...
Je mi Šárky celkem líto. Za poslední dobu si toho vytrpěla už celkem dost. ,, Tak to je síla." vypadlo z Radka, když dovyprávěla, co se stalo. Dlouhou dobu nikdo nic neříkal, až pak se slova zmocnil Pavel. ,, No a už je to vyřešený jinak?" ,, Jo je." odpověděla mu Šárka. ,, Tak co tu sedíme? Pojďme koukat na nějáký film." ,, Už zase?" zabručel Radek. ,, Ale tak jo. Půjdeme." přemluvila nás Šárka. Pavel nějaký vybíral. ,,Dojdu se nahoru převléct." řekla Šárka a odešla. Byla tam celkem dlouho, tak jsem se rozhodl jít za ní. Zaťukal jsem. Ozvalo se tiché ,, Dále." Vešel jsem. Byla převlečená a seděla na posteli. ,, Děje se něco?" zeptal jsem se. Nepodívala se mi do očí. ,, Ne. Teda jen mamka. Přijede a já jí to budu muset všechno říct..." dořekla a vrhla se mi kolem krku. ,, Kdy přijede?" optal jsem se. ,, No právě že zítra." odpověděla tiše. ,, Když jí to všechno vysvětlíš, tak to pochopíš. Vždyť ty za to ani nemůžeš a bojovala si, aby si to všechno vyřešila sama. A zvládla si to. Všechno." řekl jsem a přitiskl si jí blíž. ,, Děkuju." špitla a dala mi pusu na tvář. Dívali jsme si do očí. ,, Tak půjdeme za ostatníma?" zeptala se. Přikývl jsem a vyšli jsme. Film už běžel. Bylo vidět, že Míša a Pavel si rozumí. Sedli jsme si na gauč. Objal jsem Šárku a ona si položila hlavu na mé rameno. Byl jsem rád, že jí mám takhle u sebe, zvlášť zas po tom dnešku. Terka seděla u Radka. Taky se k sobě mají. No uvidíme, jak se to s nimi vyvrbí.
...
Mamka: Ahoj. Budeš mít zítra čas? :)
Já: No... Nevím, možná odpoledne jo. Proč?
Mamka: Tak já zítra přijedu. Mám volno.
Já: Dobře no.
Nechci, aby přijela. Ne, že bych ji nechtěla vidět, to jo, ale já jí to budu muset všechno vysvětlit. Všechno. K všemu tomu se vracet. Nechce se mi. A co když jí bude vadit, že bydlím u kluků? Co když mě odveze? Co když se pohádáme? Já se tak bojím. Celý ten film jsem přemýšlela jen nad tímhle. Sice je mi osmnáct a můžu si dělat už, co chci, takže si prosadit, že budu tady, ale rozhádat se s ní nechci. Je to moje mamka.
Když film skončil, tak se Terka s Radkem zvedli, že půjdou k němu. Rozhodla jsem se je ještě zastavit a říct jim to. To, že mamka zítra přijede. ,, Počkejte ještě chvilku." Všichni na mě zvědavě koukali, co ze mě vypadne. ,, Zítra má přijet má mamka." řekla jsem s pohledem do země. ,, No a co je za problém? Klidně ať přijede." odpověděl Radek. ,, Že o ničem neví. Bojím se, jak to vezme.",, Aha. Neboj, budeme tu s tebou a pomůžeme ti jí to vysvětlit." řekl mi s úsměvem Pavel a pak všichni odešli. Teda až na Štěpu. ,, No a co my?" zeptal se. ,, Nevím." odpověděla jsem. ,, Uděláme večeři a pak půjdeme ke mně?" zeptal se. Souhlasila jsem.
Ráno jsem se vzbudila v objetí Štěpána. Vzala jsem mobil a podívala se, kolik je. 10:14. ,, Cože?!" vykřikla jsem. Štěpán se hned probudil a zvedl se. ,, Co se děje?" zeptal se. ,,Za půl hodiny mamka přijede k našemu bývalému bytu a já tam musím být a měli bychom udělat jídlo a." ,, Nevyšiluj." řekl mi a obejmul mě. ,, Vzbudíme ostatní a nějak to zvládneme. Jsme tu pro tebe, ano?" ,, Ano." odpověděla jsem a usmála se. Štěpán šel vzbudit Radka s Terkou a já Pavla s Míšou. Zaťukala jsem. Nic. Vešla jsem a začala řvát. ,, VZTÁVAT! ZASPALI JSME. MÁMA JE TU ZA CHVÍLI!" Oba sebou cukli a začali na mě vražedně koukat. ,, V jedenáct je tu!" ,, No a kolik je?" zeptala se Míša. ,, 10:18 přesně." řekla jsem. Míša hned vylítla a Pavel v klidu dál ležel. Obě jsme se na něho podívali. ,, Co je?" zeptal se. Koukli jsme s Míšou na sebe a věděli co dělat. Já mu stáhla deku a Míša ho začala lochtat. Byli roztomilí. ,, Fajn, Fajn. Stačí. Už vstávám." ,, Super. Šáry běž se upravit. Já s Terkou připravíme jídlo." řekla mi Míša a objala mě. ,, Děkuju." řekla jsem běžela do koupelny. Rychle jsem udělala hygienu, oblékla se a šla dolů za ostatními. ,, Takže rozdělíme práci." začal velet Radek. ,, Šárka a Pavel dojedou pro Šárky mamku, Míša a Terka něco uvaří a Štěpán uklidí.",, Hej a co ty?" zeptal se uraženě Štěpán. ,, Já tě budu hlídat." odpověděl s úsměvem Radek. ,, No jasně. Ty pomůžeš Štěpánovi." řekla Teri. Já s Pavlem tedy vyrazila pro mou mamku.
ČTEŠ
Baxtrix.. + Wedry a Herdyn
FanfictionZačal Pavel alá Herdyn. ,, Tak ještě jednou ahoj. Já jsem Pavel." Pak se ozval Bax ,, Já jsem Štěpán." ,,.No mě už znáš." zasmál se Radek. ... Toto je fanfikce o českých streamerech a youtuberech Baxovi, Herdynovi a Wedrym. Doufám, že se bude líbi...