýváku aniž by si všiml, že tam jsem, zatáhl žaluzie a zapnul televizi. ,,Jaký film?" zavolal. To už dolů šel i Štěpán. ,, Nevím." odpověděl. Radek mezitím už běžel s pizzami do kuchyně, přendal je na talíře a přinesl do obýváku. Nakonec domluvili nějaký horor. Nemám moc horory v oblibě. Spíš jsem ještě žádný neviděla. Nevadí mi koukat, jak někdo hraje hororovou hru, ale sama bych to nedala. Pavel si sedl do křesla, já si sedla mezi kluky na gauč. Už od začátku jsem se bála. Asi ve čtvrtce začali jumpscary. Vždycky jsem sebou cukla. Asi po pátém mě Štěpán chytl za ruku. Byla jsem ráda. Akorát chudák, tu ruku jsem mu strašně drtila, jak jsem se bála. Přišlo mi, že jsem se bála a lekala jen já, jak debil.
...
Šárka se hrozně lekala, úplně sebou cukala a bylo na ní vidět, že se bojí. Jako taky jsem se trochu bál, od toho je to horor že, ale asi ne tolik jak ona. Dlouho jsem sbíral odvahu, ale když už sebou cukla po několikátý, tak jsem to udělal. Vzal jsem jí za ruku. Otočila se na mě a usmála se. Myslím, že byla i ráda. Já ještě víc.
ČTEŠ
Baxtrix.. + Wedry a Herdyn
FanfictionZačal Pavel alá Herdyn. ,, Tak ještě jednou ahoj. Já jsem Pavel." Pak se ozval Bax ,, Já jsem Štěpán." ,,.No mě už znáš." zasmál se Radek. ... Toto je fanfikce o českých streamerech a youtuberech Baxovi, Herdynovi a Wedrym. Doufám, že se bude líbi...